Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Het is een ongeschreven basketbal regel om niet meer te scoren met het laatste shot (als de match reeds gewonnen is).

Angelox3

Legacy Member
Black zei:
Not sure if serious
Klopt inderdaad dat combi van 5 matchen met een 3* odd laag is. Is normaal ook niet van mijn gewoonte om zoveel wedstrijden in een lage combo te steken, maar ik was er deze keer wel vrij zeker van aangezien ik wel genoeg marges (in het aantal punten) had genomen.

Goedja, toch een mooie €20 winst. :)

petbou

Legacy Member
Gisteren voor het eerst begonnen en toch al een 50€ winst :)
Kan iemand uitleggen hoe die "systemen" in elkaar zitten? Ik gok op napoleongames en daar heb je bij systeem o.a. staan 4 1voudigen, 6 dubbelen, 4 3voudigen, 1 4voudigen, ...

Airjinx

Legacy Member
petbou zei:
Gisteren voor het eerst begonnen en toch al een 50€ winst :)
Kan iemand uitleggen hoe die "systemen" in elkaar zitten? Ik gok op napoleongames en daar heb je bij systeem o.a. staan 4 1voudigen, 6 dubbelen, 4 3voudigen, 1 4voudigen, ...

4 1-voudig zijn gewoon 4 singles
6 dubbel: uit je 4 bets koppelt men 6 keer 2 bets aan elkaar
4 3-voudig: uit je 4 bets koppelt men 4 keer 3 bets aan elkaar
1 4-voudig: combo van alle 4

Als je bij een 3-voudige 3 van de 4 bets juist hebt ga je dus nog winst hebben (alé tenzij ge marginale odds gebruikt) terwijl je bij een combo sowieso verloren bent.

MilsoN

Legacy Member
Belenenses - Beira Mar +0,5 HT
Nacional Madeira - Benfica 2
€5 @ 2.04

Sent from my LT22i using Tapatalk

gilly

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Het is een ongeschreven basketbal regel om niet meer te scoren met het laatste shot (als de match reeds gewonnen is).

Niet altijd, in belgische basketcompetitie bijvoorbeeld wordt er nog tot de laatste seconden geshot want bij gelijke eindstand tellen de onderlinge duels.

Pieterjan94

Legacy Member
Manisasspor - bucaspor 1x
dunfermline - glasgow rangers 2

10euro voor 14.7
Redelijk safe gebet :)

super-styler

Legacy Member
Pieterjan94 zei:
Manisasspor - bucaspor 1x
dunfermline - glasgow rangers 2

10euro voor 14.7
Redelijk safe gebet :)

Dunfermline - Glasgow -> glasgow HC win 1.87

Haalbaar? Dunfermline staat 2de maar rangers zijn echt zoveel beter..

Pieterjan94

Legacy Member
Ja ik denk van wel, of dunferlime moet een absolute topdag hebben en de rangers een absolute offday :p
edit: ze scoren gemiddeld meer dan 3keer per wedstrijd (de ranger), zit wel snor

Musk

Legacy Member
Ik moet eens leren minder hebzuchtig te zijn, telkens als ik winst maak probeer ik dat te verdubbelen op de roulette. Zo achterlijk hé :unsure:

Musk

Legacy Member
't is raar eigenlijk, ik verwachte van mezelf toch een pak meer karakter.

Allesinds nu serieus mijzelf wat restricties opleggen. (Kzeg niet dat ik schulden heb gemaakt ofzo hé, maar heb eigenlijk €50 gewoon weggesmeten door die rotzooi :))

fordjah

Legacy Member
Kheb dat ook Muks. Als ik iets of wat deftig winst maak al mijn geld op 1 of combi voetbal match zetten om nog meer winst te maken. Maar altijd alles kwijt zijn natuurlijk :unsure:
Tis wel al beter aant worden. Mij al goed kunnen inhouden vandemaand :p

Ik moet gewoon 2 keer leren nadenken en niet zo impulsief zijn.

Secret Speech

Legacy Member
heeft iemand toevallig nog zo'n napoleongames-voucher op overschot? Zou graag eentje ontvangen, wil er eventueel wel voor betalen -> PM

Pieterjan94

Legacy Member
Wat denken we van vannacht, ik denk dat ik een combi ga maken van LA clippers en Miami, geen handicap.
Lijkt mij redelijk safe, zo goed zijn de nuggets nu ook weer niet (6keer op rij verloren), en de clippers zouden hun wedstrijd gewoon moeten kunnen winnen.

iig 15euro voor 32

speeding.be

Legacy Member
Vandaag her en der wat live bets gedaan om wat te oefenen - viel goed mee. Hopelijk wint Benfica vnv!

n6qa7a.png

Angelox3

Legacy Member
Pieterjan94 zei:
Wat denken we van vannacht, ik denk dat ik een combi ga maken van LA clippers en Miami, geen handicap.
Lijkt mij redelijk safe, zo goed zijn de nuggets nu ook weer niet (6keer op rij verloren), en de clippers zouden hun wedstrijd gewoon moeten kunnen winnen.

iig 15euro voor 32
Ik ga je eens volgen! :-)
Portland zie ik ook nog winnen trouwens!

JimmyPatterson

Legacy Member
gilly zei:
Niet altijd, in belgische basketcompetitie bijvoorbeeld wordt er nog tot de laatste seconden geshot want bij gelijke eindstand tellen de onderlinge duels.

Ongeschreven NBA regel; had iets duidelijker moeten zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan