Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MangleR

Legacy Member
Arne zei:
Ik pas binnen half uurtje OP aan! Wie wil meedoen: betdog.eu. Daar kan je al je bets ingeven en bij statistics krijg je dan de gevraagde data.

Hoe verander je die taal :p

asqwanka

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een reclamebrief van partypoker/unibet/bwin/... het doet er niet toe. Gewoon een brief die je thuis gekregen hebt met een of andere vorm van reclame.

Vroeger kreeg ik die regelmatig, maar sinds ik verhuisd ben heb ik er nog geen gehad.

Als je er zo een zou liggen hebben, contact me via pm, much appreciated!

S1RBOT

Legacy Member
Arne zei:
We zullen het anders gewoon bij betdog stats houden. Dus ROI. Oké, het is eigenlijk niet zoals het zou moeten, maar ik denk dat daar hier ook minder vraag naar is. Op professionele bettingfora zal dat beter werken dan hier denk ik. Je mag ze natuurlijk erbij posten maar ik ga het zonder doen.

En ranken op basis van ROI. Ik ga akkoord dat dat niet helemaal een juiste afspiegeling is, maar uiteindelijk geeft het wel aan hoeveel % je gokgeld opbrengt. Dus het zegt volgens mij zeker wel iets. Units zou inderdaad beter zijn maar ach, gaat hier niet werken vrees ik.

Ik pas binnen half uurtje OP aan! Wie wil meedoen: betdog.eu. Daar kan je al je bets ingeven en bij statistics krijg je dan de gevraagde data.



+0.5H nemen :)

Vind dit nergens terug om met dubbele kans te spelen. Heb gewoon moneyline 1x2 gepakt?

Anoniem06

Legacy Member
S1RBOT zei:
Vind dit nergens terug om met dubbele kans te spelen. Heb gewoon moneyline 1x2 gepakt?

Handicap nemen, en bij handicap +0.5 invullen

Taal kan je veranderen voor je inlogt linksonder dacht ik.

MangleR

Legacy Member
Mijn betjes voor vanavond/vanacht:

06-01-2014 22:00 Unibet Rayo Vallecano v Villarreal (0-1) Total Goals u2.5 1.98 3,00 EUR 6/10
07-01-2014 01:00 Unibet New York Rangers v Columbus Blue Jackets Moneyline 1x2 (FT) 1 2.00 4,00 EUR 8/10
07-01-2014 01:30 Unibet Montreal Canadiens v Florida Panthers Moneyline 1x2 (FT) 1 1.85 2,00 EUR 4/10
07-01-2014 03:00 Unibet Colorado Avalanche v Calgary Flames Moneyline 1x2 (FT) 1 1.75 3,00 EUR 6/10

Anoniem06

Legacy Member
Beginpost veranderd! Wie wil meedoen, laat maar weten!
Dus sjabloon:

Total bets: X Won: X Lost: X Void/Push: X (Eventueel Net Profit:) Hitrate: X% ROITotal: X%ROIMonth: X%

NemesisBE

Legacy Member
Die van Villareal under 2,5 @1.98 overgenomen en ook nog los op Villareal @ 2.

TrickY.

Legacy Member
MangleR zei:
Mijn betjes voor vanavond/vanacht:

06-01-2014 22:00 Unibet Rayo Vallecano v Villarreal (0-1) Total Goals u2.5 1.98 3,00 EUR 6/10
07-01-2014 01:00 Unibet New York Rangers v Columbus Blue Jackets Moneyline 1x2 (FT) 1 2.00 4,00 EUR 8/10
07-01-2014 01:30 Unibet Montreal Canadiens v Florida Panthers Moneyline 1x2 (FT) 1 1.85 2,00 EUR 4/10
07-01-2014 03:00 Unibet Colorado Avalanche v Calgary Flames Moneyline 1x2 (FT) 1 1.75 3,00 EUR 6/10

Combi van de 3 thuisploegen (NHL) af te raden? :p

Ken er niets van, maar quoteringen zien er wel nog mooi uit.

MangleR

Legacy Member
TrickY. zei:
Combi van de 3 thuisploegen (NHL) af te raden? :p

Ken er niets van, maar quoteringen zien er wel nog mooi uit.

Bwoa er zal er wel eentje mis zijn denk ik :p en als je een combi wilt spelen, neem ze dan alle vier voor vanacht, maar inclusief overtime en penalties ^^ dan heb je een kootje van 7.17

speeding.be

Legacy Member
Morgen Sunderland - ManU. Manu op 1,75 op unibet.
Sunderland staat laatste in de PL dacht ik. ManU niet echt goed bezig, maar misschien tijd om zich te herpakken?

TheRedDevils

Legacy Member
Arne zei:
Beginpost veranderd! Wie wil meedoen, laat maar weten!
Dus sjabloon:

Total bets: X Won: X Lost: X Void/Push: X (Eventueel Net Profit:) Hitrate: X% ROITotal: X%ROIMonth: X%

Ik zal die stats maar op het einde van januari posten.(30 of 31ste) Geen zin om die bets daar altijd in te geven (en zeker ni tussen de examens door). Zal gewoon 's morgens of 's avonds de bets hier dan posten.

@hierboven : ja ik verwacht zeker reactie van United. Gelijkspel sluit ik wel niet uit.

Laatste update (Villarreal erbij)
Total bets: 5 Won: 3 Lost: 2 Hitrate: 60% Turnover: 8,21 EUR ROI: 88% Net Profit 7,19 EUR

Black

Legacy Member
speeding.be zei:
Morgen Sunderland - ManU. Manu op 1,75 op unibet.
Sunderland staat laatste in de PL dacht ik. ManU niet echt goed bezig, maar misschien tijd om zich te herpakken?

Denk ik al het hele seizoen. lol :D

Daarnet een domme fout gemaakt, heb een livebet per ongeluk uitgecasht en NG support kon het niet ongedaan maken. FML

Ik zet straks wat bets voor de NBA hier.

speeding.be

Legacy Member
Ja, heb me ook al ferm mispakt aan ManU. Maar tegen Sunderland mag/kan dat toch niet mislopen. 1,75 voor ManU tegen e hekkensluiter van de PL ... vertrouwen is zoek denk ik :). Ik ga het toch wagen met 10 euro.

Black

Legacy Member
speeding.be zei:
Ja, heb me ook al ferm mispakt aan ManU. Maar tegen Sunderland mag/kan dat toch niet mislopen. 1,75 voor ManU tegen e hekkensluiter van de PL ... vertrouwen is zoek denk ik :). Ik ga het toch wagen met 10 euro.

Kan goed, maar met Manu weet je nooit. Ik blijf daarvan weg :p
Die betdog is helemaal in het frans ?


edit: vilareal 0-1 voor
edit²: 0-2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan