Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arcturus zei:snap er niets van
in mijn ogen is dta toch "valt er nog een goal of valt er geen"
ik kan niet geloven dat het betekent, scoort de thuis ploeg een goal.
want clubbrugge staat volgens die odd aan 2.40
ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren.
kutbookie wel. bij andere bookies heb je bij livebet je geld achter een minuut en nu bij de enige juist zogezegd 10u moeten wachten.
ze deden ook al moeilij bij het storten zelf. als ik binnen de 3 dagen geen paspoort doorstuurde werd mijn account geclosed. ik stuurd emails, maar idere keer delivery failure en men account werd geclosed, net toen ik mijn eerste bet gewonnen had.
fack it, heb nu gewoon alles gezet bij club - gent, home team goals 3+ aan odds 12.

Kenis zei:Marocco X,Angola X,Leeds win
2,5 € becomes 49,5 €Ruben VDS zei:1 euro op Leeds (Vs. Tottenham) @ 6.25
2 euro op op PSG (Vs. Lille) @ 1.47
2 euro op Gent (Vs. Brugge) @ 4.25
3 europ op Milan (Vs. Atalanta), St Etienne (Vs. Bastia) & Udinese (Vs. Siena) @ 5.44
Kr¥pT zei:hoeveel odds zijn dat ongeveer? en hoeveel bed je?
)Beginnende spelerKr¥pT zei:verstandige speler precies ^^
, maar heb tot nu toe winst dus ik amuseer me nog wel.Zoals ik al zei begrijp ik dat zelf ook niet goed, bets op verschillend moment geplaatst en wss wat onoplettend geweest bij het kijken naar wat ik al staan had.Maxwell zei:Begrijp alleen niet goed waarom je in 3 combi's Bayern zet...


Arcturus zei:echt losers, wat een rollercoaster van emoties ook.
eerste bet juist, dan hop account geclosed, dan resem mails, hop account weer open.
dan doe ik die bets nog goal vallen daar, hop goal valt. nog goal daar, hop goal valt.
dan zeg ik valencia nog winnen aan 7 odds, hop gebeurt, ik ok ik heb hier al 400 euro.
ik ga nog wa "domme" bets doen.
ik zit tien u te wachten op die bets, stuur mails, krijg niets terug, dan vandaag plots mail, ur bets has been settled.
ik log in. maar 140 euro. direct weer mails met bewijs van die goals in 80ste en 92ste minuut.
ik krijg pas later mail terug, alles is opnieuw bekeken en het blijft hoe het is, het was fout...
echt losers.
als ik die goal/ no goal echt zo fout inschatte klopt heel die redenering niet.
die odds kwamen hetzelfde overreen met de odss bij andere bookie waar je zegt goals over 2.5 ofzo.
maar dat hadden ze niet, dus dacht er wordt nog een goal gescoord, ja of nee.
ik zei bij match
rkc- nac bij 0-2 stand
goal in de toen 72ste minuut.
het werd 0-3
dus denk je oke gewonnen. maar als dat niet klopt en je denkt dan oke mss betekend goalwel dan een goal voor de thuisploeg.
dat stond er al niet bij vermeld. en op zich kan dat ook niet kloppen, want waarom stond club brugge daarnet in de 40ste minuut al aan 2.
onduidelijk tot en met.
en heb je uiteindelijk zero winst.
had ik geweten dat dat ""fout" was, ging ik die funbets ook niet gedaan hebben...
dus uit frustratie smijt je dan de rest op club 3+ goals.
en spelen die gelijk een indiaan met een totempaal in zen gat geramd.
losers
MrBrightside zei:Schermafbeelding 2013-01-27 om 17.35.02.png
Ik kijk straks uit naar Barcelona2,5 € becomes 49,5 €

Kr¥pT zei:Dat krijg je met zotte odds![]()
Ze staan zoveel met 2-0 of 3-0 voor aan de rust.Kr¥pT zei:alle hoop de enige overlevende combo

Kenis zei:3X 1tje fout dit weekend, ach van de week meer geluk zekers hehe
nog een betje voor slapengaan ,
Inter-Torino 1-1

