Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Black zei:
Knicks stonden aan 8 en zoveel en winnen. Iedereen zat in te zetten op Spurs -10.


Telkens als er op een bepaalde bett veel geld wordt gezet, VERLIEST deze bijna altijd. Ge moet er maar eens op letten.


Was het toen al zeker dat Melo speelde? :p Want de Knicks met of zonder Melo is wel een belachelijk groot verschil (en er was de career night van Shump)

Ik zal er eens op beginnen te letten :p

XTAZ

Legacy Member
Mailke van NG:

Gefeliciteerd! U heeft de hoofdprijs van onze eindejaaractie gewonnen: de fiets van Belgisch Kampioen veldrijden Klaas Vantornout!

U kan de fiets afhalen op de Soudal Classic-cross in Leuven op 19 januari 2014, waar hij overhandigd zal worden door Klaas Vantornout zelf of door iemand van het team van Sunweb-Napoleon Games.

Mocht deze datum niet passen, dan kunnen we de fiets bij u thuis laten afleveren of u kan langskomen op ons kantoor in Haaltert.

Als ik ga hopelijk geen interview en ni te veel foto's aub. :)

speeding.be

Legacy Member
Vorige maand 25 euro gestort op unibet - stond een paar dagen later op 2 euro ( :( ) en nu terug op 30!. Net de originele 25 terug op de rekening gestort en nu dus spelen met pure winst.

Is de FA cup interessant? ... Of veel te veel verrassingen?

XTAZ

Legacy Member
Airjinx zei:
Haha, dan moet ge hem maar thuis laten afleveren e :)

Kan moeilijk zeggen dak geen zin heb in al die drukte en media he ;)
Maar misschien kan ik wel iets plannen die dag :crazy:

speeding.be zei:
Vorige maand 25 euro gestort op unibet - stond een paar dagen later op 2 euro ( :( ) en nu terug op 30!. Net de originele 25 terug op de rekening gestort en nu dus spelen met pure winst.

Is de FA cup interessant? ... Of veel te veel verrassingen?

Ik persoonlijk, kga niet spelen, maar moest ik spelen zou ik deze nemen;

Blackburn 2-0 HC
Sheffield 0-2 HC
Bristol City 1X
QPR 0-2 HC
Kidderminster 1X
Fullham X2
Crystal Palace X2

Op NG staat dat aan 66.62.
En ja, als ik combi's speel doe ik dat bijna altijd met 7 matchen. Lucky number misschien?

Airjinx

Legacy Member
speeding.be zei:
Is de FA cup interessant? ... Of veel te veel verrassingen?

Verrassingen maken het toch net interessant?

Ik ga eerst de opstelling afwachten, maar de kans is groot dat ik voor een betje Blackburn +0.5 ga. Een gemotiveerde tweedeklasser die vorig jaar nog de kwartfinales haalde en onderweg Arsenal uitschakelde, die moeten wel wat kunnen tegen City. Toppers spelen graag grote matchen, uit naar Blackburn is een andere zaak. Morgenmiddag zien welke 11 ze tussen de lijnen zetten.

Angelox3

Legacy Member
XTAZ zei:
Mailke van NG:



Als ik ga hopelijk geen interview en ni te veel foto's aub. :)

Nice! Proficiat; is mooi meegenomen. Kan je zo verkopen voor een schoon prijske!

XTAZ

Legacy Member
Zal ik doen ook. Via ex collega die vaak fietst, te weten gekomen dat hij zeker €5K waard is áls hij echt is, dus geen replica. Hopen dat het waar is en dat het nen echte is he. Ben wel benieuwd.

Hier nog een 7-bet maar nogal crazy. Ik speel hem niet maar zou wel willen. Voor de moment kan ik niet.

2dgnabs.jpg

Black

Legacy Member
Angelox3 zei:
Op wat speel (speelde) je? :)

EL basket, 4th Q Olympiakos win.

Daarna hoekschoppen X tussen 70-79 minuut (Gillimgham -Wolverhampton)


Met 50 euro begonnen en heb nu iets van een 94 euro.

ReLiiSe

Legacy Member
Barcelona - Elche BTS
Real Madrid - Celte Vigo BTS
Valencia - Levante over 1.5
Malaga - Atletico over 1.5

Wat denken jullie ?

lars-v

Legacy Member
eerste gevaarlijkste denk ik.
Real durft idd wel eens doelpuntjes tegen te krijgen tegen mindere ploegen, al weet ik niet of dat eerder een uitfenomeen is of niet.
Barcelona zie ik dat ook wel OOIT doen maar dit zou ik niet durven zetten :p

Kenis

Legacy Member
Dit weekend maar eens voor de verrassingen
QPR winnen van Everton @ 8.50
Bressuire winnen van Sochaux @ 14

Anoniem06

Legacy Member
Ik ga mijn bets voortaan hier posten, puur omdat ik het makkelijker vind voor mezelf om ze bij te houden. Eens zien hoe het gaat de komende tijd. Ik ga proberen 3 per dag, en ervoor zorgen dat zodra ik er 2 juist heb, ik winst heb.

Vandaag:

Elche B - Levante B: 1 @ 1.60
Malaga - Athletico Madrid: 2 @ 1.62
Valencia - Levante: Levante +1.5 @ 1.70

QPR mss ook iets klein zetten, zie ze hier staan aan 9, en het is tenslotte FA cup.

Maxwell

Legacy Member
Start Adebayor ? Anders zie ik die wel ene potten tegen Arsenal. (3.35)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan