Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
das Rashad Evans :)
Rashid Evans is andere federatie en is ook niet zo goed volgens mij... ze zullen hem wel eens makkelijke tegenstander gegeven hebben in zijn 1e gevecht in de hoop dat hij hem afmaakt (of toch niet verliest :unsure: )

Marginal0

Legacy Member
Heb het backstage fallout filmpje gezien om wat bij te blijven, en was aangenaam verrast om Claudio Castagnoli te zien bij WWE. Ze hebben eindelijk door waar het talent zit. Mooie toekomst!

edit: Is Batista nog steeds bezig met MMA? Zou me toch verbazen dat hij het professioneel gaat doen. Bobby Lashley heeft het min of meer succesvol kunnen doen, maar er zijn er anderen (ik denk aan Victoria) die het ook al jaren zeggen, maar waarvan er niets in huis komt.

Xevven

Legacy Member
Re@V0r zei:
das Rashad Evans :)
Rashid Evans is andere federatie en is ook niet zo goed volgens mij... ze zullen hem wel eens makkelijke tegenstander gegeven hebben in zijn 1e gevecht in de hoop dat hij hem afmaakt (of toch niet verliest :unsure: )

Rashad, Rashid .. my mistake :p

Mr_dds

Legacy Member
@marginal0 batista is zich aan het klaarmaken voor zijn mma debuut ;) dus ja

Marginal0

Legacy Member
Mr_dds zei:
@marginal0 batista is zich aan het klaarmaken voor zijn mma debuut ;) dus ja

Ja, ik had het al gelezen hoor. Maar je kan je 'klaarmaken' zolang je wilt. Zolang je geen tegenstander hebt betekent dat niet veel. En een site die maar heeft 'horen zeggen' is niet bepaald een goede referentie. Afin, ik hoop dat hij kan debuteren, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in.

Mr_dds

Legacy Member
er staat al een datum vast weet gewoon niet waneer. en batista heeft het zelf bekend gemaakt op z'n eigen twitteraccount dus het zal wel waar zijn.

Breskuz

Legacy Member
CM Punk <3
Het werd tijd dat hij werd.

Alé nu gaan ze Cena vs. Bryan uitmelken denk ik wie heeft dienen clown nog niet gehad.

Re@V0r

Legacy Member
gaan ze weer beginnen met hun Orton standing tall na elke match ja...
double DQ en dan een RKO na de match zodat hij toch weer de bovenhand zou hebben :ironic:

Breskuz

Legacy Member
Re@V0r zei:
gaan ze weer beginnen met hun Orton standing tall na elke match ja...
double DQ en dan een RKO na de match zodat hij toch weer de bovenhand zou hebben :ironic:

en waarschijnlijk wordt hij de gene die CM Punk stopt of ander Big show

Xevven

Legacy Member
Breskuz zei:
CM Punk <3
Het werd tijd dat hij werd.

Alé nu gaan ze Cena vs. Bryan uitmelken denk ik wie heeft dienen clown nog niet gehad.

Omdat ze één match doen gaan ze uitmelken?

Royco

Legacy Member
Xevven zei:
Omdat ze één match doen gaan ze uitmelken?

idd wtf .. sommige reacties hier in deze thread ... sigh :doh:

Was trouwens een goeie match vond ik!

@Reavor idd dacht net hetzelfde :sleep:

Kane vs Bryan @ SS nooooooooooooo , had em veel liever in WWE title picture gezien.

Vind het wel positief dat WWE weer tijd steekt in de tag teams, het is in jaren nog niet zo actief geweest, love it. Waren alleen die title belts maar wat mooier :cry:

Re@V0r

Legacy Member
ksnap trouwens ook niet waar ze naartoe willen met Ryback...
eerst tot vervelens toe die 2on1 handicap squash matches, dan paar squashmatches tegen toch al iets bekendere jobbers, dan 2x DQ win tegen Jinder Mahal waardoor ik dacht dat hij nu eindelijk eens iets van fued ging krijgen (en Mahal ook eindelijk eens iets nuttigs/deftigs mag doen) en nu staat ie alweer te kloten in zo'n 2on1-handicap match :wtf:

en op langere termijn wordt die toch tegen de sterren op gepushed als monster, om dan zijn eerste nederlaag te krijgen van Cena en paar maand later non-stop mag jobben :p

WarCry-dude

Legacy Member
Naar het schijnt wil niemand met Ryback werken omdat em te stijf is.

TNA is toch wel goed bezig de laatste tijd. :) De juisten worden gepusht en de enige storyline die ik doorspoel is die van AJ Styles. Zijn matchen kijk ik wel nog.

Austin Aries als GM van de X division 2 weken terug vond ik zeer goed. Dieje heeft echt zoveel geloofwaardigheid daarvoor. Als ik mij niet vergist is em de langst regerende X division champ ooit en dan onverslagen HW champ geworden. Hij heeft ook een goeie persoonlijkheid ervoor. Van mij zou em die rol meer permanent mogen hebben.

Kheb een gerucht gehoord dat den baas van Aces & Eights Jeff Jarrett gaat worden. Ik voorspel dat ze een van deze gaan verklaren dat de naam van hun baas met een J begint om nog wat olie op het vuur van James Storm te gooien. Nu ben ik aan het dromen maar hoe cool zou het zijn als Angelina Love en Velvet Sky hun onstlagen een work zijn en plots The Beautiful People bij Aces & Eights zitten. :)

Re@V0r

Legacy Member
zal ook wel zo zijn dat Jarrett achter Aces & Eights zit... als wraak omdat Sting de eerste in de HoF is terwijl Jarrett uiteindelijk wel de grondlegger van TNA is (en eigenlijk dus meer verdiende om als 1e erin opgenomen te worden tbh)
dat het James Storm niet is ligt er imo wel te dik op

zijn die 2 ontslagen misschien? :p


en dat Ryback te stiff is... sja, als je zo'n moves er hard wil doen uitzien moet je ook wel enigzins stiff werken lijkt me
wa voor pussies zijn dat daar trouwens ook allemaal :D

Razer

Legacy Member
over bully ray en devon hun contracts zijn nog 3 weken geldig. BR heeft blijkbaar een intersanter aanbodscontract gekregen, over devon weet ik niks.

velvet en AL zijn ook weg inderdaad.

kvind het goed dat chavo bij TNA zit nu :)

en het zal idd Jeff zijn die er achter zit aangezien er een nieuwe poster is "gelekt"
326923_lg.jpg

Re@V0r

Legacy Member
zoiets kan iedereen maken natuurlijk.. die 'poster' :)

velvet sky en angelina love waren nochtans vrij deftige wrestlers eerlijk gezegd...
bully ray zullen ze wel houden wellicht (of toch willen houden), gezien zijn singles run best wel deftig is
devon is nog altijd tv-champ dacht ik? maar qua karakter is dat dus 2x niks

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
velvet sky en angelina love waren nochtans vrij deftige wrestlers eerlijk gezegd...

Idd. The Beautiful People was ook een zalige stable. Vanaf dat Winter die uit mekaar haalde zat ik te wachten op Velvet om Winter bijeen te meppen en Angelina terug te halen. :) LayCool was er ook op gebaseerd naar het schijnt. Die waren wel belange niet zo goed.

bully ray zullen ze wel houden wellicht (of toch willen houden), gezien zijn singles run best wel deftig is

Zullen ze idd wel houden denk. Is hun top heel. Persoonlijk vind ik em wel ni goed. Kheb het niet zo voor laffe heels en ik val in slaap als em in het begin van de match zo een half uur uit de ring vlucht. Dat doet em tegenwoordig wel minder gelukkig.

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
zoiets kan iedereen maken natuurlijk.. die 'poster' :)

Nah, ziet er typical TNA poster uit, na 10jaar kunnen ze nog altijd niets anders dan wa fotos me tekst en nen glow derop. dem PS skills :love:

Mr_dds

Legacy Member
Zijn er ook mensen die hun nogal irriteren aan de 3 uur durened raw?
zowat 50% van de raw bestaat uit recaps,tout,twitter en vooral reclame...
ik vind al die sociale netwerken toch wel wat te ver gaan ik had gedacht dat ze meer tijd gingen steken in de middel card maar niet echt neen..

WarCry-dude

Legacy Member
100% akkoord. Vooral op de 1000ste aflevering vond ik dat erg. Die touts zijn echt verschrikkelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan