Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
randy orton vs cody rhodes:crazy:

ik had gelezen dat ze het er uit geknipt hadden maar er is nog meer dan genoeg bloed te zien in de aflevering. en het publiek begint dan nog te cheeren voor dood ook. normaal moeten ze dat er zelf opplakken

huh? ben ek nie mee of? kzag niks van bloed ze

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
huh? ben ek nie mee of? kzag niks van bloed ze



:eek:hij slaat met de bel op rhodes, je ziet meteen het bloed er uit lopen, daarna neemt hij hem op en staan ze beiden op de tafel. je kan duidelijk orton zijn lippen lezen: 'I'm sorry' waarop hij hem een RKO heeft om dan zelf ook helemaal in bloed richting publiek gaat en het publiek dat wild wordt.


ik heb mss de goede versie afgehaald. je kan wel zien dat ze er plots in knippen en als orton zich nog een laatste keer omdraait dat ze al het bloed van zijn lichaam hebben weggedaan tijden de reclame

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
:eek:hij slaat met de bel op rhodes, je ziet meteen het bloed er uit lopen, daarna neemt hij hem op en staan ze beiden op de tafel. je kan duidelijk orton zijn lippen lezen: 'I'm sorry' waarop hij hem een RKO heeft om dan zelf ook helemaal in bloed richting publiek gaat en het publiek dat wild wordt.


ik heb mss de goede versie afgehaald. je kan wel zien dat ze er plots in knippen en als orton zich nog een laatste keer omdraait dat ze al het bloed van zijn lichaam hebben weggedaan tijden de reclame

kheb idd dan een andere versie gezien, hier was het helemaal eruit geknipt.

hatetn

Legacy Member
dunno wat ze in de US getoond hebben maar het zou dom zijn om er niet op in te gaan.

orton die weer volledig doorslaat met zijn agressieprobleem.
rhodes die weer volledig verminkt is en zijn personage nog wat extremer kan maken.

je zou bijna beginnen denken dat ze het gedaan hebben om de reactie van de fans te zien

Glaeden

Legacy Member
netjes, khad nog niet gezien dat ze hierover ook een topic hadden op 9lives.

kmoet de laatste aflevering van smackdown nog bekijken maar als ik dat hier zo lees moet dat precies wel de moeite geweest zijn.

Glaeden

Legacy Member
Rhodes moet daar toch wel hard gebloed hebben. Orton hing helemaal vol :)

Wat mij aan Smackdown wel gestoord heeft is Christian. Hoe dikwijls gaat die gast nog blijven zagen voor "one more match". Kben blij da hij klop heeft gekregen van Henry (die overigens op basis van zijn carriere toch een verdiend WHC is, gaat wel niet lang duren maar hij wordt er ook ni jonger op)

Royco

Legacy Member
'k begrijp nie goe welke weg ze nu aan het opgaan zijn met die COO stuff. Dacht ja tga gewoon Nash, truth, miz en miss nog nen 4de en 5de zijn (ondertussen builden naar Survivor series) die gaan neuten over HHH maar nu opeens is het ook Christian, rhodes en heel de bende :crazy:

Cena die eindelijk de nadruk nog eens legt op de belt zelf vond ik ook wel nice, tegenwoordig is het altijd persoonlijk ... nooit meer gwn om 't feit da ze de champ willen zijn (buiten ADR dan)

Rhodes for WHC , serieus dien is echt wel geëvolueerd op een jaar tijd. Main eventer in mijn ogen.

Ziggler ook heel goeie promo, goe op weg naar main event status en de zack ryder love is altijd nice om te zien. Triple H de "woo woo woo you know it" zien zeggen was priceless. In een interview pre-Wrestlemania zei hij nog "zack ryder who?" of zoiets.

Mason Ryan babyface? Nieuw batistake van maken, mag wel keer naar de kapper gaan. :unsure:

hatetn

Legacy Member
rhodes die een aanval van orton botched? hij mag blij zijn dat ze hem niet ontslaan of jobber maken.:unsure:

hij zal er binnenkort wel staan maar het probleem is dat er precies veel plots op een hoger niveau zitten te draaien. buiten matchen waar ze bijna iedereen in en rond de ring zetten zie je niet veel anders dan mensen die richting de top gaan of nieuwe waarvan je meteen ziet dat ze ook redelijk snel vooruit willen. nu het kan enkel goede tv opleveren en ik heb het gevoel dat ze stables gaan terugbrengen met de simpele reden dat dit een makkelijke manier is om ze allemaal wat air time te geven.

want waarom 1 persoon in de ring laten praten als 4 mensen het ook kunnen?

batistwo - Google zoeken

1ste link naar facebook. batistwo - mason ryan. zijn haar af, spear + spinebuster + power bomb leren en niemand gaat het verschil nog zien

Marginal0

Legacy Member
Lol. Ik zie de gelijkenis idd wel. Qua skills is het helemaal niet moeilijk om een tweede Dave te kweken. Dat was gewoon basic power-moves.

ElbowDrop

Legacy Member
Daarnet naar Ricky the steamboat vs stunning steve austin gekeken. Echt raar om steve austin te zien met blonde haren.

Fir3wulf

Legacy Member
Ben benieuwd naar de hell in a cell match die sewwes begint :)
randy orton heeft vorige vrijdag al een RKO op mark henry laten zien

edit: en die 2 sin cara's, der gaat nu normaal duidelijkheid in komen

hatetn

Legacy Member
firewulf1 zei:
Ben benieuwd naar de hell in a cell match die sewwes begint :)
randy orton heeft vorige vrijdag al een RKO op mark henry laten zien

edit: en die 2 sin cara's, der gaat nu normaal duidelijkheid in komen


idd een zwarte en een blauwe. ik hoop dat er nog een rode en een groene komt en ze superhelden worden. sin cara's vs the new NWO

Fir3wulf

Legacy Member
lol :p precies power rangers
mja tzou goe kunnen da er nog meer zijn he :)

Royco

Legacy Member
Hell in a Cell zit er al op :)

-Geen idee wrom sheamus zo over is als babyface tbh , but i like him anyway.
-Beth Phoenix monsterke maken tot Karma terug is wrs?!
-Oldskool Intercontinental Title Belt ftw! serieus ... echt nice :cool: voelt zo prestigious aan met dien witten belt.
-Mark Henry !!
Heb al een maand in gedachten dat hij title houd tot Wrestlemania en dan dropped aan UT maar er is maar 1 ding dat deze theorie "onmogelijk" maakt en dat is Daniel Bryan die dan cashed op UT?! Zou wel vreed zijn. :p
Kan ook dat het helemaal niet Henry vs UT is en dat Henry wint op WM en dan Bryan die cashed.
-Del Rio, we zien wel wat er van komt, maar denk dat het puur voor dien mexican tour is.

Dat einde sloeg ook zo op niks als heel die locker room aan die cage begon te sleuren. Cody en zo willen Triple H sue'en maar staan em wel te helpen om de WWE in orde te houden door die 2 ontslagen mannen een rammeling te willen geven. :sop:

Benieuwd voor RAW alleszins.

camino

Legacy Member
Royco; het zou de wwe compleet belachelijk maken moest bryan henry verslaan die net alle sterkste en beste opponets tot moes heeft geslagen en bij undertaker vanhetzelfde, dat zou een triest en zwak einde zijn van undertaker zijn carriere, wwe compleet belachelijk maken zelfs nog belachelijker dan met dat cena gedoe, oh ja, het kan zeer zeker nog.

Wat ik gezien heb is dat orton bloede en twas geen fake bloed en ook cm punk was aan het bloeden aan z'n rug en had in z'n gezicht een serieuze schart door tegen die cell te knallen, ook echt bloed, geen fake.

Del rio is de beste, die heeft zovele skills, een echte wrestler.

hatetn

Legacy Member
wanneer gebruiken ze fake bloed? voor zover ik weet is het altijd echt bloed

camino

Legacy Member
hatetn zei:
wanneer gebruiken ze fake bloed? voor zover ik weet is het altijd echt bloed

Grapjas, tuurlijk hebbe ze al fakebloed gebruikt, ruim tijdje geleden was orton zogezegd aant bloeden aan zijne neus, je zag zo dat het fake was dat bloed :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan