Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik zou Foley ook wel is tegen Punk willen zien worstelen. Dan liefst wel als Mankind of Cactus Jack.

inkei

Legacy Member
TmagusJr zei:
Even een vraagje

7 november is er "smackdown world tour" in vorst nationaal
cat 1 is uitverkocht

maar weet er iemand wat het verschil is tussen cat2 en cat3, cat2 is duurder maar op het plan zit je er namelijk verder van.
Is dit dan op een balkon ofzo? iemand die hier al eens geweest is? (ben zelf nog nooit naar vorst geweest anders)

alvast bedankt

mvg tmagusjr

Cat 1 is de vloer, Cat 2 is eerste 'verdiep' en cat 3 is nog zo'n 10m hoger.
Moest je de eerste rij van Cat 2 hebben dan zou ik het nog doen, verder dan dat is het niet zo aangenaam.

WarCry-dude

Legacy Member
Hoeveel kost zo'n house show eigenlijk in België? Hier in Japan heb ik eens zo'n 30 euro betaald om redelijk hoog op het balkon te zitten. Ringside was daar 200 euro. Imo echt wel veel te duur. Kost dat bij ons ook zo veel?

TmagusJr

Legacy Member
inkei zei:
Cat 1 is de vloer, Cat 2 is eerste 'verdiep' en cat 3 is nog zo'n 10m hoger.
Moest je de eerste rij van Cat 2 hebben dan zou ik het nog doen, verder dan dat is het niet zo aangenaam.

Bedankt voor de info :)

Royco

Legacy Member
Gisteren nog eens op youtube gekeken nr CM punk zijn ommeslag van bijna-weg naar stardom .. blijft toch kiekevel bij MITB ze .. moet ze maar eens op volgorde bekijken, zalig.

Punk famous promo : CM Punk Shoot On RAW 06/27/2011 - YouTube

MITB 2 weken daarna : Money In The Bank 2011 John Cena Vs Cm Punk Part 1/4 [HD] - YouTube
dat volk .. zalig. Toen wist Vince wel dat hij een nieuwe geldkoe had.

Punk returns to RAW na zijn suspension op mitb :
CM Punk Returns - Raw [7/25/11] - YouTube

Zalig als punk zijn music hit dat niemand popt want dit was z'n debuut van zijn nieuwe entrance :D

Zalig :D heb die 3 filmkes al zoveel keer na elkaar gezien, epic momenten.

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Gisteren nog eens op youtube gekeken nr CM punk zijn ommeslag van bijna-weg naar stardom .. blijft toch kiekevel bij MITB ze .. moet ze maar eens op volgorde bekijken, zalig.

Punk famous promo : CM Punk Shoot On RAW 06/27/2011 - YouTube

MITB 2 weken daarna : Money In The Bank 2011 John Cena Vs Cm Punk Part 1/4 [HD] - YouTube
dat volk .. zalig. Toen wist Vince wel dat hij een nieuwe geldkoe had.

Punk returns to RAW na zijn suspension op mitb :
CM Punk Returns - Raw [7/25/11] - YouTube

Zalig als punk zijn music hit dat niemand popt want dit was z'n debuut van zijn nieuwe entrance :D

Zalig :D heb die 3 filmkes al zoveel keer na elkaar gezien, epic momenten.

Die contract signings, naar aanloop van MITB en erna, waren ook wel de moeite

CM Punk's Contract Negotiation (WWE RAW - 7-11-2011) - YouTube

John Cena & CM Punk Contract Signing - YouTube

inkei

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Hoeveel kost zo'n house show eigenlijk in België? Hier in Japan heb ik eens zo'n 30 euro betaald om redelijk hoog op het balkon te zitten. Ringside was daar 200 euro. Imo echt wel veel te duur. Kost dat bij ons ook zo veel?

Ik betaal nu 3de rij ringside bij Vorst 87 €.
Vorige keer in Lotto Arena was het een 70€ ongeveer voor ringside.

Re@V0r

Legacy Member
langs de ene kant wel een beetje jammer dat ze hem na die epic shoot en daarop volgende momenten enigzins verkloot hebben door hem nu als whining 'ik wil respect'-bitch voor te stellen...
+ dat hij nu eigenlijk grotendeels hetgeen voorstelt wat hij tijdens die shoot zo haatte

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
langs de ene kant wel een beetje jammer dat ze hem na die epic shoot en daarop volgende momenten enigzins verkloot hebben door hem nu als whining 'ik wil respect'-bitch voor te stellen...
+ dat hij nu eigenlijk grotendeels hetgeen voorstelt wat hij tijdens die shoot zo haatte

WWE booking op zijn best he :puke:

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
langs de ene kant wel een beetje jammer dat ze hem na die epic shoot en daarop volgende momenten enigzins verkloot hebben door hem nu als whining 'ik wil respect'-bitch voor te stellen...
+ dat hij nu eigenlijk grotendeels hetgeen voorstelt wat hij tijdens die shoot zo haatte

Ja idd. 't Is daarom dat ik die heel/face denkwijze maar niks vind. Kheb dikwijls het gevoel dat een turn geen steek houdt en het is voor mij vaak moeilijk om bepaalde personages serieus te nemen daardoor. Tzou imo beter zijn als ze de wrestlers wat meer menselijker lieten zijn ipv te zitten beslissen van "dieje moet gehaat zijn en dieje geliefd".

Er zijn meer dan genoeg manieren om vetes te schrijven zonder de zwart-witte strijd tussen goed en kwaad.

Re@V0r

Legacy Member
Aces & Eights-storyline verslapt toch wel zienderogen op TNA heb ik de indruk... hopelijk komt er vanaf Bound for Glory terug wat meer tempo in de zaak (A&E zal die match wel winnen dusja)

nice fail trouwens in dat filmpje met Joseph Parks... kon je bijna de helft van zijn (Abyss) tattoo op zijn bovenarm zien :p

camino

Legacy Member
Ryback die Tensai niet boven kreeg :-), da was in raw alsk mij niet vergis? Kan gebeuren, mss beetje teveel krachten verspeeld in den beginne?

Delirium

Legacy Member
Van't weekend eens naar CM Punk - The Movie (docu Best in the world) gekeken op Youtube (Hier komt hij pas 9 nov uit :angry: ). Ik zal hem dan nog wel eens bekijken. Wel één van de beste dat WWE al uitgebracht heeft imo.

Wel tof om zo te zien hoe het allemaal begon, en terug te denken aan zijn beginjaren in WWE. Nu begrijp ik zijn frustraties wel die geleid hebben tot één van de meest legendarische speeches in de geschiedenis van WWF/WWE. Je krijgt toch wel een ander beeld van dat ganse gebeuren als je het eens hoort van iemand van achter de schermen.

WarCry-dude

Legacy Member
Delirium zei:
Van't weekend eens naar CM Punk - The Movie (docu Best in the world) gekeken op Youtube (Hier komt hij pas 9 nov uit :angry: ). Ik zal hem dan nog wel eens bekijken. Wel één van de beste dat WWE al uitgebracht heeft imo.

Wel tof om zo te zien hoe het allemaal begon, en terug te denken aan zijn beginjaren in WWE. Nu begrijp ik zijn frustraties wel die geleid hebben tot één van de meest legendarische speeches in de geschiedenis van WWF/WWE. Je krijgt toch wel een ander beeld van dat ganse gebeuren als je het eens hoort van iemand van achter de schermen.

Merci voor de tip. Kga die ook is ne keer kijken. Wrestling documentaires zijn altijd wel is plezant om te zien als ge goed gemaakt zijn.

Royco

Legacy Member
thx delirium, had nooit verwacht dat dit helemaal op youtube zou staan (en nog niet van gehaald o.O ) want vond het zelf nog niet op warez sites.

Anyway cava docutje, had iets meer verwacht omtrend wa background info over sommige storylines en contractshit maja tis nogaltijd nen WWE produced DVD dusja ... was wel te verwachten.

Mcmahon op RAW vnv, eens benieuwd.

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Anyway cava docutje, had iets meer verwacht omtrend wa background info over sommige storylines en contractshit maja tis nogaltijd nen WWE produced DVD dusja ... was wel te verwachten.

Had ook graag eens gehoord wat er nu voor hem veranderd is nadat hij zijn contract had getekend en de wwe titel had gewonnen. En hoe de situatie binnen WWE al dan niet is veranderd.
Over de storylines erna (Cena, Jericho & Bryan) wordt spijtig genoeg ook niets meer gezegd.

Royco

Legacy Member
Damn punk heeft daar nen spinning backfist gegeven aan nen fan opt einde van RAW. I think he's in deep shit :p

Op den dag da zijnen dvd uitkomt ginder, goeie reclame :D

inkei

Legacy Member
Royco zei:
Damn punk heeft daar nen spinning backfist gegeven aan nen fan opt einde van RAW. I think he's in deep shit :p

Op den dag da zijnen dvd uitkomt ginder, goeie reclame :D

Waarschijnlijk wel ne work :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan