Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Airjinx

Legacy Member
Arne zei:
Hoeveel is dat zo waard? :p
Een fiets met Di2 gaat al gemakkelijk naar de 4.500 a 5000 euro. De effectieve fiets van Vantornout zal nog een stuk duurder zijn.

XTAZ

Legacy Member
lol gewoon diene fiets gewonnen.. had liever die €1000 want weet niet wat die fiets waard is, kga hem sowieso verkopen. Jaren geleden ooit ook eens een wedstrijd gewonnen van HLN, fiets van Bart Wellens, was toen zogezegd ook iets van een 800€ waard, verkocht voor €500. Nu nog al die moeite doen om ne goeie prijs te vinden en ne goeie koper.. ma allez, kheb toch is gewonnen. :)

Wa, dus als het een officiële KVT fiets is, is da meer dan €3000 waard ofzo?
Die fiets van Wellens die ik eens won was zo ne Ripley. Ken verder niks van fietsen.

Kdacht deze nacht nog, zou ik gaan kijken of ik gewonnen heb? Nah, kga toch weer niks winnen. Ksta hier op, ogen nog ni half open, en ik zie mijne naam daar als eerste. Goe begin.

* Kheb zelfs niet elke dag gespeeld, 4 of 5 dagen overgeslaan. ;)

TheRedDevils

Legacy Member
XTAZ, ik kreeg net die mail en zag uw naam staan. Kwist dat jij het was :p
Proficiat ;)

Ik heb natuurlijk niets gewonnen :(

XTAZ

Legacy Member
Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol

Black

Legacy Member
Hoor eens bij het wielrennenforum ? Ik denk dat daar wel de mannen zitten die u de juiste info over fietsen kunnen geven.

Proficiat man! Altijd leuk te zien dat er iemand van ons hier bij acties iets wint :D


Nu terug on topic: L-O-L @ NBA, iemand deze games wat aan het volgen ? Heb Orlando Cleveland gevolgd en als die match niet gerigged is, weet ik het ook niet meer.

Cleveland stond 9 punten achter met nog 1 minuut te spelen, plots fout na fout na fout na fout na fout. De Knicks die winnen terwijl ze aan belachelijk hoge odds staan is ook verdacht te noemen.

Bij NBA kunt ge best altijd tegen het geld betten heb ik geleerd.

fordjah

Legacy Member
Ik ook elke dag 1 code. Niets gewonnen. Had niets anders verwacht maar toch. :sad:

En proficiat XTAZ. :bow:

TrickY.

Legacy Member
Ook nix :( proficiat xtaz man, vette prijs, ik had em wel kunnen gebruiken.

XTAZ

Legacy Member
Merci, merci. :)
Direct jackpot, doet toch iets met ne mens als hij juist wakker geworden is.

ShadesOfJae

Legacy Member
XTAZ zei:
Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol

Van de week zeiden ze op tv dat de nieuwe fiets van Nys zo'n €8000 waard is. Dus €5000 lijkt me niet zo onrealistisch.

Airjinx

Legacy Member
XTAZ zei:
Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol
Wacht eerst maar ff af welke dat ze u willen geven. Voor hetzelfde geld geven ze u een VTH replica met 105, daar krijg je mss 1000 euro voor.

Als je zoiets wint kan het ook zijn dat je mag kiezen voor een andere fiets van dezelfde prijsklasse. Een wegfiets zal wel vlotter verkopen dan een crossfiets.

XTAZ

Legacy Member
Mjah, toen ik die Wellens fiets van Ridley won via HLN jaren terug, was het wel ne replica.
Dus zal nu ook wel weer zoiets zijn denk ik.

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
Hoor eens bij het wielrennenforum ? Ik denk dat daar wel de mannen zitten die u de juiste info over fietsen kunnen geven.

Proficiat man! Altijd leuk te zien dat er iemand van ons hier bij acties iets wint :D


Nu terug on topic: L-O-L @ NBA, iemand deze games wat aan het volgen ? Heb Orlando Cleveland gevolgd en als die match niet gerigged is, weet ik het ook niet meer.

Cleveland stond 9 punten achter met nog 1 minuut te spelen, plots fout na fout na fout na fout na fout. De Knicks die winnen terwijl ze aan belachelijk hoge odds staan is ook verdacht te noemen.

Bij NBA kunt ge best altijd tegen het geld betten heb ik geleerd.


In de NBA kan gewoon iedereen van iedereen winnen en dat ligt aan verschillende dingen;
-Hoeveel matchen ze op een korte tijd hebben gespeeld (vermoeidheid)
-Sommige ploegen hebben gewoon een voordeel tegen andere ploegen qua spelers maar zijn daarom niet noodzakelijk een betere ploeg (De Celtics spelen altijd wel goed tegen de Heat maar zijn zeker niet de betere ploeg).
-Bij een close game spelen dan nog een hoop andere zaken mee; slechte plays, domme fouten, ...


En over Cleveland; dat is een ploeg die in het vierde quarter nog wel is vaker terugkomt :) Dus zooo verrassend was dat niet.

Black

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
In de NBA kan gewoon iedereen van iedereen winnen en dat ligt aan verschillende dingen;
-Hoeveel matchen ze op een korte tijd hebben gespeeld (vermoeidheid)
-Sommige ploegen hebben gewoon een voordeel tegen andere ploegen qua spelers maar zijn daarom niet noodzakelijk een betere ploeg (De Celtics spelen altijd wel goed tegen de Heat maar zijn zeker niet de betere ploeg).
-Bij een close game spelen dan nog een hoop andere zaken mee; slechte plays, domme fouten, ...


En over Cleveland; dat is een ploeg die in het vierde quarter nog wel is vaker terugkomt :) Dus zooo verrassend was dat niet.

Allemaal goed en wel, tot ge de odds ziet.
Fishy as hell.

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
Allemaal goed en wel, tot ge de odds ziet.
Fishy as hell.

Ik speel zelf ook wel wat (enkel NBA games)

En soms zijn die odds inderdaad absurd maar een beetje opzoekwerk (basketball reference bijvoorbeeld) kan u al wat inzicht geven over hoe sommige ploegen tegen elkaar spelen (ongeacht waar ze op dat moment staan in hun conference) :p

Black

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik speel zelf ook wel wat (enkel NBA games)

En soms zijn die odds inderdaad absurd maar een beetje opzoekwerk (basketball reference bijvoorbeeld) kan u al wat inzicht geven over hoe sommige ploegen tegen elkaar spelen (ongeacht waar ze op dat moment staan in hun conference) :p

Knicks stonden aan 8 en zoveel en winnen. Iedereen zat in te zetten op Spurs -10.


Telkens als er op een bepaalde bett veel geld wordt gezet, VERLIEST deze bijna altijd. Ge moet er maar eens op letten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan