Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenis

Legacy Member
roulette is geen 50-50 hoor gister nog met een croupier gesproken in valkenburg en hij zei zelf dat poker nog het meest haalbare was voor winstgevend te spelen de rest is verlies

Anoniem06

Legacy Member
Kenis zei:
roulette is geen 50-50 hoor gister nog met een croupier gesproken in valkenburg en hij zei zelf dat poker nog het meest haalbare was voor winstgevend te spelen de rest is verlies

Roulette is geen 50/50 door de neutrale 0. Het is daarop dat het casino winst maakt.

Kenis

Legacy Member
al speel je op een kleur dan ga je nog de boot in om je inzet steeds te verdubbelen,
croupier zei de week ervoor weer een andere gezien had die 31 keer zwart draaide lol
max inzet op de 5€ roulette op kleur was 6K

MangleR

Legacy Member
Woohoo , nen euro gewonnen op de roulette :p
MAar toch niet zoveel geloof in zu , eerste keer draaien leverde 4 keer zwart na elkaar^^

Kr¥pT

Legacy Member
Iedereen zen geld kwijt door roulette ofzo? :D Veel leuke matchen vandaag maar geen bets??

Ruben VDS

Legacy Member
Ik heb:

- Tottenham x2, Vitesse & Lyon

- Utrecht, Altético & Newcastle

Justchill

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Iedereen zen geld kwijt door roulette ofzo? :D Veel leuke matchen vandaag maar geen bets??

Ja gelukkig vandaag wel weer wa gewonnen.. Westerlo en Feyenoord win aan 3.46

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Jonas89

Legacy Member
ALS vanavond Lazio wint win ik 20,88 euro... :)

2 euro inzet

Barcelona-Deportivo 1
Schalke-Dortmund 1
Lazio-Fiorentina 1

jpbuntinx

Legacy Member
ManU-Chelsea & Borinage-STVV zijn alle2 ni uitgedraaid zoals ik had gehoopt...balen :)

Squadra

Legacy Member
Wat iemand een goede site om te starten met sportweddenschappen? (aka een goede startbonus?)

Antwerp1

Legacy Member
Squadra zei:
Wat iemand een goede site om te starten met sportweddenschappen? (aka een goede startbonus?)

Op unibet krijgt ge het dubbele van uw 1e storting als ge die 6 keer ofzo hebt rondgespeeld.
Ik dacht da ge sowieso 60 euro kreeg als startbedrag, maar had het fout gelezen, het is "tot" 60 euro :p Ik had 10 euro als eerste storting gedaan, en na een week ofzo had ik die bonus al. Ge moet dus zowa zien hoe vaak ge gaat wedden en hoeveel uw inzet gemiddeld gaat zijn, da ge het maximum haalt uit uw bonus.

Maxwell

Legacy Member
Unibet niet meer dacht ik ?
! Let op: De bonus die je aangeboden kreeg, geldt jammer genoeg niet voor onze Belgische website. We hebben uiteraard wel andere bonusaanbiedingen die wel voor jou van toepassing zijn. Je vindt ze terug in 'mijn rekening' nadat je geregistreerd bent.

S1RBOT

Legacy Member
Hoe kan je bij Unibet die 'welkomstbonus' krijgen? (Heb via een paysafe kaartje geld op mijn account gezet)

Antwerp1

Legacy Member
Live betten op een 3e kwart in basketbal: nooit doen. Komt vaak voor dat een ploeg elk kwart wint behalve het 3e.
En geen roulette oid meer voor mij tot ik terug een leuke pot heb opgebouwd.

Antwerp1

Legacy Member
Justchill zei:
offcourse:

nets win
nicks win

Roulette efkes beu? Probeer eens de live poker holdem tegen casino, is ook nog tof.

ik ben het ni beu, het is momenteel ff verlies voor mijn portefeuille ;) Als student moet ik elke euro dubbel omdraaien :p
die poker heb ik ook eens geprobeerd, maar te vaak een slecht hand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan