Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
zal wel door de adrenaline zijn veronderstel ik...
kan me ni voorstellen dat da geen pijn doet als je elleboog uit de kom breekt :p

Marginal0

Legacy Member
Cena die de titel houdt? Unexpected. :p

Was wel scary om te zien hoe King die hartaanval kreeg. T'was meteen duidelijk dat het niet worked was. Kerel kan het best wat rustiger aan doen denk ik. You watchin' this, Hogan? :p

TmagusJr

Legacy Member
Even een vraagje

7 november is er "smackdown world tour" in vorst nationaal
cat 1 is uitverkocht

maar weet er iemand wat het verschil is tussen cat2 en cat3, cat2 is duurder maar op het plan zit je er namelijk verder van.
Is dit dan op een balkon ofzo? iemand die hier al eens geweest is? (ben zelf nog nooit naar vorst geweest anders)

alvast bedankt

mvg tmagusjr

Re@V0r

Legacy Member
kheb zo de indruk dat die Aces&Eights-storyline wat in het slop aant geraken is... :s
hopelijk letten ze daar toch op
begin was sterk met die random aanvallen op alles en iedereen, idem voor die gigantische brawl (ganse roster vs A&E + viseren van de world champion)
de laatste weken is het echter iets teveel opgenomen clipje A&E tonen en Hogan die erover staat te lullen in de ring... om dan telkens 'next week this' en 'next week that' te mogen aanhoren :s

camino

Legacy Member
Een operatie moeten ondergaan zal toch ruime tijd out zijn. 6 weken is weinig, of tzou om een zeer kleine ingreep moeten gaan.

Over smackdown; man, ik amuseer me rot mee bryan en kane, super, lang geleden wrestling nog zo leuk is geweest.

WarCry-dude

Legacy Member
camino zei:
Over smackdown; man, ik amuseer me rot mee bryan en kane, super, lang geleden wrestling nog zo leuk is geweest.

Dat kwam ik ook posten se. :) AJ Lee vind ik ook nog steeds geweldig. Kheb mezelf lang vooral als TNA fan gezien maar de laatste tijd staat hier toch ook de WWE meer op zenne. :) Ironisch genoeg juist nu ze zijn aan 't aanlopen naar BFG.

Deze zaterdag ga ik Night of Champions ook eens zien op cafe se. Ik weet al wat de uitslag is maar heb de ppv zelf nog niet gezien. Zal weer plezant worden. :)

Xevven

Legacy Member
Cena vs Punk was smullen op Night of Champions

Goed gelachen met RAW van gisteren :p
Kane & Bryan blijft top.
Miz die slaag kreeg van Ryback
En dan opt einde backstage met punk en ... :D

Royco

Legacy Member
Die skits met Kane en Bryan, man man man ... :bow:

Heb echt liever dat ze Kane op zo'n manier gebruiken dan em evil te zien, hij heeft al teveel gejobbed om nog serieus over te komen.

Team Hell No :music:


En da einde van RAW, da had ik nu nie zien aankomen.

WarCry-dude

Legacy Member
En zaterdag Night of Champions gaan zien se. PPV was zozo maar Punk Vs. Cena was zeer goed. De verontwaardiging op café was alom toen Cena eerst won en ik zat daar maar te grijnzen omdat ik al wist wat er ging gebeuren. :)

Tijdens Punk Vs. Cena kwam trouwens ook een van de wrestlers van All Japan Pro Wrestling een pintje pakken. Ik volg de Japanse scene niet echt dus ik wist eigenlijk niet wie hij precies was maar de rest van het volk kende hem duidelijk wel. Kben er wel efkes mee gaan klappen en ik mocht o.a. zijn championship belt is vast houden. :) Was wel vet. Die dingen wegen trouwens wel wat ook. Ik snap nu precies waarom ze elkaar daarmee KO kunnen slaan. :lol:

Hij vroeg ook nog aan mij of ik ook een wrestler was maar dat zal waarschijnlijk uit beleefdheid geweest zijn. Kben een heel grote kerel maar heb toch wel te weinig spieren om voor een wrestler door te gaan.

Xevven

Legacy Member
Kvond RAW maar slapjes.
CM punk die het afdruipt als Ryback eraan komt :lol:
Vraag me af waar die storyline heengaat.

Delirium

Legacy Member
Xevven zei:
Kvond RAW maar slapjes.
CM punk die het afdruipt als Ryback eraan komt :lol:
Vraag me af waar die storyline heengaat.

RAW was ook minder dan vorige weken.
Ik ben ook benieuwd wat ze met Punk - Ryback gaan doen. Directe fued zal er nog niet direct inzitten

'k Kijk ook wel uit naar Hell in a cell, al zou ik liever Foley (of één of ander alter ego) tegenover Punk zien staan ipv Cena.
Denk er eens over na wat dat kan worden (als ik terug denk aan Foley vs Edge een paar jaar geleden). Soit, zal wel niet gebeuren zeker :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan