Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarCry-dude

Legacy Member
Sorry voor het muggenziften maar ik vond het er een beetje te dik op liggen toen hij naar die vuilbak liep. Daniel Brian zijn "teacher's pet" en Kane zijn grijns erna daarentegen waren geweldig. :rofl: Dit soort humor-segmenten mag meer imo. :)

AJ Lee blijf ik ook geweldig vinden. Dankzij haar is het de eerste keer in heel lang dat ik echt uitkijk naar promo-segmenten. :) Waarschijnlijk net omdat haar personage eens iets verfrissend anders is dan wat we gewoon zijn van de diva's.

camino

Legacy Member
Booker T steekt me al ferm tegen,pf.
Altijd mee zijn partijtrekkerij ook voor de zogenaamde good guys,omg.

Marginal0

Legacy Member
5 times! 5 times! 5 times! 5 times! 5 times! :p

Er is altijd al wel aandacht geweest voor humor in WWE programming hoor. Eindelijk teamen Rey & Sin Care samen. Zat eraan te komen maar owv injuries en dergelijke kon het nooit gebeuren.

Wel lachen dat A-train opnieuw bij WWE zit. Onlangs nog op DVD gezien toen'k Survivor Series 2001 nog es zag. :p Hij heeft precies wel zijn Japanse ringnaam aangenomen. Mss ook best.

Wel een goeie episode. Ga mss wel meer kijken nu.

Xevven

Legacy Member
Ban op brogue kick? :p Komt sheamus gewoon met een submission af (modified boston crab?)
:D

Delirium

Legacy Member
Xevven zei:
Ban op brogue kick? :p Komt sheamus gewoon met een submission af (modified boston crab?)
:D

Is dat niet de Texas Cloverleaf submission?
Was vroeger de finisher van Dean Malenko.
Heb die hem toch al een paar keer zien doen.

Xevven

Legacy Member
Delirium zei:
Is dat niet de Texas Cloverleaf submission?
Was vroeger de finisher van Dean Malenko.
Heb die hem toch al een paar keer zien doen.

Texas cloverleaf idd
Lijkt beetje op walls of jericho

Kvind wel stom dat weer Del Rio vs Sheamus is :(

Marginal0

Legacy Member
Is Walls of Jericho niet eerder een dubbele Boston Crab modificatie? Afin, maakt nu niet uit. K'vind de Clover Leaf mooier ogen. Pakt ook wel bij Sheamus (Clover leaf... what's in a name :p). We zien vaker worstelaars die populair zijn een submission krijgen uit het niets. Kijk naar Cena en zijn STF-U of de 'latere' Taker en zijn Triangle Choke (geen idee hoe het heette). Het is toffer imo als iedereen wel zo'n go-to submission heeft. Maakt het er alleen maar 'spannender' op.

Delirium

Legacy Member
Marginal0 zei:
Is Walls of Jericho niet eerder een dubbele Boston Crab modificatie? Afin, maakt nu niet uit. K'vind de Clover Leaf mooier ogen. Pakt ook wel bij Sheamus (Clover leaf... what's in a name :p). We zien vaker worstelaars die populair zijn een submission krijgen uit het niets. Kijk naar Cena en zijn STF-U of de 'latere' Taker en zijn Triangle Choke (geen idee hoe het heette). Het is toffer imo als iedereen wel zo'n go-to submission heeft. Maakt het er alleen maar 'spannender' op.

De laatste jaren leek The walls of Jericho eerder op een boston crab, in tijd van WCW zag de Liontamer er wel iets pijnlijker uit. Af en toe gebruikte hij deze variant ook. Geen idee waarom dat ze die aangepast hebben.

Undertaker zijn submission wa Hell's Gate.

Shit, I really need a life :unsure:

Re@V0r

Legacy Member
waarom submission geven eigenlijk? hij had die finisher van Finlay toch ook al in zijn arsenaal (Celtic Cross)... dus tis ni da em geen manier meer had om de match te beslissen

Xevven

Legacy Member
Vernieuwing waarschijnlijk.
Zoveel superstars die nieuwe moves krijgen

Big show had WMD niet heel vroeger
Christian gebruikt nu ook spear als tribute nr edge
Jericho had codebreaker niet vroeger

Ik vind dat niet erg :>

Ben ook wel blij dat Wade Barett terug is, kvind die sympathiek :p

Royco

Legacy Member
Damn Jerry Lawler heeft een hartaanval gekregen tijdens RAW :(

Hopelijk herstelt hij volledig... Ook zo onnodig om hem nog te doen wrestlen op zo'n leeftijd gvd toch.

Xevven

Legacy Member
Royco zei:
Damn Jerry Lawler heeft een hartaanval gekregen tijdens RAW :(

Hopelijk herstelt hij volledig... Ook zo onnodig om hem nog te doen wrestlen op zo'n leeftijd gvd toch.

Ik zat daar ook van *slik*
Ge zag ook aan Cole dat het serieus was.

Re@V0r

Legacy Member
da wel, maar een powerhouse dergelijke submission move geven vind k toch beetje raar tbh :)
ok taker kreeg ook fkes zijn Hell's Gate en Lesnar heeft zijn Kimura, maar da zijn meer van die brute MMA-achtige submissions
Texas Cloverleaf is echt zo'n 'technische wrestling-submission', meer iets dat bij een lichtere heavyweight zoals Punk, Bryan zou passen

ahja :p

waarom ze Lawler om de zoveel tijd de ring injagen vraag k me toch ook wel af
zal wel een lichte hartaanval geweest zijn denk ik, anders zouden ze hem wel met spoed afvoeren ipv eerst rustig backstage te brengen... maar is toch ook wel een serieuze waarschuwing van de man zijn lichaam :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan