Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

speeding.be

Legacy Member
Gatver - verliest ManU nog ook nog :(
Mooie bet voor de 9livers die op Swansea City hebben gewed!

speeding.be

Legacy Member
Tips voor Juventus Roma?

Roma nog niet verloren, maar ze gaan hier wel voor de bijl vermoed ik zo?

shibbie

Legacy Member
juve 27 op 27 en thuis nog niks verloren.

Roma moet, anders is het kampioenschap al gespeeld denk ik.

Kga ze ni spelen, maar vermoed ook winst voor juve

Anoniem06

Legacy Member
Ik ga er niet op gokken uiteindelijk. Ik zou voor Juve gaan, zie Roma niet winnen. Eventueel kan je BTS spelen, maar ik ga deze match niet spelen. Redelijk moeilijk te voorspelen.

shibbie

Legacy Member
Arne zei:
Ik ga er niet op gokken uiteindelijk. Ik zou voor Juve gaan, zie Roma niet winnen. Eventueel kan je BTS spelen, maar ik ga deze match niet spelen. Redelijk moeilijk te voorspelen.

BTS in italie ook altijd riskant natuurlijk :p

shibbie

Legacy Member
Pittsburgh wint na een thriller ook nog.

Na redelijk wa foute bets eindigen we het weekend, door twee geslaagde combi's, toch nog met 70 euro winst.

Kriegniet

Legacy Member
Arne zei:
Total bets: 7 Won: 6 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 86% ROI: 42%



Bedankt, ga het proberen vol te houden.

GL! Zet je tussentijdse winst/verliest er ook op? :)

NemesisBE

Legacy Member
Ha, vanmorgen nog gedacht De Rossi rood te zetten. Vergeten natuurlijk :D
Fiorentina & Sevilla wel correct.

shibbie

Legacy Member
Vannacht nog combi

Ducks + Blackhawks + Heat + OKC

5.93 euro * 4.61

Anoniem06

Legacy Member
shibbie zei:
BTS in italie ook altijd riskant natuurlijk :p

Jep, maar moest ik iets ingezet hebben zou het dus op Juve geweest zijn. Italië is inderdaad vrij moeilijk vind ik.

Kriegniet zei:
GL! Zet je tussentijdse winst/verliest er ook op? :)

Bedoel je per maand? De ROI? Momenteel met redelijk kleine bankroll aan het spelen, hopelijk groeit hij aan. Ik zet wel nooit meer dan 5% in per bet.

TheRedDevils zei:
Met welk programma is dat?

Betdog.eu :)

shibbie

Legacy Member
Hoe werkt da programma juist?

Voeg men matchen toe, klik dan op enregistrer le ticket (slot gaat dicht) en dan niks...?

Anoniem06

Legacy Member
shibbie zei:
Hoe werkt da programma juist?

Voeg men matchen toe, klik dan op enregistrer le ticket (slot gaat dicht) en dan niks...?

Ge kunt het in het Engels zetten :)

Add to slip, en dan Enter bet.

Deze combi nog:
Boston Celtics @ Oklahoma City Thunder -> Oklahoma City Thunder
Denver Nuggets @ Los Angeles Lakers -> Nuggets +5.5
Toronto Raptors @ Miami Heat -> Raptors + 8.5 (live)
Totaal van 2.667 odd, 66% stake

shibbie

Legacy Member
Arne zei:
Ge kunt het in het Engels zetten :)

Add to slip, en dan Enter bet.

Deze combi nog:
Boston Celtics @ Oklahoma City Thunder -> Oklahoma City Thunder
Denver Nuggets @ Los Angeles Lakers -> Nuggets +5.5
Toronto Raptors @ Miami Heat -> Raptors + 8.5 (live)
Totaal van 2.667 odd, 66% stake

Het frans maakt me op zich ni uit... krijg gewoon niks geregistreerd :p

Straks nog is proberen dan :)

Anoniem06

Legacy Member
Arne zei:
Ge kunt het in het Engels zetten :)

Add to slip, en dan Enter bet.

Deze combi nog:
Boston Celtics @ Oklahoma City Thunder -> Oklahoma City Thunder
Denver Nuggets @ Los Angeles Lakers -> Nuggets +5.5
Toronto Raptors @ Miami Heat -> Raptors + 8.5 (live)
Totaal van 2.667 odd, 66% stake

Total bets: 8 Won: 7 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 88% ROI: 53%

Voor vandaag voorlopig:
AC Milan - Atalanta: AC Milan -1AH @ 1.676 66% stake
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan