Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieterjan94

Legacy Member
Angelox3 zei:
Ik ga je eens volgen! :-)
Portland zie ik ook nog winnen trouwens!

Laat ons hopen! Ik heb om de een of andere reden wat schrik voor Miami, maar zou moeten goedkomen :)

NemesisBE

Legacy Member
Premier League tips voor morgen? voor een fijne single bet tussen 1.70 en 2.50 ofzo

Pieterjan94

Legacy Member
Nee, inderdaad, djeezus...
Miami deed het goed, maar de clippers, wa was da???

MilsoN

Legacy Member
Bets voor 1 januari. Ook eens geëxperimenteerd met de lagere reeksen in Engeland.

1) €5 @ 9.81
Southampton - Chelsea BTS
West Bromwich - Newcastle BTS
Stoke City - Everton BTS
Manchester Utd - Tottenham BTS
2) €5 @ 5.83
Arsenal - Cardiff -3,5
Manchester Utd - Tottenham -3,5
Sunderland - Aston Villa -2,5
Southampton - Chelsea +1,5
West Bromwich - Newcastle +1,5
3) €5 @ 7.92
Swansea - Manchester City 2
Fullham - West Ham 1X
West Bromwich - Newcastle X2
Crystal Palace - Norwich 1X
Liverpool - Hull City HT1
4) €5 @ 5.65
Liverpool - Hull City 0-1 HC
QPR - Doncaster Rovers 1
Stoke - Everton X2
Sunderland - Aston Villa 1X
Manchester Utd - Tottenham 1X
Arsenal - Cardiff 1
5) €5 @ 4.95
Hyde - Macclesfield 2
Derby County - Wigan 1X
Millwall - Leicester X2
Yeovil - Watford X2
Notts County - Bradford X2
6) €5 @ 9.66
Northampton - Chesterfield 2
Luton - Barnet (Luton +1,5)
Scunthorpe - Rochdale BTS
York City - Rochdale X2
7) €1 @ 86.06
Podolski
Dzeko
Suarez
Schurlle
Anelka

Kenis

Legacy Member
Bij deze ne gelukkige 2014 en dat we veel mogen winnen :)

vandaag Stoke winnen
Tottenham X2, City under 3.5

speeding.be

Legacy Member
Lekker! City stond op iets van 1,6X voor aanvang van de match. Vond ik relatief hoog.
Volgens mij eindscore: 1-5

TheRedDevils

Legacy Member
speeding.be zei:
Lekker! City stond op iets van 1,6X voor aanvang van de match. Vond ik relatief hoog.
Volgens mij eindscore: 1-5

Hun uitvorm is dan ook niet goed. En Swansea deed nog goed mee vond ik deze match, had anders kunnen lopen.
Wel een verdiende overwinning uiteindelijk.

Mijn bets :
West Brom - Newcastle 2 @2.95
Suarez to score staat wat te laag :p
Southampton - Chelsea over 2,5 @2.04
Stoke - Everton 2 @1.85
Fulham - WH 1 @2.35

Zou toch minstens 3/4 moeten halen.

speeding.be

Legacy Member
Wat denk je van ManU - Tottenham? Volgens mij wint ManU makkelijk.
Is eigenlijk een kwestie van moeten willen ze nog kans maken op de titel.

TrickY.

Legacy Member
Heb vandaag combi arsenal win, liverpool win, chelsea draw of win, manu draw of win. Eerste 3 goed.. 25 -> 61.

En ook nog liverpool > 0.5 kaartpunten, ook binnen. 5 -> 7.85
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan