Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr_dds

Legacy Member
als er mensen zijn die vanavond live kijken en in een groepsgesprek op msn willen met nog andere mensen die live kijken stuur me een pm ;)

camino

Legacy Member
Cena is were superman ze manman.

Nog iets: gaan ze lesnar (alweer) doen verliezen? Want eerst onbegrijpelijk tege duts cena moete verlieze en nu nog eens triple H?
En die match mee tensai vs sin cara was ronduit een grap, tensai die nie kan uitkicken terwijl de match nauwelijks 2 min geduurd heeft??? Omg, serieus jongens.

Re@V0r

Legacy Member
hopelijk niet... anders is zijn imago als beest die alles en iedereen vernietigd ook wel om zeep
Cena heeft diep moeten gaan, maar heeft wel gewonnen... dus daar kwam Brock nog half en half goed uit (tblijft een verloren match natuurlijk)
HHH en nu HBK hun arm 'breken'... ok, sterk neergezet daar ni van
maar als hij nu weer verliest tegen HHH is het natuurlijk wel zijn 2e verlies op rij... dan mag hij nog HHH volledig slopen tijdens de match :s
hoe wil je hem dan nog gaan verkopen voor zijn volgende PPV-fued en/of Wrestlemania? als Brock Lesnar die sinds zijn return nog geen enkele match gewonnen heeft? :s
HHH heeft de win uiteindelijk toch ni nodig, want zijn carrière als actieve wrestler is toch praktisch gedaan

Re@V0r

Legacy Member
A&E-storyline bij TNA blijft toch boeien tbh... ben benieuwd naar volgend week wanneer er eindelijk eens een confrontatie zal zijn tussen A&E en de TNA-frontline :)

Re@V0r

Legacy Member
zat hier deze week wat rond te neuzen op youtube en kwam dan uiteindelijk op enkele tribute-filmpjes van wrestlers uit... Hennig, Eddie, Benoit, Macho Man...

vooral die van Macho Man is toch kippevel als je dat terugziet :) (knap gemaakt ook en passende muziek)
hopelijk houdt Vince het been niet stijf en komt hij in de HoF volgend jaar...

camino

Legacy Member
Allee, kben content, mijne favo heeft gewonnen, echt wel top zo'n harde wrestle match mee triple HHH en lesnar.

Kleine teleurstelling bij de match van de tag teams, had gehoopt deze zou veranderen.

Bij de macht sheamus ook wa jammer maar del rio mocht eindelijk nog eens zijn klasse tonen, wat een wrestler, een heel arsenaal aan moves, ook the mizz een paar nieuwe moves gezien en twaren leuke, top.

Mr_dds

Legacy Member
summerslam was nog een redelijk goede ppv : leuke matchen en leuke uitslagen
maar triple h die er mee kapt? wie gelooft dat nou , die zien we binnen een paar maand weer in de ring. heb ergens gelezen dat ze brock lesnar vs dx willen doen. maar we zien wel

Fir3wulf

Legacy Member
Tripple H zal er wel nie mee stoppen wss, maar toch nen hele tijd buiten actie zijn. Zijne arm is weeral gebroken las ik op de website.

ma ale, kheb jericho zo goed als altijd nen douche gevonden, ma de laatste tijd begon ik die wel te apprecieren, zeker met zijn vete tege dolph ziggler. Die tout van hem was ook hilarisch toen hij aan de announcetable zat :p

En juist nu word zijn contract beëindigd. Kvond da wel ne redelijk oneerlijke inzet van AJ, dolph moest uiteindelijk zoizo nie vertrekken. Een dingske snap ik nie, kheb het meerdere malen opnieuw bekeken, toen jericho die laatste codebreaker deed, bloedde hij niet aan zijn gezicht, en was er niets te zien toen de camera terugkwam was daar een kleine snee en bloedde da wa.
Bij die codebreaker heeft hij da ook nie geraakt.
Hij zoekt wel een manier om terug te komen zegt hij
http://www.youtube.com/watch?v=XVkFp6P1v08

Kheb ook altijd achter CM punk gestaan, hij zei altijd waar het op stond. De laatste tijd is het niks meer dan ween, ween, ween en gezaag. Cena had ook een punt en respect eist ge nie, da verdient ge.

Xevven

Legacy Member
Jammer van Jericho, kheb die altijd wel aangenaam gevonden.
Vroeger altijd met zen commentaar op Stephanie :D

CM idd met zijn respect whine :(

Fir3wulf

Legacy Member
kheb al vernomen da y2j nog terugkomt wss, tis zijn eigen keuze geweest om er ff tussenuit te gaan maarja, ze moeten er nen draai aan geven voor de show he.

Jericho is zoveel beter dan ziggler.
En kheb onlangs Sin and bones gehoord van fozzy, als ge voor die muziekstijl bent valt die goed mee :)

Xevven

Legacy Member
firewulf1 zei:
kheb al vernomen da y2j nog terugkomt wss, tis zijn eigen keuze geweest om er ff tussenuit te gaan maarja, ze moeten er nen draai aan geven voor de show he.

Jericho is zoveel beter dan ziggler.
En kheb onlangs Sin and bones gehoord van fozzy, als ge voor die muziekstijl bent valt die goed mee :)

Ge moet eens zien op de fozzy site, Y2J gaat een tour doen door USA en komt dan naar EU, dermee dat ie ff weg is :(

Re@V0r

Legacy Member
is duidelijk een work é :p
zal idd wel touren met fozzy en dan nadien gewoon terugkomen
idem voor Lesnar die tegen Wrestlemania of misschien Royal Rumble al terug zal opduiken...

snap eigenlijk ook niet echt waarom ze Punk plots zo'n respect-whine gimmicktwist gegeven hebben :s

camino

Legacy Member
Heb da lieke gekocht da van brock lesnar in itunes, leuk als ringtone ;p.

inkei

Legacy Member
Zeker de boeken van Jericho ook eens lezen (A lion's tale & Undisputed)
Leuke achtergrondinfo over Jericho en hoe hij aan zijn carriere begon, heeft me een ander beeld gegeven and I've liked him ever since :p

camino

Legacy Member
Lesnar zou denk ik een klein stukje meedoen in the expendables 2? Klopt dit, ik meende dit gelezen te hebben op moviemeter?

Royco

Legacy Member
camino zei:
Lesnar zou denk ik een klein stukje meedoen in the expendables 2? Klopt dit, ik meende dit gelezen te hebben op moviemeter?

Staat er niet tussen op IMDB alleszins. Zou wel vet geweest zijn; past er tussen imo :)

camino

Legacy Member
Royco zei:
Staat er niet tussen op IMDB alleszins. Zou wel vet geweest zijn; past er tussen imo :)

Couture is het mss die erin meedoet, smijt me nie dood alsk verkeerd ben ;).
Dit schreef er ene op moviemeter:

Naomi Watts schreef:
Qua presence vind ik Couture in Expendables toch nog wel het beste. Geen Silva, Fedor en consorten maar er staat toch iemand. Mij maak je niet wijs dat het leeuwendeel van de actie fans zich niet bezig houden met vechtsporten.

Stone cold deed in de 1ste mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan