Re@V0r
Legacy Member
kzou ni weten waarom ze fake bloed zouden gebruiken...
door PG-rating mag er nix van bloed in beeld gebracht worden en dan zouden ze speciaal fake bloed gebruiken zeker om dat in beeld te brengen
warme (nutteloze) oproep aan WWE trouwens: laat die WWE-title nu eens een paar maand waar em zit é ffs!
door PG-rating mag er nix van bloed in beeld gebracht worden en dan zouden ze speciaal fake bloed gebruiken zeker om dat in beeld te brengen

warme (nutteloze) oproep aan WWE trouwens: laat die WWE-title nu eens een paar maand waar em zit é ffs!
.