Appelpitje
Legacy Member
Ben benieuwd naar de nieuwe #1 Tag team contenders, als Kane en Daniel Bryan zo blijven verder doen wordt het nog leuk ^^
En waw het publiek vind CM punk niet meer leuk, vind ik leuk. Met zn gezaag over "Respect" terwijl ie zelf geen respect toont..
En dan is er nog Wade Barrett, mogen we veel van hem verwachten? Op Smackdown was het maar tegen die jap
And me likes Ryback, feed me more!
En waw het publiek vind CM punk niet meer leuk, vind ik leuk. Met zn gezaag over "Respect" terwijl ie zelf geen respect toont..
En dan is er nog Wade Barrett, mogen we veel van hem verwachten? Op Smackdown was het maar tegen die jap

And me likes Ryback, feed me more!




)
.
Maar zal het morgen pas zien..
