Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MangleR

Legacy Member
Antwerp1 zei:
als ge 20 cent inzet, hoeft ge ni te denken van "ge moet kunnen stoppen" he :) Als ge die verdubbelregel toepast, moet ge al héél veel fout achtereen hebben om blut te geraken he, zelfs met een budget van 10 euro. Met zo'n kleine bedragjes kunt ge eigenlijk gewoon doordoen tot ge geen zin meer hebt, toch? :)

Dan zou iedereen rijk zijn zulle :p hoe komt dat dat nog nie gebeurd is dan^^

MangleR

Legacy Member
Antwerp1 zei:
als ge 20 cent inzet, hoeft ge ni te denken van "ge moet kunnen stoppen" he :) Als ge die verdubbelregel toepast, moet ge al héél veel fout achtereen hebben om blut te geraken he, zelfs met een budget van 10 euro. Met zo'n kleine bedragjes kunt ge eigenlijk gewoon doordoen tot ge geen zin meer hebt, toch? :)

Dan zou iedereen rijk zijn zulle :p hoe komt dat dat nog nie gebeurd is dan^^

Antwerp1

Legacy Member
MangleR zei:
Dan zou iedereen rijk zijn zulle :p hoe komt dat dat nog nie gebeurd is dan^^


- Omdat het langer dan 5 minuten duurt eer ge met 10 cent 20 euro winst hebt :p
- Omdat er mensen zijn die met grotere bedragen beginnen eens ze voelen dat het goed gaat, en voor ze het beseffen hebben ze niks meer over :)

fordjah

Legacy Member
Heb ooit op unibet ook eens die live roulette uit getest. Na nog geen 5 min was ik meer dan 30 euro kwijt.
Nooit meer :rofl:

Kheb daar gewoon geen geduld voor. Als het goed gaat zet ik toch altijd een groter en groter bedrag in :p

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
als ge 20 cent inzet, hoeft ge ni te denken van "ge moet kunnen stoppen" he :) Als ge die verdubbelregel toepast, moet ge al héél veel fout achtereen hebben om blut te geraken he, zelfs met een budget van 10 euro. Met zo'n kleine bedragjes kunt ge eigenlijk gewoon doordoen tot ge geen zin meer hebt, toch? :)

Ale, zolang da een een startbudget hebt waarmee ge zeker 6 keer uw inzet kunt verdubbelen, hoeft ge u geen zorgen te maken. Het is pas als ge weinig geld hebt, dat het héél rap naar beneden kan gaan met die regel, omda ge op een gegeven moment nimmer kunt verdubbelen en ge dus verlies hebt, dat ge dan wilt compenseren met nogeens te proberen, maar het budget is dan weer veel lager dan waarmee ge bent gestart, zodat ge nog minder vaak kunt verdubbelen en voor ge het weet staat ge op 0 :)

bwa, t kan rap gaan ze, gisteren 72€ vergokt... 't blijft toch oppassen en stoppen is moeilijk.

Beste is eerst incashen voor je roulette speelt, want anders riskeer je heel je stack in te zetten.

MangleR

Legacy Member
Justchill zei:
bwa, t kan rap gaan ze, gisteren 72€ vergokt... 't blijft toch oppassen en stoppen is moeilijk

We gaan dat ne keer moeten uitproberen é :D

en in plaats van rood/zwart - even/oneven ?

Justchill

Legacy Member
Hehe nog enen, ja ge zult het rap vasthebben ze... een tip is wel maar om met 10cent in te zetten met deze taktiek

S1RBOT

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Ik ben er heilig van overtuigd dat Tottenham gaat winnen op Liverpool. Maar ja, ik was ook heilig overtuigd van de winst van Man U, jammer genoeg valt die rode kaart.

Wat te denken trouwens van Barca - Milan, Milan staat vrij hoog overal maar ik volg het Italiaans voetbal niet en heb de heenmatch ook gemist. Iemand tips/voorspellingen?

Iedereen (ik niet :p ) dacht dat ManU ging winnen en zag er ook lange tijd zo naar uit... Totdat Modric in kwam :D
En Barca zal moeten komen als ze nog in de CL willen blijven, maar als Milan verdedigt zoals in Milan dan gaat Barca het nog heeeel moeilijk krijgen en ze zitten nu sowieso wel een beetje in een dipje denk ik... + ik ben geen fan van het saaie 'tiki taka' voetbal van Barca.... Ze willen de bal in de goal kunnen lopen.

motje82

Legacy Member
Ik heb gisteren het licht gezien en op basis daarvan deze voorspellingen gedaan

Zulte-Waregem 20 : 00 Club Brugge
OH Leuven 20 : 00 Standard Liège
Waasland-Beveren 20 : 00 Beerschot
Cercle Brugge 20 : 00 Mons
Antwerp VS Sint-Niklaas

2 euro wordt 152 euro, easy money

Anoniem06

Legacy Member
Justchill zei:
Hehe nog enen, ja ge zult het rap vasthebben ze... een tip is wel maar om met 10cent in te zetten met deze taktiek

Ik ben sinds gisteren herbegonnen, en start idd al vanaf 20 cent. Kdoe dan bvb elke dag 5 euro, en na een week hebt ge dan 35. Die stort ik dan al op mijn bank terug en vanaf dan ga ik dagelijks met 20 centen doen tot ik dagelijks 10 euro heb. Dan terug storten enzovoort.

Voorlopig zit ik op schema :p

MangleR

Legacy Member
Arne zei:
Ik ben sinds gisteren herbegonnen, en start idd al vanaf 20 cent. Kdoe dan bvb elke dag 5 euro, en na een week hebt ge dan 35. Die stort ik dan al op mijn bank terug en vanaf dan ga ik dagelijks met 20 centen doen tot ik dagelijks 10 euro heb. Dan terug storten enzovoort.

Voorlopig zit ik op schema :p

Pics or it didn't happen!

Hekje#

Legacy Member
Voor deze nacht, 5 op:
Brooklyn & Boston

Vanavond 5 op:

Monaco
Oostende
MVV

Bonaventura

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Iedereen (ik niet :p ) dacht dat ManU ging winnen en zag er ook lange tijd zo naar uit... Totdat Modric in kwam :D
En Barca zal moeten komen als ze nog in de CL willen blijven, maar als Milan verdedigt zoals in Milan dan gaat Barca het nog heeeel moeilijk krijgen en ze zitten nu sowieso wel een beetje in een dipje denk ik... + ik ben geen fan van het saaie 'tiki taka' voetbal van Barca.... Ze willen de bal in de goal kunnen lopen.

Ahum, totdat Nani van het veld werd gestuurd, maar die discussie gaan we hier niet houden :D
Dus jij denkt winst Milan? Ik zou het ook nog durven zeggen maar het is en blijft wel Barca natuurlijk. :p

motje82 zei:
Ik heb gisteren het licht gezien en op basis daarvan deze voorspellingen gedaan

Zulte-Waregem 20 : 00 Club Brugge
OH Leuven 20 : 00 Standard Liège
Waasland-Beveren 20 : 00 Beerschot
Cercle Brugge 20 : 00 Mons
Antwerp VS Sint-Niklaas

2 euro wordt 152 euro, easy money

Easy money? Haha, optimist :D Onderschat OHL en Beveren niet, ook Bergen zie ik niet winnen. Zulte zal van't weekend z'n klop wel krijgen denk ik ;)

alphadog

Legacy Member
Klein vraagje:

-0.0b.tomic - R.gasquet(22.5) 9/03/2013 19:00 2.20 1.55
(willekeurig voorbeeld van stanleybet)

Wat betekent de -0.0b voor tomic en 22.5 achter gasquet ? Bij NBA weddenschappen is dit ook maar kan nergens vinden wat het betekent.. :D

S1RBOT

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Ahum, totdat Nani van het veld werd gestuurd, maar die discussie gaan we hier niet houden :D
Dus jij denkt winst Milan? Ik zou het ook nog durven zeggen maar het is en blijft wel Barca natuurlijk. :p

Was niet voor niks dat ie van het veld gestuurd werd :P

Ik zeg niet dat Milan gaat winnen, maar weet niet als Barca 2 keer gaat kunnen scoren als Milan verdedigt zoals de vorige keer. (maar ben gewoon niet Barca gezind dus mss niet zoon objectieve mening :P )

Anoniem06

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Was niet voor niks dat ie van het veld gestuurd werd :P

Ik zeg niet dat Milan gaat winnen, maar weet niet als Barca 2 keer gaat kunnen scoren als Milan verdedigt zoals de vorige keer. (maar ben gewoon niet Barca gezind dus mss niet zoon objectieve mening :P )

Ik bedoel denk niet dat Milan vanavond wint. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan