Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Arcturus zei:
snap er niets van
in mijn ogen is dta toch "valt er nog een goal of valt er geen"
ik kan niet geloven dat het betekent, scoort de thuis ploeg een goal.
want clubbrugge staat volgens die odd aan 2.40

ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.
kutbookie wel. bij andere bookies heb je bij livebet je geld achter een minuut en nu bij de enige juist zogezegd 10u moeten wachten.

ze deden ook al moeilij bij het storten zelf. als ik binnen de 3 dagen geen paspoort doorstuurde werd mijn account geclosed. ik stuurd emails, maar idere keer delivery failure en men account werd geclosed, net toen ik mijn eerste bet gewonnen had.

fack it, heb nu gewoon alles gezet bij club - gent, home team goals 3+ aan odds 12.

Brugge winnen met meer dan 3 goals verschil ? Dan ook nog eens alles erop inzetten, hoeveel was dat bedrag dan ?

Zelf 10 euro verloren door brugge, nooit gok ik meer op die ploeg zo'n zwakke match. Die bacca loopt echt constant buitenspel :p

Ruben VDS

Legacy Member
Ruben VDS zei:
1 euro op Leeds (Vs. Tottenham) @ 6.25

2 euro op op PSG (Vs. Lille) @ 1.47

2 euro op Gent (Vs. Brugge) @ 4.25

3 europ op Milan (Vs. Atalanta), St Etienne (Vs. Bastia) & Udinese (Vs. Siena) @ 5.44

Lospeed

Legacy Member
Kr¥pT zei:
hoeveel odds zijn dat ongeveer? en hoeveel bed je?

Odds zijn:
3.20
2.33
2.25
2.99 (Edit: hier had ik Inter wel beter weggelaten denk ik, maar ze zullen het wel niet verpesten zeker :unsure:)
4.47
meestal 2,5 per bet, soms iets minder

Maxwell

Legacy Member
Begrijp alleen niet goed waarom je in 3 combi's Bayern zet. Oké, ik had ze ook wel gewonnen gezet op Stuttgart maar om dan het risico te lopen om 3 combi's te mislopen....

Lospeed

Legacy Member
Kr¥pT zei:
verstandige speler precies ^^
Beginnende speler :p, maar heb tot nu toe winst dus ik amuseer me nog wel.
Maxwell zei:
Begrijp alleen niet goed waarom je in 3 combi's Bayern zet...
Zoals ik al zei begrijp ik dat zelf ook niet goed, bets op verschillend moment geplaatst en wss wat onoplettend geweest bij het kijken naar wat ik al staan had. :unsure:

EDIT: bayern staat eindelijk voor :woohoo:

gilly

Legacy Member
Arcturus zei:
echt losers, wat een rollercoaster van emoties ook.
eerste bet juist, dan hop account geclosed, dan resem mails, hop account weer open.
dan doe ik die bets nog goal vallen daar, hop goal valt. nog goal daar, hop goal valt.
dan zeg ik valencia nog winnen aan 7 odds, hop gebeurt, ik ok ik heb hier al 400 euro.
ik ga nog wa "domme" bets doen.
ik zit tien u te wachten op die bets, stuur mails, krijg niets terug, dan vandaag plots mail, ur bets has been settled.
ik log in. maar 140 euro. direct weer mails met bewijs van die goals in 80ste en 92ste minuut.
ik krijg pas later mail terug, alles is opnieuw bekeken en het blijft hoe het is, het was fout...
echt losers.

als ik die goal/ no goal echt zo fout inschatte klopt heel die redenering niet.
die odds kwamen hetzelfde overreen met de odss bij andere bookie waar je zegt goals over 2.5 ofzo.
maar dat hadden ze niet, dus dacht er wordt nog een goal gescoord, ja of nee.

ik zei bij match
rkc- nac bij 0-2 stand
goal in de toen 72ste minuut.
het werd 0-3
dus denk je oke gewonnen. maar als dat niet klopt en je denkt dan oke mss betekend goalwel dan een goal voor de thuisploeg.
dat stond er al niet bij vermeld. en op zich kan dat ook niet kloppen, want waarom stond club brugge daarnet in de 40ste minuut al aan 2.
onduidelijk tot en met.

en heb je uiteindelijk zero winst.
had ik geweten dat dat ""fout" was, ging ik die funbets ook niet gedaan hebben...
dus uit frustratie smijt je dan de rest op club 3+ goals.
en spelen die gelijk een indiaan met een totempaal in zen gat geramd.

losers

waarom speel je "goal/ no goal" zonder 100% zeker te weten wat het inhoud?
Alsook, je kan denk ik zo'n cooling down periode van 24h aanvragen bij meeste bookies, soms is overwegen om dit te doen?

NemesisBE

Legacy Member
Brugge verkakt m'n bet. Te verwachten natuurlijk. Nooit meer op de eigen Club inzetten. Al kan Inter het sebiet natuurlijk wel helemaal verkloten :')

Kenis

Legacy Member
3X 1tje fout dit weekend, ach van de week meer geluk zekers hehe
nog een betje voor slapengaan ,
Inter-Torino 1-1

Kr¥pT

Legacy Member
Kenis zei:
3X 1tje fout dit weekend, ach van de week meer geluk zekers hehe
nog een betje voor slapengaan ,
Inter-Torino 1-1

Kaapstad is geannuleerd, dus we hebben bet gewonnen met x16.63 Odds :D:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan