Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shibbie

Legacy Member
Taal kan je aanpassen op persoonlijke pagina.

Villareal al mooi, hopelijk houden ze het vast.

Dan eindigen we zowizo +20 vandaag met nog 1 open bet voor vannacht

Benoit Paire + Stepanek + Radwanska + Bryan /Bryan @ 2.32 * 7euro


edit
Nog een livebet op villareal
U4.5 aan 1.60 * 5euro

Hmm, kan wel is misgaan :D

Black

Legacy Member
GVD wilde ook Villareal 2de helft spelen en scoren die juist, fml

Mss volgende doelpunt ? Staat @ 2

Black

Legacy Member
Nvm, 0-5 al, damn my slowness and fear! Echt veel geld in deze game en alles misgelopen, gelukkig nog 12euro en een klets op Vilareal gezet voor de wedstrijd begon.

Met dat geld speel ik straks NBA

TrickY.

Legacy Member
Hoppa 0-5, gaat hard.

Edit: ondertussen al 1-5. Gaan ze het ng spannend maken voor de mensen die tweede helft gebet hebben? :p

MilsoN

Legacy Member
MilsoN zei:
2de helft Villareal 2, €1.4 @ 3.10
Deze lijkt binnen, had er misschien wat meer moeten opzwieren :)
edit: lap, net nu ik dit post scoort Rayo tege :doh:

Black

Legacy Member
:lol: ben aan het kijken en zag die penalty, onmiddellijk medelijden met u...

2-5 wat een score ook

Liquigi

Legacy Member
Liquigi zei:
singles
Villareal x2.05
Lazio - Inter +2.5 x1.96
C. Ronaldo minstens 2 goals x2.05

combi
lazio - inter bts
Celta Vigo +4HC
x2.5

Total bets: 4 Won: 2 Lost: 2 Void/Push: 0 Hitrate: 50% ROITotal: -18% ROIMonth: -18%
heb teveel op combi gesmete :sop:

wat is die void/push?

Black

Legacy Member
Anyways ik ga eens beginnen met betdog ook, had vandaag wel een hoop voetbal juist en wat livebetting van tennis, maar heb al dat geld afgehaald en ga dus beginnen meedoen hier met m'n geld dat ik van Villareal gewonnen heb.

Ik post zodra wat NBA bets

Ja fuck die betdog dus, geen zin om na elke bet een hele pagina te gaan invullen en puzzelen, begrijp ook niet goed hoe het allemaal werkt en niet veel goesting atm om dat allemaal uit te pluizen.

Zo dan maar:

NBA:

5 euro @ 2.06 (Nets + 4,5 ; Orlando +13,5)
5 euro @ 2.48 (Philly + 10.5 ; Nets +2.5)
5.58 euro @ 4.74 (Nets ML;Philly +8,5;Orlando + 10,5)

Gavin

Legacy Member
Iedereen heeft hier altijd wel een deel winnende livebets en bets waarvan precies enkel achteraf pas gesproken wordt. :unsure:

Black

Legacy Member
Black zei:
Goed idee! Als gij uzelf ermee wilt bezighouden dan :p

Hier livebet: Genoa-Sassulo 1


Genoa juist de belachelijkste penalty ooit gekregen en het staat 1-0, ff fier op mijn timing lol

edit: ondertussen 2-0 yeah!

Ook nog 5 euro op Verona gegooid, spelen proper voetbal en Udinese gaan als debielen naar voor. Kan niet anders dan er hier nog eentje valt voor Verona.


Woorden nog niet koud of het staat 1-3 lol

Alstublieft ze Gavin, mijn Villareal bet staat hier ergens boven dacht ik.
Ga nu maar weer trollen in het voetbaltopic.

Gavin

Legacy Member
Ik zie niets van tennisbets of dat ge Villarreal vooraf hebt gespeeld. Enkel dat er een niet nader genoemde livebet fout liep door de schuld van de site. Maar wel al de niet gespecifieerde winst ervan afgehaald.

Dat kan best waar zijn, van mij moogt ge duizend euro per uur winnen, maar het komt voor mij alleszins vreemd over. Wat is er trollen aan enkel bets te geloven die vooraf gepost zijn en nadien niet meer geëdit zijn?

Anoniem06

Legacy Member
Liquigi en TRD toegevoegd!

Betdog is nochtans handig hoor Black. Ook enkel zo krijg je de stats.

Als er nog mensen zijn die willen meedoen? Minstens 15 bets per maand om mee te doen voor de maandoverwinning.

We zien wel of dit werkt, anders doen we gewoon met een paar verder voor onszelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan