Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shibbie

Legacy Member
Helaas Radwanska :(

Iemand tips voor vandaag?

Misschien zamalek spelen @ 1.85 maar alles nog maar net bezig ginder dus moeilijk in te schatten

NemesisBE

Legacy Member
Under 2,5 lijkt me top in Egypte, gezien de uitslagen vorige week en gisteren :')

Anoniem06

Legacy Member
Hemel Hempstead - Bideford 1 en Boston United - Workington 1 @ 1.988
Worcester City - Telford 2 @ 1.727

Telford postponed

Anoniem06

Legacy Member
Justchill zei:
Land - competitie?

Hemel: Southern football..
De 2 andere Conference North
Engeland

Vanavond nog een NBA bet uitzoeken, om als 3de bet te fungeren.

NemesisBE

Legacy Member
X2 Club tegen AZ @ 1.55, Club winnen @3. Mooi, niet?
Ook nog ingezet op BTS in Valencia - Atletico vanavond @ 1.88.

stijnd

Legacy Member
NemesisBE zei:
X2 Club tegen AZ @ 1.55, Club winnen @3. Mooi, niet?
Ook nog ingezet op BTS in Valencia - Atletico vanavond @ 1.88.

Idd, blijft wel vriendschappelijk maar toch. Line-ups afwachten :)
Mainz - Oostende ook wel de moeite, Mainz staat nu aan 1.45

Anoniem06

Legacy Member
TrickY. zei:
Atletico aan 2 ook mooie odd? Of wordt dat ook B-ploeg?

Spelen dit weekend tegen Barcelona. Weekend is nog ver natuurlijk, maar ik zou voor Valencia + 0.5 of +1 gaan. Maar ik speel hem niet, te moeilijk.

TrickY.

Legacy Member
Arne zei:
Spelen dit weekend tegen Barcelona. Weekend is nog ver natuurlijk, maar ik zou voor Valencia + 0.5 of +1 gaan. Maar ik speel hem niet, te moeilijk.

Heb combi van Hemel, Boston & Telford genomen @ 3 :p

Black

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zie niets van tennisbets of dat ge Villarreal vooraf hebt gespeeld. Enkel dat er een niet nader genoemde livebet fout liep door de schuld van de site. Maar wel al de niet gespecifieerde winst ervan afgehaald.

Dat kan best waar zijn, van mij moogt ge duizend euro per uur winnen, maar het komt voor mij alleszins vreemd over. Wat is er trollen aan enkel bets te geloven die vooraf gepost zijn en nadien niet meer geëdit zijn?


Ik heb een livebet gespeeld dat iemand z'n opslag ging winnen, weet zelfs de naam van de speler niet, als ik elke scheet die ik uitvoer hier eerst moet plaatsen komt er van betten niets in huis. Een tennisgame duurt meestal maar een paar minuten dus als ik deze zou posten is de game al gedaan.

En ge hebt gelijk, excuses villareal heb ik hier nergens gezet (dacht van wel vandaar dat ik de scores postte).

Ge kunt zien wat er is geedit en op welk uur, dan ziet ge dat ik mijn bets bijna altijd op voorhand post.
Maar goed, NBA alles fout.

Grappig hier op 9lives, als ge uw bets post krijgt ge gejank dat ge uw post edit zodat ge geen 5 posts achter elkaar krijgt, post ge ze niet dan zijt ge ne leugenaar.


wtvr Gavin, ik heb 50 euro afgehaald en met 15 euro en een klets NBA gespeeld.

Thaiko

Legacy Member
Bayer Leverkusen - SC Heerenveen ?

Ik denk dat ik ga inzetten op Heerenveen @5.25 met 4-5 EUR inzet.

Black

Legacy Member
Voor de mensen die op de bekermatchen zetten, weet dat er nog een match thuis/verplaatsing gespeeld gaat worden hé.

Atletico gaat dan thuis aan de bak moeten tegen Valencia en Manu thuis tegen Sunderland.

Ik zie ze allebei gelijkspelen om dan thuis de klus af te maken.


Atletico to win DNB ziet er ook wel 'cava' uit.

Thaiko

Legacy Member
Dus je wint niet meteen het ingezette bedrag (als jouw gok juist uitkomt)?

Black

Legacy Member
Thaiko zei:
Dus je wint niet meteen het ingezette bedrag (als jouw gok juist uitkomt)?

Jawel, ge bet op deze wedstrijd en niet op wie er doorgaat naar de volgende ronde hé.
Maar vaak zie je goede ploegen buitenshuis gaan voor een gelijkspel (zeker als er dit weekend lastige duels op het programma staan) om dan 2 weken later de klus thuis te klaren.

shibbie

Legacy Member
De drie matchen in egypte allemaal gespeeld U2.5... Scorend vermogen is daar inderdaad ver zoek precies :D

Alle 3 voor 2.50e gespeeld aan 1.35 / 1.53 / 1.40

Zamalek wel +2.5 gespeeld aan 2.65

TheRedDevils

Legacy Member
Black zei:
Jawel, ge bet op deze wedstrijd en niet op wie er doorgaat naar de volgende ronde hé.
Maar vaak zie je goede ploegen buitenshuis gaan voor een gelijkspel (zeker als er dit weekend lastige duels op het programma staan) om dan 2 weken later de klus thuis te klaren.
Daarom is X2 Sunderland aanlokkelijk.

Edit : 1X dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan