Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Del Rio die Orton doet uittappen, amaai, ik schoot me een ongeluk :).
Wanneer gaan ze die kerel eens de titel geven? Tzal were noppes zijn of em kan em eens pakken maar ziggler casht mss meteen in,pff.

Re@V0r

Legacy Member
iemand die TNA volgt trouwens?
ben ik de enige die de gigantische brawl tussen A&E en het TNA roster nogal onduidelijk en warrig vond?
kvond het er ook vingerdik opliggen dat de eerste vloot A&E-members gewoon random figuranten waren tbh, en dat de echte members pas op het einde tevoorschijn kwamen om AA te vloeren
blijft weliswaar een interessante storyline

en thank god dat die kutzooi met AJ en die zwangerschap eindelijk afgelopen is!!

Dark Hellspawn

Legacy Member
Re@V0r zei:
iemand die TNA volgt trouwens?
ben ik de enige die de gigantische brawl tussen A&E en het TNA roster nogal onduidelijk en warrig vond?
kvond het er ook vingerdik opliggen dat de eerste vloot A&E-members gewoon random figuranten waren tbh, en dat de echte members pas op het einde tevoorschijn kwamen om AA te vloeren
blijft weliswaar een interessante storyline

en thank god dat die kutzooi met AJ en die zwangerschap eindelijk afgelopen is!!

Ik vind die Brawl eigenlijk wel interessant. Misschien idd wat warrig, maar is dat niet altijd het geval bij brawls? Het leuke was dat het echt heel TNA tegen A&E was, heels en faces samen tegen de indringers. Interessante story-line in ieder geval, al vrees ik dat we tot Bound For Glory gaan moeten wachten totdat we weten wie er nu eigenlijk achter die maskers zitten...
Op zich was Impact weer een goede show, iets wat de laatste maanden een gewoonte begint te worden. Toch een verschil met 2 jaar geleden toen ik enkel keek voor de kwalitatieve matches.

Dark Hellspawn

Legacy Member
camino zei:
TNA vindk nikske.

Smaken verschillen uiteraard, maar kan je even uitleggen waarom? Ik vraag het maar omdat, ook al volg ik het van in het begin, ik 2 jaar geleden best kon begrijpen waarom mensen het maar niks worden. Wrestling zelf was van een hogere kwaliteit dan eender wat je op WWE shows zag, maar wie meer dan 2 weken volgde zag verschillende storylines die heel verwarrend, onlogisch en gewoonweg slecht waren. Mensen die eerder voor storylines dan voor het wrestling zelf kijken (en zo zijn er veel) konden op dat moment maar beter ver weg blijven van alles wat TNA was.
Sinds Russo geen head booker meer is, zijn de storylines echter enorm verbeterd en is zo goed als elke impact zeer vermakelijk. Is alles perfect? Uiteraard niet, dat is ook niet zo bij WWE, maar imo is Impact op dit moment de beste wrestling show van de week. Alleen Aries maakt het trouwens al bijna must-see voor iedere wrestling fan naar mijn mening.

Royco

Legacy Member
Ik kijk ook geen TNA. Niet omdat de wrestling slechter is (bijlange niet) ofzo maar gewoon ... hoe hard TNA ook hun best doen om een goed product op de markt te brengen, het maakt helaas niet uit.

TNA voelt gewoon minor league aan omdat ze in die impact zone blijven, omdat ze veel minder budget hebben dan WWE etc, etc.

Voor mij persoonlijk maakt het totaal niet uit of de storyline nu perfect logisch is en goed draait voor TNA .. het voelt gewoon goedkoop aan, punt.

WWE is een empire, een monopoly .. als ze hier en daar een steek laten vallen maakt het niet zoveel uit, want er is altijd wel een andere storyline die uitsteekt.
Alles voelt gewoon BIG FEEL aan .. daarom kijk ik WWE.

Laten we zeggen dat ik geen pure wrestling fan ben, meer een wrestling/entertainment fan .. wat WWE dus ook brengt.

Ik weet niet wat Camino zijn reden is, maar ik denk dat het miss ook wel dezelfde reden is?!

Re@V0r

Legacy Member
warrig was misschien een slecht woord, maar het lag er te hard op dat alle A&E-members in het begin 'fake' waren
het feit dat ze maar met mondjesmaat toekwamen konden ze ook beter gedaan hebben tbh... beter gewoon meteen vanuit alle hoeken A&E-members laten komen waardoor het TNA-roster er gewoon op af stormt
zo konden ze nog altijd backstage brawlen en het belangrijkste in en rond de ring houden

heb trouwens al vaak gelezen (en gemerkt eigenlijk ook) dat die grote, nogal chubby frontman Abyss zou zijn... wel geen idee als ze de maskers afdoen, hoe ze dat dan zouden verklaren

qua wrestling is TNA sowieso >>> WWE
ook veel minder shit met die tweets en touts en weet ik veel wat allemaal...

camino

Legacy Member
Triple HHH stopt niet.
Zou het wel niet fun vinden triple HHH dan dus terug komt en lesnar verslaat, da ze da nie doen ze.

Re@V0r

Legacy Member
ze gaan Lesnar zijn weinige appearances echt wel niet aan een 2e fued met HHH hangen hoor :)

deyoeri

Legacy Member
Captain obvious in mij zegt dat ze Lesnar gaan pushen voor Wrestlemania tegen Undertaker, maar mijn gezond verstand hoopt van niet.. :')

camino

Legacy Member
deyoeri zei:
Captain obvious in mij zegt dat ze Lesnar gaan pushen voor Wrestlemania tegen Undertaker, maar mijn gezond verstand hoopt van niet.. :')

Dat zou langs de ene kant echt wel de top zijn maar aan de andere kant ook niet als ze bv untertaker laten winnen vind ik, iemand als lesnar daar maakt undertaker geen schijn van kans tegen, jaja, tis entertainment maar dat zou er gewoon over zijn dat Lesnar zou verliezen tegen een ouwe knar als undertaker, past op, wat die vent nog getoond heeft op WM was uiteraard klasse, twas ook de beste match maar Lesnar is gewoon van een totaal andere niveau en dat deze dan moet verliezen tegen een bejaarde da zou er voor mij over zijn.
Ik denk trouwens niet dat undertaker een verlies zal hebben op WM, die zal stoppen als ingeslagene in WM en dat verdiend deze ook wel vind ik, dat zou een bekroning op zijn werk zijn deze kan stoppen zonder ooit verslaan te zijn geweest op WM.

Aan de andere kant; wie moete ze nu nog tegen undertaker laten vechten? Ik kan buiten Lesnar of the Rock op geen andere naam komen die echt de moeite waard is?

Re@V0r

Legacy Member
heeft UT eigenlijk ooit al tegen Cena gegaan op WM??
ideale afsluiter voor zijn carrière imo... undefeated streak op WM vs the face of WWE aka supercena
is wellicht ook de enige tegenstander waarvan je op voorhand niet zal kunnen voorspellen wie wint, want de keren dat Cena clean verloren heeft in de laatste jaren zijn zeldzaam
+ het zou dan ook al het 2e jaar op rij zijn dat Cena verliest op WM...

deyoeri

Legacy Member
camino zei:
Dat zou langs de ene kant echt wel de top zijn maar aan de andere kant ook niet als ze bv untertaker laten winnen vind ik, iemand als lesnar daar maakt undertaker geen schijn van kans tegen, jaja, tis entertainment maar dat zou er gewoon over zijn dat Lesnar zou verliezen tegen een ouwe knar als undertaker, past op, wat die vent nog getoond heeft op WM was uiteraard klasse, twas ook de beste match maar Lesnar is gewoon van een totaal andere niveau en dat deze dan moet verliezen tegen een bejaarde da zou er voor mij over zijn.
Ik denk trouwens niet dat undertaker een verlies zal hebben op WM, die zal stoppen als ingeslagene in WM en dat verdiend deze ook wel vind ik, dat zou een bekroning op zijn werk zijn deze kan stoppen zonder ooit verslaan te zijn geweest op WM.

Aan de andere kant; wie moete ze nu nog tegen undertaker laten vechten? Ik kan buiten Lesnar of the Rock op geen andere naam komen die echt de moeite waard is?

Undertaker zal nooit verliezen op WM..kan en 'mag' ook niet imo, ook al was ik HBK en HHH aan 't supporten, kerel mag imo niet verliezen op WM...Nu ja, wie kan er nog tegen undertaker..Lesnar? Undertaker zal nooit accepteren te verliezen op WM en Lesnar zal nooit accepteren te verliezen van een oude knar...The Rock..dnno..beter van hem tov iemand als CM Punk ofzo te zetten..'best in the world' enz..Achja, ben alvast benieuwd eigenlijk :)



Re@V0r zei:
heeft UT eigenlijk ooit al tegen Cena gegaan op WM??
ideale afsluiter voor zijn carrière imo... undefeated streak op WM vs the face of WWE aka supercena
is wellicht ook de enige tegenstander waarvan je op voorhand niet zal kunnen voorspellen wie wint, want de keren dat Cena clean verloren heeft in de laatste jaren zijn zeldzaam
+ het zou dan ook al het 2e jaar op rij zijn dat Cena verliest op WM...

Goh ja..dan zou ik enigszins hopen dat Cena niet wint..gewoon uit respect voor The Undertaker zijn streak én carrière.

Marginal0

Legacy Member
Re@V0r zei:
iemand die TNA volgt trouwens?
ben ik de enige die de gigantische brawl tussen A&E en het TNA roster nogal onduidelijk en warrig vond?

Is ook enorm debiel om zo'n gigantische brawl te booken. Laatste keer dat ik zoiets zag waseuuuhh... NWO in WCW. En we weten allemaal waar dat gëindigd is... Wsl door de NWO dat we allemaal naar WWE zitten te kijken en niet naar WCW. Maar TNA is momenteel nog niet ZO slecht vind ik.

Anyhow, was Trips zijn carrière een beetje aan het vieren en kwam deze oude klassieker tegen:

Eerst When Did Kane Screw Katie Vick?! - Video Dailymotion, dan http://www.dailymotion.com/video/x2qmwn_katie-vick-segment-featuring-triple_sport?search_algo=2 en dan http://www.dailymotion.com/video/x2faow_triple-h-meets-katie-vick_fun

Voor velen nog steeds de slechtste verhaallijn OOIT uit de geschiedenis van WWE, alhoewel er al een paar reteslechte zijn gepasseerd. Alleszins lachen. Let vooral op de superbe micro-skills van Kane, de belachelijke moppen van HHH en de nogal risky content.

@ deyoeri: Waarom zou Lesnar weigeren om tegen Taker te 'jobben'? Integendeel. Da's een vrij grote eer hoor, tenzij je natuurlijk wordt getrasht in die match, maar zo idioot zullen ze wel niet zijn zeker?

Re@V0r

Legacy Member
bwa... in het begin was die NWO-storyline eigenlijk wel goud hoor
toen ze er allerlei nitwits beginnen bijhalen zijn is het daar eigenlijk wel serieus mee ontspoord... om nog maar te zwijgen van de fingerpoke of doom en dergelijke bullshit

deyoeri

Legacy Member
Marginal0 zei:
@ deyoeri: Waarom zou Lesnar weigeren om tegen Taker te 'jobben'? Integendeel. Da's een vrij grote eer hoor, tenzij je natuurlijk wordt getrasht in die match, maar zo idioot zullen ze wel niet zijn zeker?

Gut feeling..? Don't know.

Tuurlijk is 't een grote eer om te 'jobben' tegen Taker op WM, de laatste twee hebben het tweemaal achtereen gedaan..en iedereen weet dat HHH in controle is over zijn eigen storyline en match outcomes..
Nu, Lesnar tegen Taker..ook al zou de laatste winnen..volgens mij is hij dan gereed voor 't kerkhof, zeker als je merkt hoeveel bruutheid Lesnar overgehouden heeft aan zijn MMA avontuur. Ervoor was hij al een machine, maar nu is 't nog iéts meer imo.

Nu, HHH...ultieme 'one more match' zou toch nog eentje zijn tegen HBK..allebei one more match, best of friends mss, maar ooit worst enemies..Shame dat we het nooit meer gaan zien wrs :p
Zien wel hoe het verder gaat hiermee :)

Marginal0

Legacy Member
Ergens in 2002 hadden die ooit een goeie serie matches geloof ik. Het culmineerde in de legendarisch 2 out of 3 falls match. In mexico de gewoonte, hier een uiterste zeldzaamheid blijkbaar.

Uiteindelijk degenereerde het hele NWO verhaal altijd tot een gigantische brawl tussen... eigenlijk iedereen. Een paar toffe ideeën hadden ze wel daar bij WCW die nog wel OOIT es kunnen terugkomen als one-of's, zoals World War III (in 2 of 3 ringen tegelijkertijd).

Delirium

Legacy Member
Marginal0 zei:
Ergens in 2002 hadden die ooit een goeie serie matches geloof ik. Het culmineerde in de legendarisch 2 out of 3 falls match.

Bij Summerslam 2002 begon het allemaal zowat (buildup was de weken ervoor) als ik me niet vergis, met die legendarische street fight.

Dat bleef zo een paar maanden duren, met echte topmatches zoals die 2 out of 3 falls match op Armageddon 2002 en een last man standing op Royal Rumble 2003.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan