Anoniem06
Legacy Member
Fella zei:Maarja, wat moet je dan bij stake gaan zetten op die singles?
Alleen bij de eerste uw bedrag op combi. Bij de andere niet meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fella zei:Maarja, wat moet je dan bij stake gaan zetten op die singles?
Arne zei:De net profit moet er uiteindelijk niet bij, aangezien de ROI telt en niet iedereen met hoge bedragen kan of wil spelen. Mag er wel bij natuurlijk, als je dat per sé wilt?
shibbie zei:Nog ne single bet op Maacabi Tel aviv @ 1.57 * 7.67e
Airjinx zei:Het enige cijfer van waarde is je net profit.
Iemand die zijn eerste bet juist heeft aan 2.2 heeft een ROI van 220%, als hij nadien een bet speelt van 2.00 kan zijn ROI enkel zakken, of dat nu een winnende of verliezende bet is. Hoe meer bets je speelt hoe lager je ROI zal zijn (tot op een bepaald punt).
Hitrate heeft totaal geen waarde, bij bets aan 1.10 mag je nog een hitrate van 80% hebben, winst zie je dan niet he.
Enige correcte manier is om zoals op alle grote bettingsites te werken met units, max 10 units per bet. 1 unit kan 10 cent zijn of 10 euro, maakt niet uit.
Arne zei:Hoe doen we dit dan concreet? Stel dat mijn maximumstake 5 euro is, dit is dan 10/10 units vermoed ik? Als ik dan voor 4 euro wil spelen zet ik 8/10 units in?

ShadesOfJae zei:Tooltje zou inderdaad wel handig zijn![]()
Airjinx zei:Inderdaad. Bedoeling hiervan is ook dat je hiermee duidelijk maakt hij 'zeker' je van een bet bent.
Een gewone bet is dus 5/10, eentje waar je vrij zeker van bent 8/10, 2/10 een betje op een ploeg aan hoge odds die je toch vind te moeten spelen, 10/10 wordt eigenlijk zo goed als nooit gebruikt.
Mensen zullen dat manueel moeten doen. De vraag is of de meesten hier een max bet hebben, of gewoon maar wat inzetten. Iemand mag gerust voor zichzelf op iedere bet 5 euro zetten en hier wel zeggen 4/10 of 6/10, maakt niet uit![]()

TheRedDevils zei:Mijn maximale inzet per bet wordt dan 3 euro. (bankroll is maar 40 op dit moment)
Dus 1 unit = 30 cent.
Wie houdt dan dan allemaal bij?
Black zei:Mijn bankroll is 50 op de moment, en straks nba speel ik singles of double combi's van 5-10 euro. Dat zijn dan 10+ units ofwa ?

ShadesOfJae zei:Ook een vraagje voor bij Betdog: hoe zet ik een bet met dubbele kans (1X)?
