True, en feit is ook dat ik traps niet zo mooi vind

Meeste zitten hier precies op te kicken op dikke traps... ikzelf minder.
Ze komen wat door en dat vindek wel mooi in proportie met de rest en dat is voor mij meer dan genoeg.
Trouwens weezyy ja ik vind dikke onderarmen al heel wat minder belangrijk dan vroeger

als ge kijkt naar sommige zot gespierde kerels hoe dunne polsen/onderarmen die hebben, en dan zo'n dikke bi/tri erboven, da vindek echt bangelijk en daar aim ik naar
akkoord dat de onderarmen een tussenmaat mogen zijn van pols en bi/tri , maar zeker niet té dik anders zie je uw bovenarm minder in het oog springen vind ik persoonlijk.
ik heb enorm dunne polsen en mijn bovenarm (32,5cm koud/ontspannen) is eigenlijk ook zo breed niet, maar als je dan vergelijkt met mijn pols lijkt het gewoon een hele dikke arm
ik ben lang geen wannabe superdude en wil alles in proportie hebben maar zelf vind ik armen en bovenkant borst het mooiste van een gespierd lichaam