Grappig hoe iedereen tegen Del Rio is terwijl die kerel echt een stukske kan wrestelen.
Uiteraard zigler ook vanhetzelfde, ben dat beu deze altijd verliest of moet winnen door een afleiding.
AJ is echt zalig nu, ze speelt een goeie leuke rol nu en ze is klein maar wel bloedmooi, schoon kind, ik ben nog vrij

.
Vader was echt zalig, em kan het nog, ik meen dat deze 57jaar is

.
Ik hoop the ultimate warrior nog eens komt, enige probleem bij deze is ook zijn ouderdom en zijn conditie, ik heb z'n match van jubelium of hoe je dat ook noemt gezien en dat was helaas niet top meer te noemen, zat enorm te blazen en te zweten enz... Conditie nul komma nul, dan kan je niet goed meer wrestelen. Neemt niet weg het altijd mijn nr 1 wrestler zal zijn, die painting/kledij, vooral die song ook is gewoon iets waarvan je harens telkens van recht komen ook, love it, zijn match tegen hulk hogan gaak ook nooit vergeten waar deze de titel toen van won en nadien 13maand ongeslagen bleef, gouden tijden.
Wade barrett is nog kreupel. Elleboog uit de kom.
Lesnar gespeeld ontslagen
Jericho nog geschorst ( was 30 dagen).
Evan bourne heeft zijne voet gebroken.
Rey Mestyrio nog steeds geschorst (was 60 dagen).
Ar truth zijne voet gebroken.
Kelly kelly taking time off staat er, zal effe een pauze ofzo nemen of mss modellen werk stuff

.
Karma door een miskraam persoonlijk verlof genomen.
Del rio hersenschudding.
Mark henry is geopereerd.
Orton 60 dagen geschorst.
Ted biasie heeft een gebroken enkel.