Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Zack ryder, schitterend, die gast mag van mij ook eens ne titel winnen, ziet er zo naar uit deze de titel binnenkort zal winnen van ziggler.
Vind het gewoon sympathieke kerel en kan wel wrestlelen ook.

En dan the rock; manman, populair die vent is jongens en met recht en rede, gewoon de max als ge die bezig hoort haha en cena krijgt hardop boe's haha, cena zal nooit tot de enkels komen van rocky.

Dat mee sin cara had ik van de 1ste seconde door die z'n move niet correct was uitgevoerd mee alle gevolgen vandien 6-9maand out.

Re@V0r

Legacy Member
tis altijd jammer natuurlijk, maar de hoeveelste botch is da nu al ni van hem feitelijk...
eigenlijk bleef het afwachten tot het eens slecht ging aflopen, was het ni van hemzelf dan van zijn tegenstander :s

en voor de rest:
dat the rock last man standing ging zijn op het einde zag je tbh wel van mijlenver aankomen :) hij is er misschien wel nieveel, maar hij blijft toch goud! en zoals camino zegt: cena komt amper tot aan zijn enkels qua populaiteit en crowd response

over ADR... sja, kheb er nix tegen da Punk champ is zu... zeker ni
maar das nu toch ook wel al de 2e 'waardeloze' reign van ADR in korte tijd
tof dat hij de titel al gekregen heeft, maar maak er dan een waardige champ van... ni enen die bij zijn 1e of 2e title defense al het loodje legt :s

camino

Legacy Member
Code:
Ik heb net de match gezien van del rio vs punk, ik ben ook wel punk fan maar vooral del rio en tis gewoon trieste boel geworden de wwe. Del rio verliest alweer zeer snel zijnen titel. Maar dat vond ik nog niet eens het ergste, de manier waarop deze verloor vond ik echt nergens opslaan, trok op niks.
Ik durf zelfs zeggen dat de move die del rio doet met die arm je daar niet eens uitgeraakt omdat deze zo je arm kan breken maar punk wint door gewoon hem rond z'n hals vast te hebben?,ppff.

Gvdm, hoe doe je dat die spoilers? Ik heb dat nog nooit gedaan :).

En cena z'n entree; wat een awoe lawaai alweer haha. Gewoon zalig. Ik denk die clown zelf niet eens door heeft het waarom.
Als die wint op wrestlemania dan maakt wwe zich compleet belachelijk.

The rock: 39jaar oud, zo ne peet en zo'n moves jongens, zo lening ook, das pas skills hebben. Love that guy.

Royco

Legacy Member
Da einde van de PPV was echt raar, logisch dat The Rock over gaat op Miz en Truth maar kvond da laatste echt vreemd.
Heel da laatste segment was gewoon zo Cena belachelijk maken imo, enigste reden wrom ze dit zouden doen is Cena heel maken toch?!

Gaat het dan eindelijk gebeuren? Nu CM punk de tshirt sales toch domineert wrs is er een backup op da vlak alleszins :D

Re@V0r

Legacy Member
bwa... CM Punk + Cena = $$$$$, Cena heel en merchandise sales droppen naar $$
kweet zelfs ni of Cena heel maken wel nog zo vlug zou pakken bij het publiek
niet alleen gaat em op die manier de pubers en gillende tienermeisjes verliezen als fan, maar gaan de volwassenere fans hem nog wel moeten hebben als heel nadat ze hem jaren door ieders strot hebben geramd als grote held

kvrees ervoor dat Cena bij het publiek eeuwig zal vastgeplakt blijven als de superface van de WWE
das wa het grote verschil met pakweg The Rock of Stonecold... je mag die nog de grootste heel of populairste face van het moment in elkaar laten rammen: het publiek zal hen altijd blijven toejuichen tbh

Royco

Legacy Member
Mja true, en op RAW was hij toch weer corny Cena dus tzal nooit veranderen i guess.

Damn Dolph Ziggler is toch wel de beste in-ring performer van heel het roster op dit moment vind ik; doet mij wa aan Shawn Michaels denken.

Looks like R-truth just got got :evil: suspended ..

camino

Legacy Member
Royco zei:
Mja true, en op RAW was hij toch weer corny Cena dus tzal nooit veranderen i guess.

Damn Dolph Ziggler is toch wel de beste in-ring performer van heel het roster op dit moment vind ik; doet mij wa aan Shawn Michaels denken.

Looks like R-truth just got got :evil: suspended ..

Ziggler is idd wel goeie wrestler.

R-truth suspended :), born ook al, ervoor sin cara, ze kunnen het toch precies nie laten allemaal ;), zal dan te maken hebben met pijnstillers ofzo want ik kan me wel voorstellen dat als ge zoveel matchen moet doen dat zeer zwaar en pijnlijk is.

hatetn

Legacy Member
sin cara wist niet eens dat hij iets verkeerd deed.
evan bourne was wss weed
en als ik truth zie denk ik toch ook in die richting

heeft er iemand trouwens al op gelet hoe nuchter jeff hardy eruit ziet sinds hij terug is? het verschil is zo extreem dat ik het gevoel heb dat het de eerste keer is in jaren dat die nuchter een ring ingaat

Re@V0r

Legacy Member
kdenk dat hij (momenteel toch) ook wel doorheeft dat dit zen allerlaatste kans is... en dat em al serieus in zijn handjes mag wrijven dat hij er uberhaupt nog rondloopt na hetgeen ie geflikt heeft op PPV

Glaeden

Legacy Member
Iemand gisteren die wedstrijd van CM Punk op RAW gezien. Geleden van Morrison vs Miz op de eerste RAW van dit jaar dat ze tijdens monday night nog eens zo'n goede wedstrijd hebben gehad.

Ik zou het serieus dom vinden van creative om Zack Ryder de titel van Ziggler te laten winnen. Zeker en vast nu die zo'n berewedstrijd tegen Punk had. Die dropkick van Ziggy was gwn schitterend

Royco

Legacy Member
Glaeden zei:
Iemand gisteren die wedstrijd van CM Punk op RAW gezien. Geleden van Morrison vs Miz op de eerste RAW van dit jaar dat ze tijdens monday night nog eens zo'n goede wedstrijd hebben gehad.

Ik zou het serieus dom vinden van creative om Zack Ryder de titel van Ziggler te laten winnen. Zeker en vast nu die zo'n berewedstrijd tegen Punk had. Die dropkick van Ziggy was gwn schitterend

Mja hij kan niet eeuwig in die midcard blijven. Misschien net goed dat hij hem dropped zodat hij in de wwe/world title picture komt.

Glaeden

Legacy Member
Royco zei:
Mja hij kan niet eeuwig in die midcard blijven. Misschien net goed dat hij hem dropped zodat hij in de wwe/world title picture komt.

nee dat is waar, maar mss moet je hem in een triple threat match tsn Ziggler/Ryder/Swagger ofzoiets laten verliezen en dan niet gepind worden. Of ervoor zorgen dat Vicky verantwoordelijk is voor het verlies van zijn titel. Die gast kan goed genoeg bad boy spelen zonder dat hij daar Guerrero daarvoor nodig heeft hoor.

Matic

Legacy Member
heh kmoest int begin van punk ni veel hebben, maar die begint meer en meer in mn smaak te vallen!!! khoop dat die erbij zal zijn in de lotto arena volgend jaar :D mn favo blijft toch nog steeds randy orton ze... die zn blik maandag man tegen barret xD hahahhaha

hatetn

Legacy Member
ze zijn cena echt heel aan het maken. het zal gewoon een tijdje duren blijkbaar

hatetn

Legacy Member
kane heeft zijn eigen stuk waar het gewoon duidelijk is dat hij terug komt. en dit is zo goed als zeker jericho. een tijdje geleden waren de onderhandelingen al bijna rond, dan ging hij plots nooit meer terugkomen en dan hoor je er helemaal niets meer van.

de stijl waarin het allemaal is wijst trouwens zo zwaar naar jericho dat ik zelfs niet begrijp dat er twijfel is. en al helemaal niet met the undertaker, serieus dat past toch helemaal niet bij hem

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
kane heeft zijn eigen stuk waar het gewoon duidelijk is dat hij terug komt. en dit is zo goed als zeker jericho. een tijdje geleden waren de onderhandelingen al bijna rond, dan ging hij plots nooit meer terugkomen en dan hoor je er helemaal niets meer van.

de stijl waarin het allemaal is wijst trouwens zo zwaar naar jericho dat ik zelfs niet begrijp dat er twijfel is. en al helemaal niet met the undertaker, serieus dat past toch helemaal niet bij hem

Hoe graag ik dit ook wil geloven denk ik toch dat het weer voor Undertaker gaat zijn. :cry: ALS het Jericho is vrees ik dat het maar tot en met WM gaat zijn omwille touren met Fozzy etc.
De stijl is idd zowat gelijk 4j geleden maar kan ook zijn om ons op een verkeerd pad te brengen.

Lets hope for Y2J

Re@V0r

Legacy Member
lijkt er idd op dat ze erop aansturen dat ze Cena heel gaan maken... maar of ze het effectief gaan doordrukken valt nog af te wachten :)

omtrent die return: wss Y2J of undertaker
waarom zou dat undertaker's stijl niet zijn qua promo? het is misschien niet het 'duistere' dat we van hem gewoon zijn, maar die kinderstem en hetgeen verteld wordt doet me toch wel naar hem neigen eerlijk gezegd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan