Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


camino zei:Over smackdown; man, ik amuseer me rot mee bryan en kane, super, lang geleden wrestling nog zo leuk is geweest.

camino zei:Over smackdown; man, ik amuseer me rot mee bryan en kane, super, lang geleden wrestling nog zo leuk is geweest.
AJ Lee vind ik ook nog steeds geweldig. Kheb mezelf lang vooral als TNA fan gezien maar de laatste tijd staat hier toch ook de WWE meer op zenne.
Ironisch genoeg juist nu ze zijn aan 't aanlopen naar BFG.

Was wel vet. Die dingen wegen trouwens wel wat ook. Ik snap nu precies waarom ze elkaar daarmee KO kunnen slaan. 
Xevven zei:Kvond RAW maar slapjes.
CM punk die het afdruipt als Ryback eraan komt
Vraag me af waar die storyline heengaat.
