Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bonaventura

Legacy Member
Xhizor zei:
En real madrid-barcelona is bepaald ook niet een gemakkelijke,waarom heb je niet beide ingezet op dubbele kans heb je ook nog een leuke notering :)

Hoezo bedoel je dubbele kans?

Trouwens, die 1 en 2 staan gewoon voor wie wint, ik speel 1x2. ;) Van de rest ken ik niets, zoals bv. dubbele kans :p

Xhizor

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Hoezo bedoel je dubbele kans?

Trouwens, die 1 en 2 staan gewoon voor wie wint, ik speel 1x2. ;) Van de rest ken ik niets, zoals bv. dubbele kans :p

Dubbele kans wil zeggen dat er ook een draw mag gebeuren dat win je zelf nog geld, de notering is wel een stuk lager als ie op 2,10 staat kan je bv op dubbele kans gokken aan een notering van 1,40.

Als singles zijn ze niet zo interessant maar in combo kan je er leuke sommen mee winnen :)

Ligt unibet nog atlijd plat ?

Xhizor

Legacy Member
Lospeed zei:
Is hier nooit plat geweest... :unsure:

Ik kan er nog steeds niet op is al vanaf van morgen, moest zelf men naam ingeven op een aparte pagina die in verschillende talen hun excuses aanbiede voor het ongemak

edit

geraak nu op de home pagina maar kan niet inloggen

Kenis

Legacy Member
4 combo's kapot door die duitsers, niet meer op wedden dus
funcombo nog in the running lol

Lospeed

Legacy Member
Kenis zei:
4 combo's kapot door die duitsers, niet meer op wedden dus
funcombo nog in the running lol
Jup, had hem overgenomen. Vrees wel voor Vallecano en Ajax X, maar blijkbaar is veel mogelijk vandaag als ik de uitslagen eens overloop. :p

Bonaventura

Legacy Member
Xhizor zei:
Dubbele kans wil zeggen dat er ook een draw mag gebeuren dat win je zelf nog geld, de notering is wel een stuk lager als ie op 2,10 staat kan je bv op dubbele kans gokken aan een notering van 1,40.

Als singles zijn ze niet zo interessant maar in combo kan je er leuke sommen mee winnen :)

Ligt unibet nog atlijd plat ?

Ach zo, ik zou eigenlijk niet weten of dat uberhaupt mogelijk is. Ik speel op een automaat van Betting Service in een krantenwinkel.

Anyway, momenteel 2 van de 4 wedstrijden al juist :) Nu nog hopen dat Arsenal morgen kan scoren/presteren.

Cozze

Legacy Member
Mooie bet kwijt doordat Reims gewonnen heeft tegen Paris SG!! Was in combi met dat Real won , voor 100eu :(
Andere bet juist, Manu & Real winnen , was ook voor 100eu dus min of meer status quo ^^

fordjah

Legacy Member
Fuck it. Ik stop ermee voor vant weekend :angry:
Nog 3 single bets open staan maar verwacht er echt geen zak meer van.

Xhizor

Legacy Member
Nu nog tottenham een draw spelen of winst en ik heb 50 euro gewonnen :)

Zal vast weer uitdraaien op niks heb in men combo's wel altijd één mis

Pariah

Legacy Member
Cercle brugge x2 @1.9 lijkt mij nog interessant. Die moeten toch ooit eens ne match winnen. :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

bekaertpj

Legacy Member
10 eur op woluwe / oostende / peruwez @3,76
13 eur op bayern / kvk / zulte waregem @3,99

5 eur fun op
Atl madrid X2 / totenham BTS / bayern -1 / Waregem X2 / Kvk X2 / granada 1X / AZ X2 / lyon U2,5 @14,64
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan