Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xfxxl

Legacy Member
Hekje# zei:
Denver & Boston voor deze nacht, laatste dagen veel gewonnen, ook op nba. Hopelijk kan ik zo doorgaan :)
Van 45 euro naar 150 op 3 dagen is zeker niet slecht

ik volg ook zwaar de nba

Met wat gokken jullie dan op de nba? welke center?

En hoeveel euro? per keer

xfxxl

Legacy Member
Justchill zei:
Pacers zullen ook wel weer winnen.. Een tip‚ lees altijd de voorbeschouwing op NBA. Com

Iets anders, de unibet app voor Android crasht steeds bij het opstarten, heeft iemand anders dit probleem ook

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Waar vind je voorbeschouwing? gewoon op de match klikken of .... ?

Justchill

Legacy Member
Op NBA.com daar boven de match aanklikken en dan klikken op match preview.

Ik gok meestal op winst van match of kwarten. Meestal zet ik in van 1 tot 35 euro. Hen al wel eens voor meer gespeeld maar dat waren wanhoopspogingen..

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

xfxxl

Legacy Member
Justchill zei:
Op NBA.com daar boven de match aanklikken en dan klikken op match preview.

Ik gok meestal op winst van match of kwarten. Meestal zet ik in van 1 tot 35 euro. Hen al wel eens voor meer gespeeld maar dat waren wanhoopspogingen..

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

via welke site gok je dan?

Kr¥pT

Legacy Member
xfxxl zei:
via welke site gok je dan?

Zal hoogstwaarschijnlijk Unibet zijn, als het een andere was had je hem al lang horen klagen :)
Heb psg win en Juv X
Vannacht heb ik ook San Antonio, Dallas en Pracers win

Hekje#

Legacy Member
Online speel ik via Unibet, maar ga ook regelmatig naar de winkel hier, dan is het meestel via sjbet dat ik speel.

Ik speel meestel maar 5 euro, ok je wint niet veel (odd van 2-3). Is dus max 15 euro.
Maar ongeveer 70% van mijn bets win ik wel op de nba, dus het gaat stilletjes naar boven. Voor mij is het voor het plezier, en wat ik win is mooi meegenomen.

Antwerp1

Legacy Member
Hekje# zei:
Online speel ik via Unibet, maar ga ook regelmatig naar de winkel hier, dan is het meestel via sjbet dat ik speel.

Ik speel meestel maar 5 euro, ok je wint niet veel (odd van 2-3). Is dus max 15 euro.
Maar ongeveer 70% van mijn bets win ik wel op de nba, dus het gaat stilletjes naar boven. Voor mij is het voor het plezier, en wat ik win is mooi meegenomen.

Als ge op nba zoveel zekerheid hebt, doe dan met systemen? :) Heb voor vannacht op 3 nba matchen gewed (waarvan 2 met "meer dan 185 punten", die allebei op 1.91 staan), in een systeem van 3x3. Dwz dat ik met 9 euro inzet 32 euro kan winnen straks, 2 van de 3 juist = noch winst noch verlies...

Het gaat de laatste tijd bij mij ook beter. Vroeger deed ik combi's van 2 euro ofzo op een stuk of 5-6 ploegen. Maar er is altijd wel eentje die faalt. Nu zet ik hoger in op een 3tal ploegen. Veel meer succes :)

Ruben VDS

Legacy Member
Voor vanvond Europa League:

5,00 euro op Anzhi, Chelsea & Pilzen @ 6.72

5,00 euro op Steua, Lazio & Zenit @ 30.37

Justchill

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Zal hoogstwaarschijnlijk Unibet zijn, als het een andere was had je hem al lang horen klagen :)
Heb psg win en Juv X
Vannacht heb ik ook San Antonio, Dallas en Pracers win

Ja dat klopt: unibet.
Ai ai de Pacers nog in 't 4e kwart genekt door de celtics: Celtics at Pacers - March 6, 2013 - Game Preview, Play by Play, Scores and Recap on NBA.com[0021200901]

Heat was ook spannend; en check die dunk @45s http://www.nba.com/games/20130306/ORLMIA/gameinfo.html?ls=iref:nbahpgt[0021200903]

Zelf ook weer redelijk wa gewonnen; cavs ook weer gewonnen, dat is een team die tegen iedereen kan winnen en verliezen!

Aja en die tip van over 185; had ik ingezet op de Pacers: 83-81 natuurlijk :/

Antwerp1

Legacy Member
Schraal, zit ik alle recente uitslagen te checken, constant vlot over 200 in totaal, zijn er vannacht ineens 2 (natuurlijk degene waar ik op inzet, die amper 160/170 halen...

Pff ik wil echt eens ne grote stap vooruit zetten, maar ik blijf constant haperen op hetzelfde budget :p

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Schraal, zit ik alle recente uitslagen te checken, constant vlot over 200 in totaal, zijn er vannacht ineens 2 (natuurlijk degene waar ik op inzet, die amper 160/170 halen...

Pff ik wil echt eens ne grote stap vooruit zetten, maar ik blijf constant haperen op hetzelfde budget :p

Voor vanavond:

clippers win
Thunder win

Antwerp1

Legacy Member
Vraagske: als ge live bet op basketbal, bv. thuisploeg handicap -20. Wil dat dan zeggen dat de thuisploeg wint met minder dan 20 punten verschil?

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Schraal, zit ik alle recente uitslagen te checken, constant vlot over 200 in totaal, zijn er vannacht ineens 2 (natuurlijk degene waar ik op inzet, die amper 160/170 halen...

Pff ik wil echt eens ne grote stap vooruit zetten, maar ik blijf constant haperen op hetzelfde budget :p

Eens een rouletje proberen?

Kr¥pT

Legacy Member
stomme pracers omg, had toch beter gwn die andere 2 genomen die odds van pracers waren toch rotte mandarijnen...
Met roulette win ik de laatste tijd het meest :p

Justchill

Legacy Member
Kr¥pT zei:
stomme pracers omg, had toch beter gwn die andere 2 genomen die odds van pracers waren toch rotte mandarijnen...
Met roulette win ik de laatste tijd het meest :p

P(r)acers zullen volgende keer wel winnen; bijna altijd winnen ze Q1 thuis.

Kr¥pT

Legacy Member
we hebben paar comments terug wa "tactics" uitgelegd :p je kan het nie echt tactics noemen want het blijft gokken :P
maar zo heb ik vandaag bijvoorbeeld er wel 90 euro mee gewonnen tot nu toe :D ben er ook al met verloren hoor :D op tijd stoppen ^^

Ik speel altijd live casino waar ge de die da draaid echt ziet zitten, als ge da nie ziet vertrouw ik het nie :p

En als de 0 valt scheld ik da mens vollenbak uit :P

Voor vanavond wacht ik nog even op Kenis zen beds, meestal baseer ik me op die beds, soms volg ik ze exact, go Kenis, im waitinggg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan