Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Napoli -1 @ 2.08
Palacio to score @ 3.33
Lazio - Inter BTS, Villareal X2, Real 1/1 @ 2.95

shibbie

Legacy Member
Napoli single bet voor 10 @ 1.35

combi napoli en Ac milan voor 10 @ 1.92


combi napoli - milan en villareal voor 5 @ 4.03

Winst is er al. Hopelijk straks villareal nog om deze te optimaliseren

Maxwell

Legacy Member
Niet dat ik ze een steek zie laten vallen maar waarom zou je 3 weddenschappen riskeren met 1 ploeg ?

Centrino23

Legacy Member
Napoli, genoa, villareal & real madrid : notering: 5,48

Ook lazio-inter: x -> notering: 3,05

shibbie

Legacy Member
Maxwell zei:
Niet dat ik ze een steek zie laten vallen maar waarom zou je 3 weddenschappen riskeren met 1 ploeg ?

Met de 1.30 die ze staan vandaag vind ik ze redelijk goed combi-materiaal. Voor winterstop ni al te best geeindigd, dus khoop erop da ze wa gaan rechtzetten.

TheRedDevils

Legacy Member
Kben begonnen met de 2 bets van gisteren :p (Swansea en Welbeck)

Total bets: 2 Won: 1 Lost: 1 Hitrate: 50% Turnover: 2,21 EUR ROI: 221% Net Profit 4,89 EUR

Khad maar een euro ingezet. Nu inzetten verhogen, minstens 2 euro. :unsure:

Vandaag
Parma to win @2.10
Udinese to [email protected]

Beetje experimenteren met de Serie A.

TrickY.

Legacy Member
Livebet Napoli tijdens de rust @ 1.70. Mertens ondertussen gescoord, nice!

Vanavond ng combi villareal x2 + udinese @ 2.40.

Fella

Legacy Member
Ga ook eens meedoen, zal later mijn stats van betdog posten.
Betje van 2 euro.

Villareal X2
Genoa 1X
Inter to score

combi @ 2.28

Anoniem06

Legacy Member
Eventueel zet ik alle 9lives tipsters met die gegevens in OP? Ik zal die dan wel up to date houden :p

Of mag dat niet/willen jullie dat niet? Misschien dat er dan meer mensen meedoen :)

MangleR

Legacy Member
Arne zei:
Eventueel zet ik alle 9lives tipsters met die gegevens in OP? Ik zal die dan wel up to date houden :p

Of mag dat niet/willen jullie dat niet? Misschien dat er dan meer mensen meedoen :)

Dat mag, eens een serieuze ranking, dan zou ik ook meedoen :)

Black

Legacy Member
Arne zei:
Eventueel zet ik alle 9lives tipsters met die gegevens in OP? Ik zal die dan wel up to date houden :p

Of mag dat niet/willen jullie dat niet? Misschien dat er dan meer mensen meedoen :)

Goed idee! Als gij uzelf ermee wilt bezighouden dan :p

Hier livebet: Genoa-Sassulo 1


Genoa juist de belachelijkste penalty ooit gekregen en het staat 1-0, ff fier op mijn timing lol

edit: ondertussen 2-0 yeah!

Ook nog 5 euro op Verona gegooid, spelen proper voetbal en Udinese gaan als debielen naar voor. Kan niet anders dan er hier nog eentje valt voor Verona.


Woorden nog niet koud of het staat 1-3 lol

Liquigi

Legacy Member
singles
Villareal x2.05
Lazio - Inter +2.5 x1.96
C. Ronaldo minstens 2 goals x2.05

combi
lazio - inter bts
Celta Vigo +4HC
x2.5

Fella

Legacy Member
Arne zei:
Eventueel zet ik alle 9lives tipsters met die gegevens in OP? Ik zal die dan wel up to date houden :p

Of mag dat niet/willen jullie dat niet? Misschien dat er dan meer mensen meedoen :)

Hoe zet je een combinatie op betdog?

Anoniem06

Legacy Member
Alright, ik zal straks dan eens OP aanpassen, met de mensen die willen meedoen en met regels enzo (niet dat het er veel zijn).
Doen we het in deze vorm?
Total bets: X Won: X Lost: X Void/Push: X Hitrate: X% ROIAll: X% ROIMonth: X%?

De net profit moet er uiteindelijk niet bij, aangezien de ROI telt en niet iedereen met hoge bedragen kan of wil spelen. Mag er wel bij natuurlijk, als je dat per sé wilt?

Elke maand de maandwinnaar noteren in de OP?

Qua regels: Bets moeten hier op voorhand gepost zijn om mee te tellen, of indien een live-weddenschap gepost voor de match ge-eindigd is. Nog suggestie's voor ik OP aanpas?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan