Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Cercle Brugge - Club Brugge: 2
Charleroi - Zulte Waregem: 2
Tottenham - Arsenal: 2
Real Madrid - Barcelona: 1

1 euro ingezet en payout 25.49

Wel een beetje schrik voor Arsenal :p

En real madrid-barcelona is bepaald ook niet een gemakkelijke,waarom heb je niet beide ingezet op dubbele kans heb je ook nog een leuke notering :)

Antwerp1

Legacy Member
Te bloedstollend zo'n basketmatch. Ingezet op aantal punten lager dan 199.5, eindigt ze op 197 :D

Kenis

Legacy Member
Juve under 2.5
Montpellier 1 goal win
Vitesse win
Graafschap X
Gladbach X

Kr¥pT

Legacy Member
Monaco staat 1stes en moet tegen voorlaatste Gazelec Ajaccio... Monaco staat 1.80, vind ik wel verleidelijk, of is er iets wat ik niet weet :p

Antwerp1

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Monaco staat 1stes en moet tegen voorlaatste Gazelec Ajaccio... Monaco staat 1.80, vind ik wel verleidelijk, of is er iets wat ik niet weet :p

Dacht er ook aan maar verplaatsingen vind ik altijd zo lastig :p

momenteel gaat het lekker. Heb 6 ploegen over 2 combi's, waarvan Club Brugge, CSKA en Shakhtar al vlot winnen.
nog 3 te gaan!

Justchill

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Monaco staat 1stes en moet tegen voorlaatste Gazelec Ajaccio... Monaco staat 1.80, vind ik wel verleidelijk, of is er iets wat ik niet weet :p

Monaco staat voor

fordjah

Legacy Member
Ja amai. Welke bet moet je daar op zetten. Onmogelijk te voorspellen :crazy:

stijnd

Legacy Member
Napoli - Juventus: 2

en voor morgen ook nog

Sagan wint Strade Bianche :)

Antwerp1

Legacy Member
Goooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Inleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Goooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Inleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr

?

De mijnen vr vanav is binnen:

CSKA win
Monaco win
Juve en Napoli both to score

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
?

De mijnen vr vanav is binnen:

CSKA win
Monaco win
Juve en Napoli both to score

Goal Inler ;) Van Napoli he...
CSKA, Westel, Napoli bts en Shakhtar is ook mooi binnen!

Morgen zal wat "riskanter" zijn:
Antwerp dnb en Chelsea 1 @2.65
Real dnb, United 1 en Everton 1 @3.94

Kenis

Legacy Member
Zwolle scoort beide helften,Ajax X,Lorient win,Zulte 1 goal win
Man U 1 goal win,Schalke X,Osasuna X,Balotelli 1ste doelpunt
Sunderland X,Herenveen X,Chelsea 1 goal win,Hamburg 1 goal win
Nancy X,Ajaccio X,Freiburg win,Leverkusen 1 goal win
Stoke X,Milan 1 goal win,Augsburg X,Valencia X
fun combo
PSG H1 win,Real win,Ajax X,Vallecano win,Augsburg X2,Zwolle H1 win,Anderlecht 1 goal win
beetje roekeloos dit weekend had weinig tijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan