Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een fiets met Di2 gaat al gemakkelijk naar de 4.500 a 5000 euro. De effectieve fiets van Vantornout zal nog een stuk duurder zijn.Arne zei:Hoeveel is dat zo waard?![]()



XTAZ zei:Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol
Wacht eerst maar ff af welke dat ze u willen geven. Voor hetzelfde geld geven ze u een VTH replica met 105, daar krijg je mss 1000 euro voor.XTAZ zei:Als het nu echt 'de echte' zou zijn, hoeveel zou die waard zijn? +5000? Kan toch bijna ni, voor ne fiets? Amai..
Als hij €5000 waard is, is €3000 ne goeie verkoopprijs of moet ik beginnen bij €3500?
Gaan er eigenlijk mensen zijn die diene fiets effectief willen kopen lol
Black zei:Hoor eens bij het wielrennenforum ? Ik denk dat daar wel de mannen zitten die u de juiste info over fietsen kunnen geven.
Proficiat man! Altijd leuk te zien dat er iemand van ons hier bij acties iets wint
Nu terug on topic: L-O-L @ NBA, iemand deze games wat aan het volgen ? Heb Orlando Cleveland gevolgd en als die match niet gerigged is, weet ik het ook niet meer.
Cleveland stond 9 punten achter met nog 1 minuut te spelen, plots fout na fout na fout na fout na fout. De Knicks die winnen terwijl ze aan belachelijk hoge odds staan is ook verdacht te noemen.
Bij NBA kunt ge best altijd tegen het geld betten heb ik geleerd.
Dus zooo verrassend was dat niet.JimmyPatterson zei:In de NBA kan gewoon iedereen van iedereen winnen en dat ligt aan verschillende dingen;
-Hoeveel matchen ze op een korte tijd hebben gespeeld (vermoeidheid)
-Sommige ploegen hebben gewoon een voordeel tegen andere ploegen qua spelers maar zijn daarom niet noodzakelijk een betere ploeg (De Celtics spelen altijd wel goed tegen de Heat maar zijn zeker niet de betere ploeg).
-Bij een close game spelen dan nog een hoop andere zaken mee; slechte plays, domme fouten, ...
En over Cleveland; dat is een ploeg die in het vierde quarter nog wel is vaker terugkomtDus zooo verrassend was dat niet.
Black zei:Allemaal goed en wel, tot ge de odds ziet.
Fishy as hell.

JimmyPatterson zei:Ik speel zelf ook wel wat (enkel NBA games)
En soms zijn die odds inderdaad absurd maar een beetje opzoekwerk (basketball reference bijvoorbeeld) kan u al wat inzicht geven over hoe sommige ploegen tegen elkaar spelen (ongeacht waar ze op dat moment staan in hun conference)![]()