camino
Legacy Member
Zack ryder, schitterend, die gast mag van mij ook eens ne titel winnen, ziet er zo naar uit deze de titel binnenkort zal winnen van ziggler.
Vind het gewoon sympathieke kerel en kan wel wrestlelen ook.
En dan the rock; manman, populair die vent is jongens en met recht en rede, gewoon de max als ge die bezig hoort haha en cena krijgt hardop boe's haha, cena zal nooit tot de enkels komen van rocky.
Dat mee sin cara had ik van de 1ste seconde door die z'n move niet correct was uitgevoerd mee alle gevolgen vandien 6-9maand out.
Vind het gewoon sympathieke kerel en kan wel wrestlelen ook.
En dan the rock; manman, populair die vent is jongens en met recht en rede, gewoon de max als ge die bezig hoort haha en cena krijgt hardop boe's haha, cena zal nooit tot de enkels komen van rocky.
Dat mee sin cara had ik van de 1ste seconde door die z'n move niet correct was uitgevoerd mee alle gevolgen vandien 6-9maand out.

hij is er misschien wel nieveel, maar hij blijft toch goud! en zoals camino zegt: cena komt amper tot aan zijn enkels qua populaiteit en crowd response
suspended ..
, zal dan te maken hebben met pijnstillers ofzo want ik kan me wel voorstellen dat als ge zoveel matchen moet doen dat zeer zwaar en pijnlijk is.
ALS het Jericho is vrees ik dat het maar tot en met WM gaat zijn omwille touren met Fozzy etc.