Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TmagusJr zei:Even een vraagje
7 november is er "smackdown world tour" in vorst nationaal
cat 1 is uitverkocht
maar weet er iemand wat het verschil is tussen cat2 en cat3, cat2 is duurder maar op het plan zit je er namelijk verder van.
Is dit dan op een balkon ofzo? iemand die hier al eens geweest is? (ben zelf nog nooit naar vorst geweest anders)
alvast bedankt
mvg tmagusjr
inkei zei:Cat 1 is de vloer, Cat 2 is eerste 'verdiep' en cat 3 is nog zo'n 10m hoger.
Moest je de eerste rij van Cat 2 hebben dan zou ik het nog doen, verder dan dat is het niet zo aangenaam.


heb die 3 filmkes al zoveel keer na elkaar gezien, epic momenten.Royco zei:Gisteren nog eens op youtube gekeken nr CM punk zijn ommeslag van bijna-weg naar stardom .. blijft toch kiekevel bij MITB ze .. moet ze maar eens op volgorde bekijken, zalig.
Punk famous promo : CM Punk Shoot On RAW 06/27/2011 - YouTube
MITB 2 weken daarna : Money In The Bank 2011 John Cena Vs Cm Punk Part 1/4 [HD] - YouTube
dat volk .. zalig. Toen wist Vince wel dat hij een nieuwe geldkoe had.
Punk returns to RAW na zijn suspension op mitb :
CM Punk Returns - Raw [7/25/11] - YouTube
Zalig als punk zijn music hit dat niemand popt want dit was z'n debuut van zijn nieuwe entrance
Zaligheb die 3 filmkes al zoveel keer na elkaar gezien, epic momenten.
WarCry-dude zei:Hoeveel kost zo'n house show eigenlijk in België? Hier in Japan heb ik eens zo'n 30 euro betaald om redelijk hoog op het balkon te zitten. Ringside was daar 200 euro. Imo echt wel veel te duur. Kost dat bij ons ook zo veel?
Re@V0r zei:langs de ene kant wel een beetje jammer dat ze hem na die epic shoot en daarop volgende momenten enigzins verkloot hebben door hem nu als whining 'ik wil respect'-bitch voor te stellen...
+ dat hij nu eigenlijk grotendeels hetgeen voorstelt wat hij tijdens die shoot zo haatte

Re@V0r zei:langs de ene kant wel een beetje jammer dat ze hem na die epic shoot en daarop volgende momenten enigzins verkloot hebben door hem nu als whining 'ik wil respect'-bitch voor te stellen...
+ dat hij nu eigenlijk grotendeels hetgeen voorstelt wat hij tijdens die shoot zo haatte

). Ik zal hem dan nog wel eens bekijken. Wel één van de beste dat WWE al uitgebracht heeft imo.Delirium zei:Van't weekend eens naar CM Punk - The Movie (docu Best in the world) gekeken op Youtube (Hier komt hij pas 9 nov uit). Ik zal hem dan nog wel eens bekijken. Wel één van de beste dat WWE al uitgebracht heeft imo.
Wel tof om zo te zien hoe het allemaal begon, en terug te denken aan zijn beginjaren in WWE. Nu begrijp ik zijn frustraties wel die geleid hebben tot één van de meest legendarische speeches in de geschiedenis van WWF/WWE. Je krijgt toch wel een ander beeld van dat ganse gebeuren als je het eens hoort van iemand van achter de schermen.
) want vond het zelf nog niet op warez sites.Royco zei:Anyway cava docutje, had iets meer verwacht omtrend wa background info over sommige storylines en contractshit maja tis nogaltijd nen WWE produced DVD dusja ... was wel te verwachten.
CM Punk Attacks Fan On WWE RAW 10/8/12 - YouTube de lul!Royco zei:Damn punk heeft daar nen spinning backfist gegeven aan nen fan opt einde van RAW. I think he's in deep shit
Op den dag da zijnen dvd uitkomt ginder, goeie reclame![]()
