Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appelpitje

Legacy Member
Ben benieuwd naar de nieuwe #1 Tag team contenders, als Kane en Daniel Bryan zo blijven verder doen wordt het nog leuk ^^

En waw het publiek vind CM punk niet meer leuk, vind ik leuk. Met zn gezaag over "Respect" terwijl ie zelf geen respect toont..

En dan is er nog Wade Barrett, mogen we veel van hem verwachten? Op Smackdown was het maar tegen die jap :(

And me likes Ryback, feed me more! :D

Delirium

Legacy Member
Appelpitje zei:
En waw het publiek vind CM punk niet meer leuk, vind ik leuk. Met zn gezaag over "Respect" terwijl ie zelf geen respect toont..
't Was wel in Montreal. Als je dan Bret Hart onderbreekt, kan je zo'n reactie verwachten van een Canadees publiek :)

Eigenlijk vind ik het ook niet slecht, dat ze dat meer en meer doen. Als heel moet je zo'n reactie uitlokken. Na die GTS op The Rock was de reactie van het publiek nog veel te positief, te veel cheers.
Je ziet het publiek nu meer en meer tegen Punk keren. Met night of champions nog een win tegen Cena, en dan kan hij nog meer uitlokken :)

Face of heel, CM Punk maakt WWE momenteel interessant om te volgen. Bryan, Ziggler en Del Rio ook, maar met die laatste 2 wordt de laatste tijd weer zo weinig mee gedaan (buiten eens een championshipmatch verliezen :( ).

WarCry-dude

Legacy Member
Dat heel Vs. face gedoe is een van de aspecten van wrestling die ik echt maar niets vind. CM Punk valt nu nog wel mee maar soms zijn er zo echt van die turns waardoor een wrestler precies plots iemand helemaal anders wordt. Dan kan ik die echt niet meer serieus kunt nemen. Ik vraag mij vaak af of wrestling niet (nog) beter zou zijn als ze hun personages minder rond puur goed en puur kwaad zouden baseren.[/rant]

Re@V0r

Legacy Member
is ook de bedoeling van Punk, als heel, dat het publiek zich tegen hem keert uiteindelijk :)

wat mij eigenlijk meer en meer begint op te vallen en ergeren in wrestling in het algemeen tegenwoordig is het gebruik van fake lawsuits in allerhande storylines...
in WWE had je onlangs nog die zogezegde lawsuit van Lesnar tegen HHH, nu die van Rodriguez tegen Sheamus, in TNA heb je die Gut Check-dude die Al Snow zogezegd gaat aanklagen omdat hij hem een mep in het gezicht gaf... (misschien vergeet ik er nog)

allé ja, de show draait hem verdomme rond mensen die elkaar staan af te ranselen en in elkaar staan te slaan in de ring of erbuiten... en dan gaat iedereen elkaar wat lopen aanklagen (kayfabe) omdat ze een lap gekregen hebben :wtf:

camino

Legacy Member
Ik ben het beu sheamus nog steeds die titel heeft.
Del Rio is een topper net zoals ziggler, tijd voor een ander.
Punk zal zijn titel verliezen maar mss tegen the rock?

inkei

Legacy Member
Als hij zijn titel nu al verliest dan is ook de 'angle' weg van dat hij respect moet krijgen omdat hij WWE Champ is.

En dan krijgt Cena wss een rematch op WM 29 en wordt em terug champ 'shudder'

camino

Legacy Member
Voor zondag een gokje: del rio wint vansheamus doordat sheamus de zogenaamde illegale broad kock toch op del rio uitvoerd maar del rio ligt knock out en dan komt zigler incashen en neemt meteen de titel af van Del Rio. Tis maar een theorie ;).
Vind dat ze nogal nadrukkelijk met dat bezig zijn nu, ervoor werden al wrestlers tot 100 keer toe door ne borad kick getrapt en toen was er geen nek probleem nadien ;), vandaar mijn theorie het mss op deze manier zal verlopen ;).

inkei

Legacy Member
Ahh is nog een goeie theorie eigenlijk, zolang we maar van Sheamus & Del Rio vanaf zijn isset goed :p

Marginal0

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Dat heel Vs. face gedoe is een van de aspecten van wrestling die ik echt maar niets vind. CM Punk valt nu nog wel mee maar soms zijn er zo echt van die turns waardoor een wrestler precies plots iemand helemaal anders wordt. Dan kan ik die echt niet meer serieus kunt nemen. Ik vraag mij vaak af of wrestling niet (nog) beter zou zijn als ze hun personages minder rond puur goed en puur kwaad zouden baseren.[/rant]

Een concept van een promotie zonder face/heel division is wel es leuk (er zijn er), maar uiteindelijk geef je minder om de storylines en de matches dan wanneer er duidelijk een lijn is. Zonder verdeling heeft iedereen natuurlijk zijn persoonlijkheid en clash je op basis van dat, maar het casual volk weet dat dus niet te appreciëren, en dan krijg je een niche product dat het nooit maakt in de business.

Re@V0r

Legacy Member
inkei zei:
Ahh is nog een goeie theorie eigenlijk, zolang we maar van Sheamus & Del Rio vanaf zijn isset goed :p

kheb dan liever dat Del Rio de titel wint en hij eerst eens een ietwat deftige run krijgt...

Appelpitje

Legacy Member
Jaja binne 5 uurtje nights of champions :woohoo: Maar zal het morgen pas zien..

Ik gok dat Sheamuss nog steeds Heavy weight champ zal zijn en idd niet zijn "Brogue kick" (hoe kunnen mensen dit verkeerd schrijven als het al weken op zn t shirt staat?) zal gebruiken.

CM punk zal nog steeds champ zijn, aloewel ik liever Cena zie winnen :bow:

En ja The Miz zal zn titel wel verliezen! Fatal four way, ies dood :lol:

Daniel Bryan en Kane zullen wel de tag team binnen halen denk ik !

index.php

Xevven

Legacy Member
Night of Champions was echt epic :D
Fun factor over 9000

Fatal 4way was smullen, kane & brian ook.
En punk vs cena ook (crowd chants "this is awsome")

Kijk al uit nr Raw van morgen xD

The Magical Taz

Legacy Member
WTF Pink Cena ziet er zo mogelijk noch belachelijker uit nu...

Niet dat ik tegen het doel ben maar doe het dan ietwat subtieler zoals in de NFL...

camino

Legacy Member
Omg, kan het alweer belachelijker? 2 keer uit de finisher van del rio maar del rio krijgt er 1 en tis gedaan, wa een klucht. De l Rio is een veel beter wrestler en irl breekt del rio mee die move je arm.

Royco

Legacy Member
camino zei:
Omg, kan het alweer belachelijker? 2 keer uit de finisher van del rio maar del rio krijgt er 1 en tis gedaan, wa een klucht. De l Rio is een veel beter wrestler en irl breekt del rio mee die move je arm.

Idd, ben die Triple H euh kuch kuch ... Sheamus is god push ook kotsbeu :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan