Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gibbles

Legacy Member
Milan, Nürnberg & Real Betis @ 11,64

4 Euro inzet, 46,56 € win

jpbuntinx

Legacy Member
wou net nog eens kijken op bwin, blijkbaar wordt deze geblokkeerd door de Belgische overheid? Heb ik iets gemist? :)

stijnd

Legacy Member
Just for fun:
Schermafbeelding%202013-03-09%20om%2010.04.18.png

Antwerp1

Legacy Member
Toch maar ff stoppen met roulette nu, m'n budget is momenteel iets te laag.
Ik moet mij ook eens wat regeltjes opleggen, zoals onmiddelijk stoppen als ik na 4 keer verdubbelen nog steeds fout zit. Ge weet dan gewoon dat die 5e keer ook fout ga zijn, maar toch proberen en dan alles kwijt :p

Terug ff opbouwen met sport dus.

Ruben VDS

Legacy Member
Bets voor vandaag:

Genk - Gent: 2
Lierse - KV Kortrijk: 1
Waasland Beveren - Beerschot AC: 1

Inzet 5,00 euro => 101,20 euro


Zulte Waregem - Club Brugge: 1
OH Leuven - Standard: 2
Lokeren - Charleroi: 1

Inzet 5,00 euro => 35,10 euro


Rayo Valecano - Espanyol: 1
West Brom - Swansea: 1
Valenciennes - Lille OSC: 2

Inzet 5,00 euro => 45,89 euro

Kenis

Legacy Member
Felaini to score ,PSV H1 win,Malaga X,Brugge X
Hoffenheim X,Gladbach H1 win,Venlo win,Reading X
Ajaccio X,Cercle X,Udinese 1 goal win, Mainz X
Sevilla X,PSG X,Espagnol win,NEC win
FUNCOMBO
Standard win,Udinese win,Sunderland win,Mainz X,Genk 1 goal win,Espagnol win,Venlo X

super-styler

Legacy Member
Gladbach - Bremen 1
Schalke - Dortmund 2
Lokeren - Chaleroi 1
beveren - beerschot 1
OHL - Standard 2
Lierse - Kortrijk 2

10 euro -> x80 = 800

ONE TIME

jpbuntinx

Legacy Member
Weddenschappen voor dit weekend :

JPL : Genk > Gent
Belgacom league : STVV > Borinage

FA Cup : Everton > Wigan
FA Cup : Manchester Utd > Chelsea (zowel voor de wedstrijd als voor het team dat zich plaatst voor volgende ronde)

Combo JPL : Anderlecht > Mechelen , Genk > Gent, Lokeren > Charleroi , Standard > OHL

Antwerp1

Legacy Member
Gaat het overschrijven van geld vanUnibet naar uw rekening eigenlijk vlot? Dat is met Earthport, geen idee wat da is of hoeveel dagen het duurt voor het overgeschreven is...
En in de instructies staat dat het rekeningnummer enzo aaneen moet staan, mja ik heb er per ongeluk streepjes/spaties tussen gezet. Ik veronderstel dat ze daar geen probleem van maken.

jpbuntinx

Legacy Member
begin al bedenkingen te krijgen bij Everton, 3 goals tegen op 5 minuten...

Hekje#

Legacy Member
Is geen probleem, en bij mij staat dat binnen de 5 werkdagen op m'n rekening altijd.

Justchill

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Toch maar ff stoppen met roulette nu, m'n budget is momenteel iets te laag.
Ik moet mij ook eens wat regeltjes opleggen, zoals onmiddelijk stoppen als ik na 4 keer verdubbelen nog steeds fout zit. Ge weet dan gewoon dat die 5e keer ook fout ga zijn, maar toch proberen en dan alles kwijt :p

Terug ff opbouwen met sport dus.

Al eens live blackjack/roulette/holdem gespeeld? Is ook wel nog tof.

Antwerp1

Legacy Member
Hekje# zei:
Lol, dingende schulden af te lossen? :p


nee :) Ik heb op mijn zichtrekening nog amper iets omdat ik da op unibet had gezet, en nu wil ik da bedrag terugzetten, zoda ik terug wa meer centen erop heb da ik nog iets kan betalen als da nodig is :p
T is ni da ik door het gokken of door eender wat anders in de schulden zit hoor, geen schrik hebben ;)

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
Al eens live blackjack/roulette/holdem gespeeld? Is ook wel nog tof.

roulette wel he. Poker ben ik ni echt goed in, dus wil ook het risico ni nemen om tegen ervaren spelers de boot in te gaan, duurt ook zo lang he da spel :p blackjack eens ff gratis oefenen of het iets voor mij is.

edit: geen blackjack dus :p veel meer kans om te verliezen dan te winnen, bij roulette is het tenminste nog 50/50 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan