Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
Weezyy zei:
MP neemt heel je schouder gebied aan dacht ik?

Da's wel en zoals Arylia ook met deadlifts.
Maar 'k vind het wel het nog eens plezant om ze nog eens geisoleerd te laten branden, omdat ik met MP toch niet het gevoel heb dat ik met delts tot het uiterse ben gegaan.
Ieder zijn ding hé, je voelt dat zelf wel aan uw lichaam.

Affinity

Legacy Member
True, en feit is ook dat ik traps niet zo mooi vind ;)
Meeste zitten hier precies op te kicken op dikke traps... ikzelf minder.

Ze komen wat door en dat vindek wel mooi in proportie met de rest en dat is voor mij meer dan genoeg.

Trouwens weezyy ja ik vind dikke onderarmen al heel wat minder belangrijk dan vroeger :p
als ge kijkt naar sommige zot gespierde kerels hoe dunne polsen/onderarmen die hebben, en dan zo'n dikke bi/tri erboven, da vindek echt bangelijk en daar aim ik naar :p

akkoord dat de onderarmen een tussenmaat mogen zijn van pols en bi/tri , maar zeker niet té dik anders zie je uw bovenarm minder in het oog springen vind ik persoonlijk.

ik heb enorm dunne polsen en mijn bovenarm (32,5cm koud/ontspannen) is eigenlijk ook zo breed niet, maar als je dan vergelijkt met mijn pols lijkt het gewoon een hele dikke arm :p

ik ben lang geen wannabe superdude en wil alles in proportie hebben maar zelf vind ik armen en bovenkant borst het mooiste van een gespierd lichaam

Weezyy

Legacy Member
MP laat het inderdaad niet zo goed branden. Shoulder press supersetted met Side raises daar in tegen :love:
Het viel me eigenlijk eergisteren pas op dat mijn voorarmen zo klein zijn, had zo'n klein voorarmpumpke en dacht damn als dit nu is zo bleef :p

Liever een V lichaam ^^
30wvyhh.jpg

no homo.

Affinity

Legacy Member
vindek echt nice :) maar toch wat teveel, dat is al een heel pak boven mijn einddoel :)

Weezyy

Legacy Member
alé man, das toch echt nen droomfysiek!! :p Dunno of ik het ooit ga halen.. op dat plaatje traint die 6jaar.

Vreemde is bij die gast dat ge heel erg goed de scheiding ziet tussen bi/tri en da zie ik bijna nooit. Waarschijnlijk door zijn lage bf% (4%-6% heel het jaar door).
Gregg plit vind ik dan echt ne noob --''

Allemaal Josef Rakich manne zeker? :p

Weezyy

Legacy Member
I hate all of you! :cry:

btw : ik kom al 2dagen niet meer bij ondanks dat ik toch makkelijk boven de 3500 calorieën zit, gewoon de dosis wat opvoeren van al mijn voeding? Zoals 200gr vlees inplaats van 100?

Waarom eet trouwens iedereen zo weinig havermout? Ik eet 300gram :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
I hate all of you! :cry:

btw : ik kom al 2dagen niet meer bij ondanks dat ik toch makkelijk boven de 3500 calorieën zit, gewoon de dosis wat opvoeren van al mijn voeding? Zoals 200gr vlees inplaats van 100?

Waarom eet trouwens iedereen zo weinig havermout? Ik eet 300gram :unsure:
ik eet da :D

Atrox

Legacy Member
el slettos zei:
kvind dat wat té eigenlijk van die kerel

². Komt imo overdreven en onnatuurlijk over :)

Ik ga meer voor de fysiek van Scott Herman, maar dan minder fel natuurlijk :p

Delirium

Legacy Member
Arylia zei:
True, en feit is ook dat ik traps niet zo mooi vind ;)

Ik ook nie, maar bij mij zijn die redelijk 'plat' tov van anderen. Daarom train ik ze toch wat meer.

Weezyy zei:
Waarom eet trouwens iedereen zo weinig havermout? Ik eet 300gram :unsure:

300gr havermout? Of de pap klaargemaakt (havermout+ melk)? 300gr havermout is bijna een halve doos :p

Pariah

Legacy Member
Weezyy zei:
MP laat het inderdaad niet zo goed branden. Shoulder press supersetted met Side raises daar in tegen :love:
Het viel me eigenlijk eergisteren pas op dat mijn voorarmen zo klein zijn, had zo'n klein voorarmpumpke en dacht damn als dit nu is zo bleef :p

Liever een V lichaam ^^
30wvyhh.jpg

no homo.

vind het eigenlijk ook niet mooi. armen zijn wel nice. maar zijn middel is precies even breed als dat van een fotomodel. moja kan ook aan de foto liggen...

Affinity

Legacy Member
ik ben idd ook een josef rakich strever... niet hoe hij nu staat maar die video van vorig jaar... best te doen op een paar jaartjes.
hoe hij er nu bij staat is voor de meeste "té" maar toch blijvek het nice vinden, dusja.. zal wel zien later :p

trouwens die lijn tussen bi en tri heeft idd met vetpercentage te maken... bij ons in de gym zijn er paar aant cutten voor wedstrijd in mei en had die ene 3 weken niet gezien en man ge ziet die aflijningen echt facking nice :p

net zoals blade zegt vindek ook die kerel gewoon té veel massa... zeker voor zijn smalle taille... heb ook een smalle taille dus ga ook niet té breed mogen gaan :)

ik eet 100gram havermout (gewogen droog uit de doos) en dan dubbel zoveel melk erbij en dan in de micro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan