Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
XTAZ zei:
Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol

De nieuwe fiets van Sven Nys kost 11.000 euro, €5000 zou dus nog niet zo zot zijn.

TheRedDevils

Legacy Member
Ik wed niet graag tegen United maar heb het toch gedaan. [email protected] kon ik niet laten liggen.
Swansea vond ik echt goed spelen de vorige match en United was maar zwakjes. Ik denk dat het een spannende match wordt die beide kanten uit kan gaan.
Op veel doelpunten wedden kan ook goed uitpakken.

Edit : Swansea staat wel nogal laag in de stand, misschien hebben ze weinig motivatie voor morgen.:p

Welbeck to [email protected] overweeg ik ook.

JimmyPatterson

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik wed niet graag tegen United maar heb het toch gedaan. [email protected] kon ik niet laten liggen.
Swansea vond ik echt goed spelen de vorige match en United was maar zwakjes. Ik denk dat het een spannende match wordt die beide kanten uit kan gaan.
Op veel doelpunten wedden kan ook goed uitpakken.

Edit : Swansea staat wel nogal laag in de stand, misschien hebben ze weinig motivatie voor morgen.:p

Welbeck to [email protected] overweeg ik ook.


Een beetje editen nadat ik uwe tip heb gevolgd hé :angry:

Ik heb 3 euro op Swansea gezet; je weet maar nooit :p

Anoniem06

Legacy Member
Ik ga dit jaar eens mijn statistieken hier bijhouden. We zien wel hoeveel winst of verlies ik heb gemaakt op het einde van het jaar. Mensen die willen meedoen, be my guest :). Bij deze die van gisteren:

Arne zei:
Elche B - Levante B: 1 @ 1.60 (3-1)
Malaga - Athletico Madrid: 2 @ 1.62 (0-1)

Valencia - Levante: Levante +1.5 @ 1.70 (2-0)

QPR mss ook iets klein zetten, zie ze hier staan aan 9, en het is tenslotte FA cup. (niets op gezet)

Arne zei:
Brooklyn Nets - Cleveland Cavaliers: 1 -6H @ 1.87 (89-82)

Total bets: 4 Won: 3 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 75% ROI: 22%

Voor vandaag:
Sevilla - Getafe 1 @ 1.625
Girona - Ponferradina 2 (+0.5) @ 1.752
Panthrakikos - Levadiakos 1 @ 1.629

be!punter

Legacy Member
Succes Arne, deze manier van posten kan alleen maar aangemoedigd worden !

NemesisBE

Legacy Member
Ik heb het de eneco + vuelta geprobeerd, maar van zogauw ik in serieus verlies ging, opgegeven. Kzal het komende Giro (of mss voorjaarsklassiekers) nog eens proberen met een propere lei :p

TheRedDevils

Legacy Member
De meeste PL ploegen gooien er echt met de pet naar. Ben benieuwd met welke instelling Swansea straks speelt.
Bij United zal het niet van willen maar van moeten zijn. :p
Lindegaard; Smalling, Evans, Ferdinand, Büttner; Valencia, Fletcher, Cleverley, Kagawa; Welbeck, Hernandez.

Tremmel, Tiendalli, Amat, Chico Flores, Taylor, Britton (capt), de Guzman, Shelvey, Pozuelo, Routledge, Bony.

Swansea speelt met een B verdediging en Lamah die vorige match sterk speelde is blijkbaar geblesseerd.
Middenveld van United ziet er wel niet zo sterk uit. Bet kan nog goed uitpakken.

Fella

Legacy Member
Ik wil Fiorentina wel spelen, maar geen idee welke ploeg ik er nog bij kan zetten in een combi. (1.3 als single is te weinig)

Anoniem06

Legacy Member
Arne zei:
Voor vandaag:
Sevilla - Getafe 1 @ 1.625 (3-0)
Girona - Ponferradina 2 (+0.5) @ 1.752 (1-1)
Panthrakikos - Levadiakos 1 @ 1.629 (1-0)

Total bets: 7 Won: 6 Lost: 1 Void/Push: 0 Hitrate: 86% ROI: 42%

be!punter zei:
Succes Arne, deze manier van posten kan alleen maar aangemoedigd worden !

Bedankt, ga het proberen vol te houden.

Vanavond misschien nog iets op NBA zetten, ik ga nog zien. Alle reeds gespeelde bets zijn telkens 100% van mijn stake, zal dat er in het vervolg ook bijzetten.

shibbie

Legacy Member
Chelsea - Barca handicap - Liverpool Handicap - Monaco en fiorentina in combi
15 euro * 3.81


Enkel fiorentina nog nodig

Saint louis blues - LA kings en pittsburg pinguis
8.03 euro * 4.82

Pittsburg nog nodig.

Om het weekend hopelijk goed te maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan