Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Airjinx

Legacy Member
Arne zei:
De net profit moet er uiteindelijk niet bij, aangezien de ROI telt en niet iedereen met hoge bedragen kan of wil spelen. Mag er wel bij natuurlijk, als je dat per sé wilt?

Het enige cijfer van waarde is je net profit.
Iemand die zijn eerste bet juist heeft aan 2.2 heeft een ROI van 220%, als hij nadien een bet speelt van 2.00 kan zijn ROI enkel zakken, of dat nu een winnende of verliezende bet is. Hoe meer bets je speelt hoe lager je ROI zal zijn (tot op een bepaald punt).
Hitrate heeft totaal geen waarde, bij bets aan 1.10 mag je nog een hitrate van 80% hebben, winst zie je dan niet he.

Enige correcte manier is om zoals op alle grote bettingsites te werken met units, max 10 units per bet. 1 unit kan 10 cent zijn of 10 euro, maakt niet uit.

Fella

Legacy Member
shibbie zei:
Nog ne single bet op Maacabi Tel aviv @ 1.57 * 7.67e

Was ik ook juist aan het bekijken. Enige wat tegen zit is dat Tel Aviv praktisch nooit wint tegen hen.

Anoniem06

Legacy Member
Airjinx zei:
Het enige cijfer van waarde is je net profit.
Iemand die zijn eerste bet juist heeft aan 2.2 heeft een ROI van 220%, als hij nadien een bet speelt van 2.00 kan zijn ROI enkel zakken, of dat nu een winnende of verliezende bet is. Hoe meer bets je speelt hoe lager je ROI zal zijn (tot op een bepaald punt).
Hitrate heeft totaal geen waarde, bij bets aan 1.10 mag je nog een hitrate van 80% hebben, winst zie je dan niet he.

Enige correcte manier is om zoals op alle grote bettingsites te werken met units, max 10 units per bet. 1 unit kan 10 cent zijn of 10 euro, maakt niet uit.

Hoe doen we dit dan concreet? Stel dat mijn maximumstake 5 euro is, dit is dan 10/10 units vermoed ik? Als ik dan voor 4 euro wil spelen zet ik 8/10 units in?

Is er een handige tool die mensen kunnen gebruiken om dit telkens te berekenen om dat samen met de andere statistieken bij te houden? Of elke keer manueel?

Airjinx

Legacy Member
Arne zei:
Hoe doen we dit dan concreet? Stel dat mijn maximumstake 5 euro is, dit is dan 10/10 units vermoed ik? Als ik dan voor 4 euro wil spelen zet ik 8/10 units in?

Inderdaad. Bedoeling hiervan is ook dat je hiermee duidelijk maakt hij 'zeker' je van een bet bent.
Een gewone bet is dus 5/10, eentje waar je vrij zeker van bent 8/10, 2/10 een betje op een ploeg aan hoge odds die je toch vind te moeten spelen, 10/10 wordt eigenlijk zo goed als nooit gebruikt.

Mensen zullen dat manueel moeten doen. De vraag is of de meesten hier een max bet hebben, of gewoon maar wat inzetten. Iemand mag gerust voor zichzelf op iedere bet 5 euro zetten en hier wel zeggen 4/10 of 6/10, maakt niet uit :)

NemesisBE

Legacy Member
Ronaldo 2 goals of meer @ 2.10.
Tegen Celta scoort ie graag precies :)

Anoniem06

Legacy Member
Airjinx zei:
Inderdaad. Bedoeling hiervan is ook dat je hiermee duidelijk maakt hij 'zeker' je van een bet bent.
Een gewone bet is dus 5/10, eentje waar je vrij zeker van bent 8/10, 2/10 een betje op een ploeg aan hoge odds die je toch vind te moeten spelen, 10/10 wordt eigenlijk zo goed als nooit gebruikt.

Mensen zullen dat manueel moeten doen. De vraag is of de meesten hier een max bet hebben, of gewoon maar wat inzetten. Iemand mag gerust voor zichzelf op iedere bet 5 euro zetten en hier wel zeggen 4/10 of 6/10, maakt niet uit :)

Alright, bedankt. Ik zal straks is mijn reeds geposte bets naar units zetten dan. Ik had eigenlijk telkens 10/10 gedaan, op de combi na. Allé, aangezien max stake 10/10 is. Combi had ik voor 66% max stake gespeeld dus 6/10.

Zal vanavond is alles in OP zetten dan!

Als jullie willen meedoen en nog posten voor ik OP heb aangepast, zet dan erbij hoeveel units he! :)

MilsoN

Legacy Member
Ik doe ook wel mee!

Betjes voor vanavond:
Real-Celta -4,5, €2 @ 1.62
Inter X2, €2 @ 1.53
Macabi Tel Aviv 1, €2 @ 1.58
Villareal X2, €2 @ 1.28

Combi:
Valecano-Villareal -3,5
Lazio-Inter +1,5
€2 @ 1.75

Moogt ge de units na verloop van tijd ook verhogen of niet? Of blijven ze op zelfde aantal spelen?

edit: voorlopig dan max €2

Anoniem06

Legacy Member
Ik zou zeggen kies maar zelf :)

Zet misschien bij voorgaande al units?

Black

Legacy Member
Hmm dat units gedoe, pff...

Ik speel soms 5 euro terwijl ik nog maar 10 euro heb staan op m'n rekening. Andere keer heb ik nog 150 euro staan en speel ik 10 euro, varieert echt nogal wat bij mij.

Ik zou mss gwn simpel met wins loss werken en die units achterwege laten ? Da's teveel gezever een aanpasserij.

Of wat ook nog kan is allemaal afspreke dat 1 unit bvb 2 euro is (gezien de meesten hier voor 2 euro combi's maken denk ik).

TheRedDevils

Legacy Member
Mijn maximale inzet per bet wordt dan 3 euro. (bankroll is maar 40 op dit moment)
Dus 1 unit = 30 cent. :lol:

Wie houdt dan dan allemaal bij?

Anoniem06

Legacy Member
Ik zal in OP alles bijhouden. Zet hier gewoon hoeveel units, met bet erbij. Ge kunt zelf kiezen hoeveel een unit voor u waard is uiteindelijk. De andere gegevens van betdog ga ik ook bijhouden, en naast die gegevens dan uw units (- of +).

Zal seffes voorbeeldjes zetten. OP zal dan straks aangepast worden.

Black

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Mijn maximale inzet per bet wordt dan 3 euro. (bankroll is maar 40 op dit moment)
Dus 1 unit = 30 cent. :lol:

Wie houdt dan dan allemaal bij?

Mijn bankroll is 50 op de moment, en straks nba speel ik singles of double combi's van 5-10 euro. Dat zijn dan 10+ units ofwa ?

TheRedDevils

Legacy Member
Black zei:
Mijn bankroll is 50 op de moment, en straks nba speel ik singles of double combi's van 5-10 euro. Dat zijn dan 10+ units ofwa ?

Je moet zelf bepalen wat je maximale inzet wordt. Dus als jij met zo'n hoge inzet speelt neem dan max.inzet 15 en dan is 1 unit 1,5 euro.
Dus als je 9 euro inzet is dat 6/10 units, een bet die je redelijk zeker bent dus. Kies je 15 euro inzet dan heb je 10/10 units en is het een sure bet. Je units worden dus bepaald door je maximale inzet. ;)
Als je 3 euro inzet geef je er dus 2/10 units aan, bet die wat risico inhoudt voor je. enz..

(denk toch dat het zo is!)
Maar aangezien 0,50 minimuminzet is kan ik de 1/10 unit al niet halen. Dus ik werk beter zonder units tot ik een deftige bankroll heb denk ik. Want 1 unit = 30 cent is wat belachelijk.

Ik houd het dus gewoon bij betdog. Met units is voor als ik 100 euro ofzo heb.

ShadesOfJae

Legacy Member
Ook een vraagje voor bij Betdog: hoe zet ik een bet met dubbele kans (1X)?

Anoniem06

Legacy Member
We zullen het anders gewoon bij betdog stats houden. Dus ROI. Oké, het is eigenlijk niet zoals het zou moeten, maar ik denk dat daar hier ook minder vraag naar is. Op professionele bettingfora zal dat beter werken dan hier denk ik. Je mag ze natuurlijk erbij posten maar ik ga het zonder doen.

En ranken op basis van ROI. Ik ga akkoord dat dat niet helemaal een juiste afspiegeling is, maar uiteindelijk geeft het wel aan hoeveel % je gokgeld opbrengt. Dus het zegt volgens mij zeker wel iets. Units zou inderdaad beter zijn maar ach, gaat hier niet werken vrees ik.

Ik pas binnen half uurtje OP aan! Wie wil meedoen: betdog.eu. Daar kan je al je bets ingeven en bij statistics krijg je dan de gevraagde data.

ShadesOfJae zei:
Ook een vraagje voor bij Betdog: hoe zet ik een bet met dubbele kans (1X)?

+0.5H nemen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan