Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenis

Legacy Member
Kazan win,Anzhi H1 win,Basel X,Lazio X2
Plzen win, Bale to score,Benfica 1 goal win,Chelsea 1 goal win

Kr¥pT

Legacy Member
raar op unibet kan ik bale to score niet doen :(

"Nvm, gevonden.... good luck ^^"

Bonaventura

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Precies toch veel mensen de mist in gegaan bij ManU - Real :D

Wat zijn jullie meningen over Liverpool - Tottenham van dit weekend? Tottenham krijgt toch een serieus mooie quotering om te gaan winnen in Liverpool (wat ik ze ook wel zie doen eigenlijk)

Ik ben er heilig van overtuigd dat Tottenham gaat winnen op Liverpool. Maar ja, ik was ook heilig overtuigd van de winst van Man U, jammer genoeg valt die rode kaart.

Wat te denken trouwens van Barca - Milan, Milan staat vrij hoog overal maar ik volg het Italiaans voetbal niet en heb de heenmatch ook gemist. Iemand tips/voorspellingen?

Hekje#

Legacy Member
Spurs hebben en zware week met 2x inter he. Ik denk dat ze bij de spurs blij zijn met een punt op Liverpool

Bonaventura

Legacy Member
Hekje# zei:
Spurs hebben en zware week met 2x inter he. Ik denk dat ze bij de spurs blij zijn met een punt op Liverpool

Ze spelen deze week toch maar 1x tegen Inter?

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
haha probeer maar eens, ge zult het rap kennen :)

Het is wel leuk eigenlijk :p op een kwartiertje toch mooi 50 euro verdiend :)
(met die verlies = dubbel inzetten regel)
Het is soms wel oppassen da ik ni teveel inzet, omda het met 2 euro inzet soms "saai" is. Heb zo paar keer gehad dat ik 5 had ingezet. Als ge dan een paar keer fout hebt, moet ge al gauw 20 of 40 euro inzetten en gezien er maar 40 euro op mijn account stond, was het al direct van erop of eronder :p

Hekje#

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Ze spelen deze week toch maar 1x tegen Inter?

En volgende week donderdag telt niet mee? Vandaag Inter, Zondag Liverpool, Donderdag weer inter. Als we vandaag een goed resultaat halen, zal mss enkelingen rust gegund worden tegen Liverpool. Anyway, ik zie eerder Liverpool winnen

MangleR

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Het is wel leuk eigenlijk :p op een kwartiertje toch mooi 50 euro verdiend :)
(met die verlies = dubbel inzetten regel)
Het is soms wel oppassen da ik ni teveel inzet, omda het met 2 euro inzet soms "saai" is. Heb zo paar keer gehad dat ik 5 had ingezet. Als ge dan een paar keer fout hebt, moet ge al gauw 20 of 40 euro inzetten en gezien er maar 40 euro op mijn account stond, was het al direct van erop of eronder :p

Mo lol , nice!
Is dat op unibet ?

Bonaventura

Legacy Member
Hekje# zei:
En volgende week donderdag telt niet mee? Vandaag Inter, Zondag Liverpool, Donderdag weer inter. Als we vandaag een goed resultaat halen, zal mss enkelingen rust gegund worden tegen Liverpool. Anyway, ik zie eerder Liverpool winnen

Ik dacht gewoon dat je bedoelde dat ze ergens deze week (van ma tot zon dus) 2 maal tegen Inter moesten, vond dat gewoon vreemd, meer niet.

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Het is wel leuk eigenlijk :p op een kwartiertje toch mooi 50 euro verdiend :)
(met die verlies = dubbel inzetten regel)
Het is soms wel oppassen da ik ni teveel inzet, omda het met 2 euro inzet soms "saai" is. Heb zo paar keer gehad dat ik 5 had ingezet. Als ge dan een paar keer fout hebt, moet ge al gauw 20 of 40 euro inzetten en gezien er maar 40 euro op mijn account stond, was het al direct van erop of eronder :p

Hehe amai.. 5 euro inzet.. Ik spel maar met 10 of 20 cent inzet.. Probeer elke dag 20 euro te winnen..

Damn steau bucarest is mijn bet ant verpesten

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Ruben VDS

Legacy Member
Ruben VDS zei:
Voor vanvond Europa League:

5,00 euro op Anzhi, Chelsea & Pilzen @ 6.72

5,00 euro op Steua, Lazio & Zenit @ 30.37

Hup, Zenit winnen en 150 eurootjes! :D

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
Hehe amai.. 5 euro inzet.. Ik spel maar met 10 of 20 cent inzet.. Probeer elke dag 20 euro te winnen..

Damn steau bucarest is mijn bet ant verpesten

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

is bij roulette het minimum ni 1 euro?

Justchill

Legacy Member
MangleR zei:
en gaat dat ?

Ja, dat lukt, maar je moet kunnen stoppen hé.
In casino red is er een tafel met 0.10 - 50€ stakes. Wel geen LIVE, die live is saai; duurt langer..

Had 5€ op inter, die ben'k ook al weer kwijt pff (alhoewel zondag hebben ze ook ne 0-2 ingehaald)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kwou ook is rouletten met een paar euro omdak da int casino op zo ne bak ook is met een paar euro gedaan heb. Kzat toen ook snel aant dubbele.

Tijdje terug keek ik daar op unibet is voor en zette ik begod drekt 2€ in dat dan ook nog fout viel :o

Dus roulette vanaf 10c, gelieve de exacte tafel ff te zeggen hier want der zijn veel verschillende op unibet :D

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
Ja, dat lukt, maar je moet kunnen stoppen hé.
In casino red is er een tafel met 0.10 - 50€ stakes. Wel geen LIVE, die live is saai; duurt langer..

Had 5€ op inter, die ben'k ook al weer kwijt pff (alhoewel zondag hebben ze ook ne 0-2 ingehaald)

als ge 20 cent inzet, hoeft ge ni te denken van "ge moet kunnen stoppen" he :) Als ge die verdubbelregel toepast, moet ge al héél veel fout achtereen hebben om blut te geraken he, zelfs met een budget van 10 euro. Met zo'n kleine bedragjes kunt ge eigenlijk gewoon doordoen tot ge geen zin meer hebt, toch? :)

Ale, zolang da een een startbudget hebt waarmee ge zeker 6 keer uw inzet kunt verdubbelen, hoeft ge u geen zorgen te maken. Het is pas als ge weinig geld hebt, dat het héél rap naar beneden kan gaan met die regel, omda ge op een gegeven moment nimmer kunt verdubbelen en ge dus verlies hebt, dat ge dan wilt compenseren met nogeens te proberen, maar het budget is dan weer veel lager dan waarmee ge bent gestart, zodat ge nog minder vaak kunt verdubbelen en voor ge het weet staat ge op 0 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan