Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
2009 was zo pg als het kon zijn. ik weet over welk moment je bezig was maar er is geen enkele kans dat er daar bloed aan te pas ging komen door blading. een paar ppv ervoor de boel stilleggen omdat er iemand een bloedneus of uit de mond bloed door een ongeluk en er dan direct na iemand opensnijden? ik heb nooit begrepen wat het daar deed.

ze zijn nu al een stuk soepeler en vorige week was wel het duidelijkste voorbeeld dat ze er alles aan doen om het te verbergen. rhodes ligt daar te bloeden voor dood en ze hebben er in zitten knippen voor dood zodat we zo weinig mogelijk zouden zien. dat was een duidelijk signaal dat het nog altijd niet kan.

zelfs TNA is al zwaar aan het minderen in het bloed omdat het daar totaal geen effect meer had. een half jaar geleden lag er daar bijna iedere week een te bloeden gelijk een zwijn. meestal flair(duh) en anderson. bij flair was het blading en bij anderson hebben ze weken aan een stuk op zijn achterhoofd zitten kloppen omdat hardy te hard had geslaan.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Soit; over wat anders, heb geen zin om der nog verder over te leuteren, ik weet zeer zeker dat er ook gefaked is in sommige matchen met dat bloed en het nep was.

The truth behind Sin Cara's entrance stunt. - YouTube

Vond dat wel eens leuk om te posten :).


is al geweten van zijn eerste match en de reden dat hij ze toen niet altijd zuiver waren is omdat ze te dicht bij de ring stond. nu is het mss spectaculair maar moest hij echt in staat zijn om zo hoog te springen zou die gast extreem zotte moves kunnen doen. en mss hier en daar een gouden medaille op de olympische spelen

camino

Legacy Member
hatetn zei:
is al geweten van zijn eerste match en de reden dat hij ze toen niet altijd zuiver waren is omdat ze te dicht bij de ring stond. nu is het mss spectaculair maar moest hij echt in staat zijn om zo hoog te springen zou die gast extreem zotte moves kunnen doen. en mss hier en daar een gouden medaille op de olympische spelen

Hehe, inderdaad :).
Ik ga in deze ook eerlijk zijn, ik had twijfels in deze maar wist het nog niet. :).
Ik had ook al zoiets van, die kan echt wel zeer hoog jumpen, de aap komt uit de mouw als je dit hier ziet, op tv verbergen ze dat altijd, zeer jammer ze dit doen terwijl men toch weet er zovele mensen er mee hun camera zitten te filmen en op youtube plaatsen.

Lees ook hier dat chris masters nimmer is, contract nie verlengd?
Soms kijk ik er wel eens naar als het eens past zoals nu om na te gaan hoe het echt zit met bepaalde wrestlers die je opeens nimmer ziet.

camino

Legacy Member
hatetn zei:
2009 was zo pg als het kon zijn. ik weet over welk moment je bezig was maar er is geen enkele kans dat er daar bloed aan te pas ging komen door blading. een paar ppv ervoor de boel stilleggen omdat er iemand een bloedneus of uit de mond bloed door een ongeluk en er dan direct na iemand opensnijden? ik heb nooit begrepen wat het daar deed.

ze zijn nu al een stuk soepeler en vorige week was wel het duidelijkste voorbeeld dat ze er alles aan doen om het te verbergen. rhodes ligt daar te bloeden voor dood en ze hebben er in zitten knippen voor dood zodat we zo weinig mogelijk zouden zien. dat was een duidelijk signaal dat het nog altijd niet kan.

zelfs TNA is al zwaar aan het minderen in het bloed omdat het daar totaal geen effect meer had. een half jaar geleden lag er daar bijna iedere week een te bloeden gelijk een zwijn. meestal flair(duh) en anderson. bij flair was het blading en bij anderson hebben ze weken aan een stuk op zijn achterhoofd zitten kloppen omdat hardy te hard had geslaan.

Ik geloof u hoor ;-).

Maar zijn we het er allemaal overeens dat zoiets niet kan, zo met een razer of andere gerief dat een wrestler zichzelf verwond?

De film the wrestler toont ook de realiteit aan vind ik, mickey rourke doet dat ook dat mee zo'n mesje zichzelf snijen.

camino

Legacy Member
En den undertaker is volgens mij bijna passee jong, tis bijna terug wrestlemania, is nimmer verschenen na wrestlemania dit jaar, zal zoals ik paar jaar geleden heb gezegd tot nr 20 gaan en dan ermee stoppen. Jammer maar zijn tijd en beste is eraf. Is ook nimmer van de jongste.

Glaeden

Legacy Member
wat van je van de Hell in a Cell ppv? kvond die match orton vs henry ma zwakskes in vergelijking met de WWE title match.

camino

Legacy Member
Glaeden zei:
wat van je van de Hell in a Cell ppv? kvond die match orton vs henry ma zwakskes in vergelijking met de WWE title match.

Orton doet z'n rko en henry kickt out of hoe je da ook zegt, henry doet nadien zijn finisher (1ste keer ook) en tis passee, zeer zwak gedaan inderdaad.

Del rio was great, hoop dat die gast deze keer z'n titel langer mag houden maar vrees ervoor, tzal were cena moeten zijn binnenkort, dan kan em stoefen em al voor de 13de keer of weet ik veel de titel heeft behaald, armoe troef.

Royco

Legacy Member
Ze builden hem gewoon op als monster, vandaar die 1ne slam maar, kvind het zalig :) ben Randy Orton als face zo beu gekeken, is bijna even erg als John Cena imo :doh:

Glaeden

Legacy Member
ksnap eigenlijk die Cena hate ni. Idd, zijn gimmick is voor Superman spelen. Dat soort gimmick zal het altijd goed doen bij de jonge generatie en vrouwen. Kdenk dat je altijd zo wel iemand zal hebben in deze branche. Ik moet toegeven, ik ben er ook niet voor maar wat ik de voorbije maanden wel heb gezien is dat Cena luistert naar de kritiek. Vele vonden zijn worstelen maar ondermaats maar die heeft toch echt laten zien dat hij wel goed entertainende wedstrijden kan brengen. Vooral zijn wedstrijden met CM-Punk op Summerslam en daarvoor het ppv in Chicago (kan niet op de naam komen) waren hoogstaand van beide partijen. Het enige waar ik een probleem bij heb in deze gimmick is dat hij niet normaal kan verliezen. Nu ook weer, door buiten die kooi gesloten te worden. Maar dat hoort er nu eenmaal bij dat je voor Superman moet spelen :) Soit, voor iemand die zoveel doet voor die industrie dan mag die voor mijn part 20 keer WWE champ worden.

Royco

Legacy Member
Jup same here, ik heb niets tegen Cena ... integendeel zelf als hij ooit weggaat zal hij zwaar gemist worden, zelf de haters die em zo hard wegwillen zullen dan wel weten wat voor een impact hij brengt keer op keer.

Maar zoals je al zei idd gewoon de WWE die hem naar de maan pushed gaat er soms over maarja :) kunnen we over blijven discussieren.

Glaeden

Legacy Member
Royco zei:
Jup same here, ik heb niets tegen Cena ... integendeel zelf als hij ooit weggaat zal hij zwaar gemist worden, zelf de haters die em zo hard wegwillen zullen dan wel weten wat voor een impact hij brengt keer op keer.

Maar zoals je al zei idd gewoon de WWE die hem naar de maan pushed gaat er soms over maarja :) kunnen we over blijven discussieren.

idd. Voer voor een eeuwige discussie.

Anyway, kheb me onlangs de 'Rise and Fall of WcW' aangeschaft. Dat waren nog eens tijden, als kleine aap naar die manne zien alsof het halfgoden waren en denken dat het echt was xD Vooral Sting zijn gimmick vond ik schitterend, in my opinion de grootste ster die nooit voor WWE getekend heeft. Mss volgend jaar WM he, tgn The Undertaker ofzo :D who knows

camino

Legacy Member
Royco zei:
Jup same here, ik heb niets tegen Cena ... integendeel zelf als hij ooit weggaat zal hij zwaar gemist worden, zelf de haters die em zo hard wegwillen zullen dan wel weten wat voor een impact hij brengt keer op keer.

Maar zoals je al zei idd gewoon de WWE die hem naar de maan pushed gaat er soms over maarja :) kunnen we over blijven discussieren.

Sorry man, cena heeft nauwelijks skills, dat'em ook die dropkicks maar achterwege laat want das niet om aan te zien. Hang wat de clown uit en ze vinden je een goeie, alleeja, vooral de kinderen maar dat kan ik nog begrijpen, van volwassen mensen das wat anders.
Cena missen hell no jongens, ben die zo beu en moe als kouwe pap.
Maar je hebt gelijk; ik zou hem om slechts 1 reden missen, om het awoert geroep te horen van de fans naar hem toe en die echte haat op hun gezicht.
Dat'em voor z'n vak leeft, akkoord, maar tis niet alsof deze de enige is, er zijn erbij die al langer meegaan dan hem.
Voor mij is cena niks meer dan een dorpsclown die ze ergens gevonden hebben. Geef mij maar een del rio en sheamus die echt wel wat kunnen zeker dienen sheamus, mee zo'n postuur zo'n dingen kunnen, toch zo lenig zijn enz....vind ik gewoon super.

Royco

Legacy Member
Buiten het feit dat hij niet de beste technische wrestler is, kunt ge mij meer dan 1-2 slechte PPV matches tonen van hem? Iedereen kakt wel op zijn "skills" maar heeft Cena dan zoveel slechte matches gehad? dacht van niet tbh. :)


edit: FF EEN REQUEST !!

Als iemand hier ooit op dit forum een link online vind van Ric Flair zijn Hall of Fame ceremony (ALLEEN DE VOLLEDIGE VERSIE 1h+ ofzo , niet de 30min versie) AUB pm mij dan :) zoek die al meer dan een jaar sinds ik een nieuwe pc heb heb ik het nooit meer teruggevonden. danke

camino

Legacy Member
Royco zei:
Buiten het feit dat hij niet de beste technische wrestler is, kunt ge mij meer dan 1-2 slechte PPV matches tonen van hem? Iedereen kakt wel op zijn "skills" maar heeft Cena dan zoveel slechte matches gehad? dacht van niet tbh. :)


edit: FF EEN REQUEST !!

Als iemand hier ooit op dit forum een link online vind van Ric Flair zijn Hall of Fame ceremony (ALLEEN DE VOLLEDIGE VERSIE 1h+ ofzo , niet de 30min versie) AUB pm mij dan :) zoek die al meer dan een jaar sinds ik een nieuwe pc heb heb ik het nooit meer teruggevonden. danke

Dat met the mizz en riley vond ik maar niks tegen cena toen.

Fir3wulf

Legacy Member
Nu aant zien naar de hell in a cell se, was er gisteren niemeer van gekomen, 2 files van meer dan een uur..

Edit: bah bah, wa ne lame win.. Das nu is een van mijn minst favorieten
En heel die cirque rond the miz en R truth.. hebben die nu nog nie genoeg damage veroorzaakt?

Re@V0r

Legacy Member
dat ze bloedcapsules gebruiken om bloed uit de mond te faken bij UT zijn 'submission' finisher kan k nog inkomen idd... niemand gaat spontaan uit zijn mond bloeden bij die move en jezelf binnensmonds bladen gaat ook nogal moeilijk natuurlijk

ma bijvoorbeeld da filmke met HHH en de ref... :wtf: :lol:
HHH ligt daar al te bloeden aan zijn hoofd dus waarom zou er nog een zakje aan te pas moeten komen? komt dan nog eens bij da ik eerlijk gezegd totaal nix zie op da filmpje

@ royco: Cena's PPV-matchen (en matchen int algemeen eigenlijk) kan je onmogelijk boeiend noemen é... 3/4 van de keren wordt hij minutenlang in elkaar geramd om vervolgens wa signature moves boven te halen en te winnen
een wrestler een 'beating all odds'-overwinning geven is leuk en kan boeiend zijn als het onverwacht gebeurt... maar ni als em het praktisch elke keer doet zoals Cena
het feit dat je als kijker geshockeerd bent omdat hij eens verliest (over de manier waarop zwijgen we dan wel meestal) is volgens mij veelzeggend...

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
dat ze bloedcapsules gebruiken om bloed uit de mond te faken bij UT zijn 'submission' finisher kan k nog inkomen idd... niemand gaat spontaan uit zijn mond bloeden bij die move en jezelf binnensmonds bladen gaat ook nogal moeilijk natuurlijk

ma bijvoorbeeld da filmke met HHH en de ref... :wtf: :lol:
HHH ligt daar al te bloeden aan zijn hoofd dus waarom zou er nog een zakje aan te pas moeten komen? komt dan nog eens bij da ik eerlijk gezegd totaal nix zie op da filmpje

@ royco: Cena's PPV-matchen (en matchen int algemeen eigenlijk) kan je onmogelijk boeiend noemen é... 3/4 van de keren wordt hij minutenlang in elkaar geramd om vervolgens wa signature moves boven te halen en te winnen
een wrestler een 'beating all odds'-overwinning geven is leuk en kan boeiend zijn als het onverwacht gebeurt... maar ni als em het praktisch elke keer doet zoals Cena
het feit dat je als kijker geshockeerd bent omdat hij eens verliest (over de manier waarop zwijgen we dan wel meestal) is volgens mij veelzeggend...


Je of jullie hebben idd ook zeker en vast gelijk en een groot punt, ik was een beet voortvarend, is een slechte gewoonte die er altijd wel wat zal blijven inzitten, bedoel er niks verkeerds mee, heb dat ook gestuurd naar haetn en royo.
Vind het fun ik met jullie allemaal an zeveren over de wwe, je vind maar weinig mensen of fora waar er over wwe int nederlands word gesproken :-).

camino

Legacy Member
Royco zei:

Alweer nie volledig mee eens he ;) : toen cm punk in z'n thuishaven was tegen cena was da echt nie te doen ;).
Aangezien da als recentste te nemen :).

En vroeger zit de match ultimate warrior-hulk hogan nog altijd in het geheugen, da was ook zo ne match waar iedereen naar uitkeek, 50% warrior fans 50% hogan fans, gewoon schitterend en electriciteit hange in de lucht ook. Gewoon super.


De sfeer is idd op meerdere plaatsen nu geene vetten idd. Maar tis zoals ik heb gezegd, als je je daar in kan inleven dan krijg je een publiek zoals cm punk-cena toen, die supporters daar werden er knettergek toen punk won wetende het allemaal afgeproken is (wat ze ook wel zulle wete) maar dat is nu net het mooie eraan als ge dat gewoon opzij kan zetten en gewoon erin op gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan