Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Ging zelf de score juist gehad hebben van tottenham, nu ben wel al content met men 50 euro :p

fordjah

Legacy Member
Lomp geweest en all in geweest op Kortrijk. Precies of ze deden het met opzet. :wtf: :sad:
Nog klein beetje geld gewonnen me zulte dat wint... Meh tzal ver gedaan zijn voor deze maand. Kga het zo laten dan en in april nog keer proberen.

Antwerp1

Legacy Member
Vandaag niks. Morgen United en Dortmund allebei bts. Donderdag Anzhi, Benfica en Chelsea winnen ongeldig bij draw.

Justchill

Legacy Member
fordjah zei:
Lomp geweest en all in geweest op Kortrijk. Precies of ze deden het met opzet. :wtf: :sad:
Nog klein beetje geld gewonnen me zulte dat wint... Meh tzal ver gedaan zijn voor deze maand. Kga het zo laten dan en in april nog keer proberen.

Voor hoeveel was dat dan?

fordjah

Legacy Member
133 euro. Kortrijk en Zulte combi. Kon er net geen 500 euro worden. Maar twas dus niks :D
Maar had nog wat over door Zulte single bet. Dat gisteren op Lille gezet dus kdoe nog mee voorlopig :unsure:

Justchill

Legacy Member
Om 1u live kijken he.. Heb ook een paar NBA gokjes

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Justchill

Legacy Member
Damn de knicks krijgen slagen.. 24p achter in tweede kwart. Cavs kunnen sterk voor de dag komen

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Justchill

Legacy Member
Justchill zei:
Damn de knicks krijgen slagen.. 24p achter in tweede kwart. Cavs kunnen sterk voor de dag komen

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

jawadde knicks nog gewonnen in overtime. Heb al m'n NBA weddenschappen gewn juist ^^.
Behalve die tip antwerp1 van under 197 bij de Hornets is mis.

BTW speelt er soms iemand online roulette volgens bepaalde systemen (martingale...)

Maxwell

Legacy Member
Dortmund - Shjachtar & Man Utd - Real: BTS
Dortmund & Man Utd to qualify + Cardiff

Kr¥pT

Legacy Member
Ik speel regelmatig roulette, heb daar door simpele tactiek van 80 euro, 300 euro gemaakt. Maar helaas, de tactiek had gefaald :p
Dat was gewoon 2 euro op rood (juist)-> 2 euro winst, terug 2 euro inzet op Zwart (fout)-> Zette ik het dubbele van men vorige inzet op het andere kleur. Dus elke ronde na elkaar zette ik in op rood, zwart, rood, zwart tot ik won en dan terug op 2 euro starten.

Normaal gezien kan je wel even spelen met deze methode, alleen het loopt sowieso ooit eens mis vroeg of laat tenzij je een onpeberkt budget hebt :).

Hoe faal je? als een lange tijd de kleuren wisselen. want na 7 rondjes zit je al aan 128 euro inzet. En kan u verzekeren kameraad, als je 128 euro inzet om 2 euro te winnen, dan begint ge te denken, mee wa zit ik hier nu bezig :lol:
Maja, kdoe het uiteindelijk nog zo es, maar gewoon op tijd stoppen en nie lang stuk na elkaar, ma beter in stukjes...

Voor vanavond zou ik inzetten op:
- Manchester: Beidde teams scoren
- Dortmund: Gelijk of Shakhter wins

Justchill

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Ik speel regelmatig roulette, heb daar door simpele tactiek van 80 euro, 300 euro gemaakt. Maar helaas, de tactiek had gefaald :p
Dat was gewoon 2 euro op rood (juist)-> 2 euro winst, terug 2 euro inzet op Zwart (fout)-> Zette ik het dubbele van men vorige inzet op het andere kleur. Dus elke ronde na elkaar zette ik in op rood, zwart, rood, zwart tot ik won en dan terug op 2 euro starten.

Normaal gezien kan je wel even spelen met deze methode, alleen het loopt sowieso ooit eens mis vroeg of laat tenzij je een onpeberkt budget hebt :).

Hoe faal je? als een lange tijd de kleuren wisselen. want na 7 rondjes zit je al aan 128 euro inzet. En kan u verzekeren kameraad, als je 128 euro inzet om 2 euro te winnen, dan begint ge te denken, mee wa zit ik hier nu bezig :lol:
Maja, kdoe het uiteindelijk nog zo es, maar gewoon op tijd stoppen en nie lang stuk na elkaar, ma beter in stukjes...

Voor vanavond zou ik inzetten op:
- Manchester: Beidde teams scoren
- Dortmund: Gelijk of Shakhter wins

Martingale... ja werkt wel goed, maar je moet kunnen stoppen. Ik speel met bv een bepaald bedrag en stop tot ik een bepaald bedrag winst heb. Afwisselen met even/oneven rood/zwart enz

Voor vanav:

combi van
Manu/RM : beide teams scoren
BD/Shaktar : beide teams scoren

Kr¥pT

Legacy Member
Justchill zei:
Martingale... ja werkt wel goed, maar je moet kunnen stoppen. Ik speel met bv een bepaald bedrag en stop tot ik een bepaald bedrag winst heb. Afwisselen met even/oneven rood/zwart enz

Is dat dan bijvoorbeeld 5 euro op rood dan 5 euro op zwart, dan terug 5 op rood en zo constant?

bekaertpj

Legacy Member
25 eur op both to score @ 1,5
10 euro op over 2,5 @ 1,6
10 eur op dortmund win and man u to qualify @ 3,30
en dan nog 10 eur op man u win @ 3,00

Anoniem06

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Ik speel regelmatig roulette, heb daar door simpele tactiek van 80 euro, 300 euro gemaakt. Maar helaas, de tactiek had gefaald :p
Dat was gewoon 2 euro op rood (juist)-> 2 euro winst, terug 2 euro inzet op Zwart (fout)-> Zette ik het dubbele van men vorige inzet op het andere kleur. Dus elke ronde na elkaar zette ik in op rood, zwart, rood, zwart tot ik won en dan terug op 2 euro starten.

Normaal gezien kan je wel even spelen met deze methode, alleen het loopt sowieso ooit eens mis vroeg of laat tenzij je een onpeberkt budget hebt :).

Hoe faal je? als een lange tijd de kleuren wisselen. want na 7 rondjes zit je al aan 128 euro inzet. En kan u verzekeren kameraad, als je 128 euro inzet om 2 euro te winnen, dan begint ge te denken, mee wa zit ik hier nu bezig :lol:
Maja, kdoe het uiteindelijk nog zo es, maar gewoon op tijd stoppen en nie lang stuk na elkaar, ma beter in stukjes...

Voor vanavond zou ik inzetten op:
- Manchester: Beidde teams scoren
- Dortmund: Gelijk of Shakhter wins

Heb dat voorgehad even geleden. 6x na elkaar zwart, en dus fout en busted. Die kans is ongeveer 1%.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan