Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ja zo van die combo's met de grote ploegen lijkt me wel de gemakkelijkste manier om aan geld te geraken :p Is het trouwens eenvoudig om het geld ervan af te halen en op mijn gewone rekening te zetten? Kwestie van wat te sparen voor mezelf, en de verleiding om hogere bedragen in te zetten wordt ook minder gezien ik dan toch niet al te veel geld op die unibetaccount laat staan...

En hoe zit het met een bonus als ge ermee begint? die kunt ge er niet afhalen he, maar wel de winst die erop gemaakt wordt? En ik veronderstel dat als ik iets stort van mijn eigen rekening, ik het er ook gewoon terug kan afhalen en niet alleen de winst die ik daarop heb gemaakt?

Dat van die combo's zou ik toch mee opletten, tis zeer verslavend. Als je 5 ploegen pakt heb je wel altijd één die het verpest. Zelf al gok je met de grote ploegen, vooral in de engelse competitie is dat gevaarlijk. Ik maak vanaf nu combo's met max 3 ploegen en combineer ook met single bets. Meeste geld heb ik vanaf nu gewonnen met single bets.

Van die bonus weet ik niet veel, denk zelf dat je dat geld tenminste moet inzetten aan een bepaalde notering boven de 1,30.

Je kan altijd je heel bedrag terug vorderen die op je unibet account staat. Behalve die bonus dacht ik daar ben je verplicht mee te spelen al de winst die je daarop maakt is voor jou

Xhizor

Legacy Member
stijnd zei:
Aan het twijfelen om volgende combi te maken:

zuqy8u5u.jpg


Meningen graag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zou atlético madrid vervangen door de match stuttgard-bayern munchen en munchen als winner aanvinken heb je ver dezelfde notering. Munchen is bezig aan een zeer sterke reeks

Da van paris st germain staat aan 1x2, is dat bv winnen als het de eerste helft is ofzo ? Zou dat verzetten naar de hele match dacht dat ze aan een notering van 1,45 stonden.

Voor de rest is het wel een goeie combo :p

Kr¥pT

Legacy Member
Kenis van welke match van je combos ben je het zekerst? xD

-edit- Brentford heeft goalke gemaakt :D

Vlug nog 2 single Bets
Etienne (0-1) 1
Chelsea wint 2de helft

Ruben VDS

Legacy Member
1 euro op Leeds (Vs. Tottenham) @ 6.25

2 euro op op PSG (Vs. Lille) @ 1.47

2 euro op Gent (Vs. Brugge) @ 4.25

3 europ op Milan (Vs. Atalanta), St Etienne (Vs. Bastia) & Udinese (Vs. Siena) @ 5.44

gibbles

Legacy Member
Ik las hier een paar pagina's terug dat de odds van scooore op niets trekken, ik vraag me af hoe jullie dit bepalen? Ken er zelf amper niets van dus had graag wat meer info gehad hierover... Alvast bedankt!

Kr¥pT

Legacy Member
De odds worden door site bepaald eh, ik speel op unibet. ben ik heel tevreden over, de odds komen meestal wel overeen met andere sites :)

Arcturus

Legacy Member
ben ik mis of word ik hier keihard in de zak gezet.

Ik had gisteren live bets geplaatst op goal/ no goal.

in 80te minuut scoort, nac en in 92 ook

bets :

Bet No 5171.962.00 (Lost) (Bet placed on 26/01/13-20:17)
Code Description Market Name Sel. Banker Odds R.45' R.90'
Z0110 RKC WAALWIJK - NAC BREDA Goal/No goal goal 2.30 (-) (-)
Stake EUR 69.40

Amount won EUR 0.00
Confirmation Code:: Q76A1163282790


goal fell in 80 minute

Bet No 5171.996.00 (Lost) (Bet placed on 26/01/13-20:27)
Code Description Market Name Sel. Banker Odds R.45' R.90'
Z0110 RKC WAALWIJK - NAC BREDA Goal/No goal goal 3.65 (-) (-)
Stake EUR 50.00

Amount won EUR 0.00
Confirmation Code:: ASSB1333839800
goal fell in 92 minute

0 - 1

56' D. Verbeek
(assist by A. Hadouir)


0 - 2

58' J. Buijs
(assist by N. Gudelj)


0 - 3

80' A. Schalk
(assist by A. Lurling)


0 - 4

90'+2 Eric Botteghin
(assist by J. Buijs)
Lineups


ik bedoel wtf..
Ik ging gaan slapen met gedacht dat ik 300 euro plus was, ik moest emails sturen, omdat de bets open bleven staan en nu zie ik staan lost en heb ik de zak...

Arcturus

Legacy Member
ben ik mis of word ik hier keihard in de zak gezet.

Ik had gisteren live bets geplaatst op goal/ no goal.

in 80te minuut scoort, nac en in 92 ook

bets :

Bet No 5171.962.00 (Lost) (Bet placed on 26/01/13-20:17)
Code Description Market Name Sel. Banker Odds R.45' R.90'
Z0110 RKC WAALWIJK - NAC BREDA Goal/No goal goal 2.30 (-) (-)
Stake EUR 69.40

Amount won EUR 0.00
Confirmation Code:: Q76A1163282790


goal fell in 80 minute

Bet No 5171.996.00 (Lost) (Bet placed on 26/01/13-20:27)
Code Description Market Name Sel. Banker Odds R.45' R.90'
Z0110 RKC WAALWIJK - NAC BREDA Goal/No goal goal 3.65 (-) (-)
Stake EUR 50.00

Amount won EUR 0.00
Confirmation Code:: ASSB1333839800
goal fell in 92 minute

0 - 1

56' D. Verbeek
(assist by A. Hadouir)


0 - 2

58' J. Buijs
(assist by N. Gudelj)


0 - 3

80' A. Schalk
(assist by A. Lurling)


0 - 4

90'+2 Eric Botteghin
(assist by J. Buijs)
Lineups


ik bedoel wtf..
Ik ging gaan slapen met gedacht dat ik 300 euro plus was, ik moest emails sturen, omdat de bets open bleven staan en nu zie ik staan lost en heb ik de zak...

Arcturus

Legacy Member
snap er niets van
in mijn ogen is dta toch "valt er nog een goal of valt er geen"
ik kan niet geloven dat het betekent, scoort de thuis ploeg een goal.
want clubbrugge staat volgens die odd aan 2.40

ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.
kutbookie wel. bij andere bookies heb je bij livebet je geld achter een minuut en nu bij de enige juist zogezegd 10u moeten wachten.

ze deden ook al moeilij bij het storten zelf. als ik binnen de 3 dagen geen paspoort doorstuurde werd mijn account geclosed. ik stuurd emails, maar idere keer delivery failure en men account werd geclosed, net toen ik mijn eerste bet gewonnen had.

fack it, heb nu gewoon alles gezet bij club - gent, home team goals 3+ aan odds 12.

Poco_Loco

Legacy Member
Daarom dat het belangrijk is om een goeie bookie te kiezen..
Bij welke zit je wel?

Veriac

Legacy Member
Arcturus zei:
snap er niets van
in mijn ogen is dta toch "valt er nog een goal of valt er geen"
ik kan niet geloven dat het betekent, scoort de thuis ploeg een goal.
want clubbrugge staat volgens die odd aan 2.40

ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.
kutbookie wel. bij andere bookies heb je bij livebet je geld achter een minuut en nu bij de enige juist zogezegd 10u moeten wachten.

ze deden ook al moeilij bij het storten zelf. als ik binnen de 3 dagen geen paspoort doorstuurde werd mijn account geclosed. ik stuurd emails, maar idere keer delivery failure en men account werd geclosed, net toen ik mijn eerste bet gewonnen had.

fack it, heb nu gewoon alles gezet bij club - gent, home team goals 3+ aan odds 12.

Bij welke bookie is dat?

Arcturus

Legacy Member
echt losers, wat een rollercoaster van emoties ook.
eerste bet juist, dan hop account geclosed, dan resem mails, hop account weer open.
dan doe ik die bets nog goal vallen daar, hop goal valt. nog goal daar, hop goal valt.
dan zeg ik valencia nog winnen aan 7 odds, hop gebeurt, ik ok ik heb hier al 400 euro.
ik ga nog wa "domme" bets doen.
ik zit tien u te wachten op die bets, stuur mails, krijg niets terug, dan vandaag plots mail, ur bets has been settled.
ik log in. maar 140 euro. direct weer mails met bewijs van die goals in 80ste en 92ste minuut.
ik krijg pas later mail terug, alles is opnieuw bekeken en het blijft hoe het is, het was fout...
echt losers.

als ik die goal/ no goal echt zo fout inschatte klopt heel die redenering niet.
die odds kwamen hetzelfde overreen met de odss bij andere bookie waar je zegt goals over 2.5 ofzo.
maar dat hadden ze niet, dus dacht er wordt nog een goal gescoord, ja of nee.

ik zei bij match
rkc- nac bij 0-2 stand
goal in de toen 72ste minuut.
het werd 0-3
dus denk je oke gewonnen. maar als dat niet klopt en je denkt dan oke mss betekend goalwel dan een goal voor de thuisploeg.
dat stond er al niet bij vermeld. en op zich kan dat ook niet kloppen, want waarom stond club brugge daarnet in de 40ste minuut al aan 2.
onduidelijk tot en met.

en heb je uiteindelijk zero winst.
had ik geweten dat dat ""fout" was, ging ik die funbets ook niet gedaan hebben...
dus uit frustratie smijt je dan de rest op club 3+ goals.
en spelen die gelijk een indiaan met een totempaal in zen gat geramd.

losers

Maxwell

Legacy Member
Vanavond:

Mallorca - Malaga: 2
Barcelona - Osasuna: over 3,5
PSG - Lille: 1

@ 5.94

Arcturus

Legacy Member
"The market you’ve chosen is goal/no goal and the selection was goal.



It means you would win if both teams "

Lospeed

Legacy Member
Lopende bets:
Saint - Etienne - SC Bastia 1
PSG - Lille 1

Barcelona - Osasuna BTS:nee

Vitesse - Ajax 12
Utrecht - Willem II 1
Stuttgart - Bayern 2


Real Madrid - Getafe 1
Stuttgart - Bayern 2
Mallorca - Malaga X2


Bologna - Roma X2
Atalanta - AC Milan X2
Parma - Napoli X2
Inter - Torino 1X


Deportivo - Valencia 2
Stuttgart - Bayern 2

Bilbao - Atletico Madrid X2
Achteraf gezien misschien iets te veel gerekend op Bayern, maar ik zie ze wel winnen dus hopelijk komt dat in orde.
Het kan een goede dag worden. :)
EDIT: bayern win :woohoo:, Osasuna gescoord :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan