Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
kzou ni weten waarom ze fake bloed zouden gebruiken...
door PG-rating mag er nix van bloed in beeld gebracht worden en dan zouden ze speciaal fake bloed gebruiken zeker om dat in beeld te brengen :wtf:

warme (nutteloze) oproep aan WWE trouwens: laat die WWE-title nu eens een paar maand waar em zit é ffs!

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
kzou ni weten waarom ze fake bloed zouden gebruiken...
door PG-rating mag er nix van bloed in beeld gebracht worden en dan zouden ze speciaal fake bloed gebruiken zeker om dat in beeld te brengen :wtf:

warme (nutteloze) oproep aan WWE trouwens: laat die WWE-title nu eens een paar maand waar em zit é ffs!

Sorry man maar dan hebben jullie toch wel liggen slapen een tijdje geleden, je zag orton zogezegd bloeden maar je zag zeer zeer goed dat dat geen echt bloed was. :)
Weet je wat; als ik het nog eens zie zal ik dat de volgende keer hier posten (kan me nie herrineren of ik het toen heb gepost).

Fir3wulf

Legacy Member
kgaan sewwes is zien naar hell in a cell, juist thuis vant werk.
Mja ik snap de cena haat eigenlijk nie goed, tis misschien wa nen arrogante ma kheb nog nie veel man iemand zien oppakken die al iemand op zijne rug heeft ze.

Euh over da bloed, kweet nie of iemand die dvd al gezien heeft van OMG! the best moments in WWE? Daar zitten toch ook serieus bloederige matches tussen, als ge iemand al 2 tot 3x tegen een ruit moet gooien om uwe tegestander er door te krijgen gaat ge mij ook nie wijsmaken da het suikerglas is :)

Ik weet wel da er een deel geacteerd is, maar sommige vallen kunt ge nie faken en bij sheamus kunt ge goed zien waar hij geraakt is omda die zo wit zie ^^

En vind die drama rond wwe me heel die conspiracys enzo wel lache, vroeger wast eerder elkaar wa uitschijte en dan begon de match, nu gaan ze een stapke verder gewoon voort entertainment :)

hatetn

Legacy Member
en sheamus heeft ook toegeven dat als hij slaat hij echt slaat en er ook voor gaat. maar hij bij alle andere moves extreem voorzichtig is dat hij niemand kwetst. het is dan ook al lang niet meer zoals vroeger dat ze op de grond staan stampen om het harder te laten overkomen.


maar bloed is nooit fake. een bloedneus heb je enorm snel en cody rhodes had bv echt zijn neus gebroken tegen rey mysterio
net zoals hij vorig jaar ook the undertaker zijn neus heeft gebroken.
het is eigenlijk een gevaarlijk manneke diene dwerg. I had surgery in my left knee seven times. ze mogen alles aanpassen nu.

en een bloedneus zou fake zijn maar ze gaan dan wel met scheermesjes in hun hoofd zitten snijden als het echt moet opvallen? zou je dan op zo'n momenten geen zak bloed over uzelf gieten ipv wat bloed rond uw neus?

over orton zijn bloed. waarom zou je een fake bloedneus hebben? hij heeft redelijk wat matchen waar zijn lip open ligt dus wie weet was die match waar jij over bezig bent niet gewoon een waar hij over dat bloed heeft zitten wrijven en jij denkt dat het een bloedneus wat terwijl het zijn lip is. en niet om te zeveren maar bij heeft dat een keer of 2 per maand.

camino

Legacy Member
hatetn zei:
en sheamus heeft ook toegeven dat als hij slaat hij echt slaat en er ook voor gaat. maar hij bij alle andere moves extreem voorzichtig is dat hij niemand kwetst. het is dan ook al lang niet meer zoals vroeger dat ze op de grond staan stampen om het harder te laten overkomen.


maar bloed is nooit fake. een bloedneus heb je enorm snel en cody rhodes had bv echt zijn neus gebroken tegen rey mysterio
net zoals hij vorig jaar ook the undertaker zijn neus heeft gebroken.
het is eigenlijk een gevaarlijk manneke diene dwerg. I had surgery in my left knee seven times. ze mogen alles aanpassen nu.

en een bloedneus zou fake zijn maar ze gaan dan wel met scheermesjes in hun hoofd zitten snijden als het echt moet opvallen? zou je dan op zo'n momenten geen zak bloed over uzelf gieten ipv wat bloed rond uw neus?

over orton zijn bloed. waarom zou je een fake bloedneus hebben? hij heeft redelijk wat matchen waar zijn lip open ligt dus wie weet was die match waar jij over bezig bent niet gewoon een waar hij over dat bloed heeft zitten wrijven en jij denkt dat het een bloedneus wat terwijl het zijn lip is. en niet om te zeveren maar bij heeft dat een keer of 2 per maand.

Idd, zijn been gister en zijn lip was idd geen fake gedoe, ik heb het wel over z'n neus een ruime tijd geleden, dat was absoluut maar dan ook absoluut geen echt bloed, ik heb zelf al gebloed als een zwijn, ik ken het verschil tussen echt en fake zenne. Soms kan je er ook nie naast kijken het fake is.
Mijne maat hier naast me kijkt ook altijd naar de wwe en die zegt en ziet nethetzelfde hier. Dat bij cm punk en sheamus zie je ook dat echt komt door de stampen enzo die ze krijgen, toch herhaal ik nogmaals sommige keren het wel fake is geweest :).

Hetgeen ze voorzover ik weet gebruiken zijn zo'n soort van capsules :).
Ik zal als ik eens veel tijd heb eens rustig op zoek naar gaan (als dat nog te vinden zal zijn zo'n beelden en dergelijke meer).

camino

Legacy Member
Ik kon het toch nie laten en ben al eens op zoek gegaan en ja hoor, ik heb gelijk natuurlijk, ik kijk al veel te lang wwe om te weten hoe het in z'n werk gaat haha, super.

de scheidsrechter geeft een zakje met nep bloed aan triple h wat hij later op ze arm doet

wwe fake 2 - YouTube


Het is idd zo de meeste keren het wel echt is, ik ontken dat ook nergens he , ik zeg alleen dat het wel af en toe gebeurd ze erom doen en het fake is en ze dus niet echt bloeden ondanks je bloed ziet (het dus geen echt bloed is).

De overgrote meerderheid van bloed-incidenten in worstelen zijn echt, en worden vaak veroorzaakt door het gebruik van een klein mesje om een kleine snee te maken, meestal op het voorhoofd dichtbij de haargrens. Dit staat bekend als "bladen". Vaak bladen de personen zichzelf terwijl ze het proces uit het zicht houden. Soms bladen hun tegenstander voor ze, soms omdat het de eerste keer is voor die persoon.

Royco

Legacy Member
Voor zover ik weet zou het niet logisch zijn dat ze de voorbije 2-3 jaar nog fake bloed gebruikt hebben nu ze zo streng die PG regels aant opvolgen zijn. Als ze echt bloeden komen ze met doekskes enal om het weg te vegen, wrom zouden ze dan fake bloed nog gebruiken? makes no sense.

Al het bloed dat je tegenwoordig ziet zijn allemaal door botches, accidentjes.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Voor zover ik weet zou het niet logisch zijn dat ze de voorbije 2-3 jaar nog fake bloed gebruikt hebben nu ze zo streng die PG regels aant opvolgen zijn. Als ze echt bloeden komen ze met doekskes enal om het weg te vegen, wrom zouden ze dan fake bloed nog gebruiken? makes no sense.

Al het bloed dat je tegenwoordig ziet zijn allemaal door botches, accidentjes.

Ik heb bewezen het weldegelijk gebeurt, deze beelden zijn duidelijk en je ziet de scheids het in z'n hand geven en ik ben er 100% zeker van dat ik een ruime tijd geleden zelfs dit jaar nog orton zien bloeden heb (of maakt nie uit wie het juist was) en je zag gewoon dat dat geen echt bloed was :).
Ik zal nog wat verder graven want zolang ik dat niet vind van iets dat recenter is kan ik mijn gelijk natuurlijk nie halen :-).

Alhoewel; da filmpke die ik heb gepost is vanuit een match van 2008, dus zolang geleden is dat toch niet.

En vandaag was orton aan z'n been aan het bloeden en cm punk was ook echt wel aan het bloeden en ze hebben match nie stilgelegd.

Royco

Legacy Member
Op da filmpje zie je dan ook niets ... Hij steekt idd iets in zijn hand maar hoe kan je er van uitgaan dat het een bloedzakje/capsule is? hij doet er niks mee .. ofwel ben ik scheel en zie ik het niet. En dan nog moest het zo zijn dat filmpje is van 2008, da was nog net op 't randje. vanaf 2009 zowiezo geen fake bloed meer, zeker van.

camino zei:
En vandaag was orton aan z'n been aan het bloeden en cm punk was ook echt wel aan het bloeden en ze hebben match nie stilgelegd.

Voor die paar schrammetjes gaan ze geen referee in die cell sturen, zou toch compleet belachelijk zijn? Hell in a cell en dan zo'n ref die ff bloed gaat vegen. En WWE is ook al veel soepeler met PG aant omgaan, hoeveel keer je nu het woord "ass" wel niet hoort tegenwoordig, daarvoor nooit meer.

hatetn

Legacy Member
jij hebt bewezen dat er iemand op youtube goed kan knippen. hardy en HHH liggen daar al in bloed voordat hij iets geeft. helemaal in bloed maar we gaan fake bloed gebruiken voor dat beetje aan zijn arm:ironic:

worstelaars hebben plaatsen om die mesjes te verbergen dus het kan evengoed zijn dat het dat is dat de ref geeft en HHH snijdt per ongeluk in zijn arm.


capsules zijn trouwens iets die in het leven is geroepen door mensen die bij hoog en laag beweren dat alles in worstelen fake is.

en ik heb al uitgelegd waar die bloedneus van orton er fake uitzag

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Ik heb bewezen het weldegelijk gebeurt, deze beelden zijn duidelijk en je ziet de scheids het in z'n hand geven en ik ben er 100% zeker van dat ik een ruime tijd geleden zelfs dit jaar nog orton zien bloeden heb (of maakt nie uit wie het juist was) en je zag gewoon dat dat geen echt bloed was :).
Ik zal nog wat verder graven want zolang ik dat niet vind van iets dat recenter is kan ik mijn gelijk natuurlijk nie halen :-).

Alhoewel; da filmpke die ik heb gepost is vanuit een match van 2008, dus zolang geleden is dat toch niet.

En vandaag was orton aan z'n been aan het bloeden en cm punk was ook echt wel aan het bloeden en ze hebben match nie stilgelegd.


komt omdat de verkiezingen al een tijd voorbij zijn. ervoor mocht bijna niets en eens ze daar voorbij zijn gegaan mag er weer meer een meer. ze wouden gewoon een positief beeld scheppen van de firma zodat ze het niet door het slijk gingen halen tijdens de campagne. was ook de reden van al die make a wish en stand up for wwe filmpjes.

camino

Legacy Member
Nog een paar;

Bij deze moet je wel enorm goed kijken maar je kan het nipt zien ;).


WWE Fake Blood- Khali Using Blood Capsule During The Undertaker's Chokehold!!! - YouTube



Overduidelijk deze;

WWE Fake Blood- Blood Capsule In Mr Kennedy vs The Undertaker Match!!! - YouTube


Dit is er eentje die wel zeer zeer echt is maar wel express is gedaan en ik ben daar echt wel geene voorstander van:

WWE Blade Job -- ATTITUDE FEVER - YouTube

Hier nog eentje die echt is en toont hoe ze het doen, ben daar dus echt wel op tegen tegen deze praktijken:

WWE blood - YouTube


Zoals je wel ziet; ik ben objectief, het gebeurt idd echt, kon je ook zien in de film the wrestler :).
Maar ik heb mooi aangetoond ook het soms ook wel echt fake is en ze met een soort van capsules werken.
Vond het erg jullie me niet eens geloofden ondanks jullie ook al die vele jaren wrestling kijken je zou beter moeten weten he :).

Soit; alles uitgeklaard.

Ik heb het liefste zoals het nu was zoals hell in a cell, cm punk bloede wel en had wat scharten enzo maar dat was echt doordat deze tegen de hekken werd gestampt door del rio.

Hatetn; net uw post gezien, daar gaat uwen theorie, deze hier is er nog nergens wat te zien de eerst 2tal die ik heb gepost.

hatetn

Legacy Member
jij hebt niets bewezen. je ziet ze iets geven. so what, voor hetzelfde is het het telefoonnummer van hun zus of nog logischer, dat van kelly kelly.

je moet eens kijken naar de ppv's van tna. daar zijn ze zo lomp dat ze tonen dat ze iets geven en zijn ze zo lomp dat ze er vol met de camera opstaan als ze in hun hoofd snijden. maar de refs hebben daar ook iets gegeven net ervoor dus op youtube kan je dat ook knippen tot een bloed capsule.

Royco

Legacy Member
Wa wilt ge nu met uw post bewijzen? ik ben bezig over 2008-2011. Dacht ge nu echt dat ik niet wist dat er in wrestling "bladen" bestond en/of zakskes werden gebruikt? :rofl:

camino

Legacy Member
Jullie zijn echt wel erg, wwe is grotendeels fake, de matchen worden op voorhand beslist wie er wint al is het al gebeurd ne wrestler het toch anders liet uitdraaien en zich nie aan het script hield.
Das dus hetzelfde als ze bloeden, meestal is het idd echt zoals ik zelf zeg en toegeef maar het is af en toe ook al eens fake geweest.

Randy orton heeft trouwens vorig jaar het was kritiek gegeven op TNA en zegde, voor een goeie match heb je geen bloed nodig en gelijk heeft deze.

Gulle zijt echt een bende kleine kindjes, hoe oud zijn jullie jongens, jaja de scheids gaat tijdens de match een ander zn' gsm nr in z'n handen gaan steken.manman.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Jullie zijn echt wel erg, wwe is grotendeels fake, de matchen worden op voorhand beslist wie er wint al is het al gebeurd ne wrestler het toch anders liet uitdraaien en zich nie aan het script hield.
Das dus hetzelfde als ze bloeden, meestal is het idd echt zoals ik zelf zeg en toegeef maar het is af en toe ook al eens fake geweest.

Randy orton heeft trouwens vorig jaar het was kritiek gegeven op TNA en zegde, voor een goeie match heb je geen bloed nodig en gelijk heeft deze.



wij zijn erg? moet ik eens uit de vorige pagina's de posts halen waaruit blijkt dat je gelooft dat worstelen echt is?

camino

Legacy Member
hatetn zei:
wij zijn erg? moet ik eens uit de vorige pagina's de posts halen waaruit blijkt dat je gelooft dat worstelen echt is?

Correctie jongentje; ik heb gezegd, ik leef me daar gewoon in in, ik leef daarin mee, net zoals ik op de voetbal doe, das zo'n beetje hetzelfde ik doe als het wrestling is, ik weet al van toen ik 9j was dat wrestling zo goed als fake is. oei, ik was toen 9jaar, toen waarde gulle nog net niet of net wel nog maar geboren.
Bespaar me dus uw kinderlijke prietpraat man.

87 , dacht het al.

Royco

Legacy Member
Euh Camino wtf? Gij zijt hier den enigen in heel dezen thread die soms posts typt wr ik uit opmaak dat gij het allemaal gelooft/veel te serieus neemt (zoals hatetn juist zei)

Waar hebben wij ooit beweerd dat wij niet weten dat dit fake is? Volgens mij moet gij eens beter leren lezen. :doh:

:rofl: man man man

camino

Legacy Member
Royco zei:
ik ben bezig over 2008-2011. Dacht ge nu echt dat ik niet wist dat er in wrestling "bladen" bestond en/of zakskes werden gebruikt? :rofl:

Die ene match was in 2008 ja.

En dat andere je zegt heb ik toch nergens gezegd man,dzjeezs, grow up.

Zoals ik toch heb gezegd, ik leef der in mee anders is er niet veel aan. Ik vind het leuk net zoals het publiek om erin op te gaan in hetgeen ze doen. Niks mis mee.
Dat mee cm punk een paar maand geleden was ook gewoon de max terwijl dat uiteraard gespeeld was, neemt niet weg het wel waarheid als een koe was wat die zegde en das nu net de bedoeling, dat je het publiek erin mee krijgt, de meeste wete zeer goed het wel gespeeld is.

Jullie zijn degene die een spiegel voor zich moete nemen, eerst zegge tis fake en dan opeens als het over dat bloed gaat is het nooit fake geweest, tis allemaal al echt geweest, nonsens dus.

Ik ben de enige hier die tenminste objectief is; heb net een filmpje gevonden van hell in a cell tussen orton en cena 2009 en waar er een foutje gemaakt was en maar de scheids het mesje op raapte, het was waarschijnlijk de bedoeling in deze dat cena zichzelf zou verwonden net zoals the rock had gedaan tegen austin. Dat vind ik pas erg ze dit nu nog steeds doen.

Royco

Legacy Member
Nee gij zijt gewoon degene die het weer verkeerd gelezen heeft. Wij zijn bezig over recente gevallen, gij over heel de WWE geschiedenis / wrestling in 't algemeen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan