Hell in a Cell zit er al op
-Geen idee wrom sheamus zo over is als babyface tbh , but i like him anyway.
-Beth Phoenix monsterke maken tot Karma terug is wrs?!
-Oldskool Intercontinental Title Belt ftw! serieus ... echt nice

voelt zo prestigious aan met dien witten belt.
-Mark Henry !!
Heb al een maand in gedachten dat hij title houd tot Wrestlemania en dan dropped aan UT maar er is maar 1 ding dat deze theorie "onmogelijk" maakt en dat is Daniel Bryan die dan cashed op UT?! Zou wel vreed zijn.
Kan ook dat het helemaal niet Henry vs UT is en dat Henry wint op WM en dan Bryan die cashed.
-Del Rio, we zien wel wat er van komt, maar denk dat het puur voor dien mexican tour is.
Dat einde sloeg ook zo op niks als heel die locker room aan die cage begon te sleuren. Cody en zo willen Triple H sue'en maar staan em wel te helpen om de WWE in orde te houden door die 2 ontslagen mannen een rammeling te willen geven.
Benieuwd voor RAW alleszins.