Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antwerp1

Legacy Member
Ben ook eens van plan om op voetbal te gokken op Unibet. Vraag me alleen af of je er op termijn echt mee kan verdienen als je het een ebetje verstandig doet, of is de kans op verlies groter?
En hoeveel verdien je zoal op een wedstrijd als je juist gokt? Voor een doorsnee JPL match bijvoorbeeld...

Lospeed

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ben ook eens van plan om op voetbal te gokken op Unibet. Vraag me alleen af of je er op termijn echt mee kan verdienen (1) als je het een ebetje verstandig doet, of is de kans op verlies groter?
En hoeveel verdien je zoal op een wedstrijd als je juist gokt (2)? Voor een doorsnee JPL match bijvoorbeeld...

1: Je kan winnen, je kan verliezen. Maar met 'verstandig' te gokken zou je op termijn wel wat winst moeten kunnen maken.
2: Afhankelijk van je inzet en de odds en je of met combi's speelt of single bets.

Lospeed

Legacy Member
Dafuq? Ik had wat geld gezet op >8,5 hoekschoppen, nu log ik wat later weer in, 9 hoekschoppen en bij mijn wedgeschiedenis staat: verloren, uitslag 4-4 :wtf:
EDIT: rust, nog steeds geen verandering :(

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ben ook eens van plan om op voetbal te gokken op Unibet. Vraag me alleen af of je er op termijn echt mee kan verdienen als je het een ebetje verstandig doet, of is de kans op verlies groter?
En hoeveel verdien je zoal op een wedstrijd als je juist gokt? Voor een doorsnee JPL match bijvoorbeeld...

Begin eerst met kleine bedragen en volg ook basket en tennis want daarop heb je geen kans dat ze een draw spelen.
Een tactiek die je kan doen is maak een combo van 2 a 3 ploegen zodat je tenminste een notering van x2 hebt, of doe een single bet waarvan de notering x 2 staat of hoger. Zet daar 10 euro op in als je verliest doe je vervolgens 20 euro erbij etc. Bij winst zet je terug 10 euro in.

Op termijn kan je daarmee leuk geld winnen, probleem is dat je na een tijdje een leuk bedrag hebt en meer risico's gaat nemen. Bij mij is dat toch het geval, met een combo van 5 matchen kan je met 20 euro ongeveer 135 euro winnen als je wed op de favorieten. Bij een combo van 2 a 3 matchen ongeveer het dubbele van je inzet, als je inzet op de favorieten.

Antwerp1

Legacy Member
Ja zo van die combo's met de grote ploegen lijkt me wel de gemakkelijkste manier om aan geld te geraken :p Is het trouwens eenvoudig om het geld ervan af te halen en op mijn gewone rekening te zetten? Kwestie van wat te sparen voor mezelf, en de verleiding om hogere bedragen in te zetten wordt ook minder gezien ik dan toch niet al te veel geld op die unibetaccount laat staan...

En hoe zit het met een bonus als ge ermee begint? die kunt ge er niet afhalen he, maar wel de winst die erop gemaakt wordt? En ik veronderstel dat als ik iets stort van mijn eigen rekening, ik het er ook gewoon terug kan afhalen en niet alleen de winst die ik daarop heb gemaakt?

Mickelangelo

Legacy Member
Maxwell zei:
Valencia aan 2.35 is wel interessant

Ja die vond ik ook erg interessant
Voorlopig met nog 30min te gaan 2-1 achter maar een rode kaart voor Deportivo

Edit: 2-2! en nog 20 min!
Kom op Valencia!

gilly

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Ja zo van die combo's met de grote ploegen lijkt me wel de gemakkelijkste manier om aan geld te geraken :p Is het trouwens eenvoudig om het geld ervan af te halen en op mijn gewone rekening te zetten? Kwestie van wat te sparen voor mezelf, en de verleiding om hogere bedragen in te zetten wordt ook minder gezien ik dan toch niet al te veel geld op die unibetaccount laat staan...

En hoe zit het met een bonus als ge ermee begint? die kunt ge er niet afhalen he, maar wel de winst die erop gemaakt wordt? En ik veronderstel dat als ik iets stort van mijn eigen rekening, ik het er ook gewoon terug kan afhalen en niet alleen de winst die ik daarop heb gemaakt?

Dit dus totaal niet.
Combi's zijn totaal niet +ev en ook de reden waarom er velen broke gaan. Als je echt serieus wilt spelen ben je best met Single bets en bankroll management.

Kr¥pT

Legacy Member
Had Valencia en Benfica win in combo x 4,54 ofzo= 90 euro winst gemaakt tot nu toe dit weekend :p, onze combos waren niks Kenis :(:(

Lospeed

Legacy Member
Augsburg - Schalke 04 X2 (0-0)
Freiburg - Leverkusen X2 (0-0)
Celta Vigo - Sociedad X2 (1-1)
Deportivo - Valencia X2

@4.01, maakt mijn dag toch nog goed (wel geluk met die 3 gelijkspelen, maar daar hadden we de lagere notering dus voor over :p)

En heb een bericht gestuurd naar unibet en plots is het probleem met de hoekschoppenbet ook opgelost. :woohoo:

EDIT:
Kr¥pT zei:


Wat bedoel je daarmee?

Ik denk dat je als je winst maakt bijvoorbeeld niet al je winst terug inzetten. Of andersgezegd een soort reserve inbouwen dat je niet broke bent als er eens wat bets mislukken. Altijd een soort van veiligheid inbouwen aangezien bij winst de verleiding om hoger in te zetten groot kan zijn waardoor je snel alles terug kan kwijt zijn.

Allez, zoiets denk ik toch dat hij bedoelt. :p

Kenis

Legacy Member
Waasland win,Rennes X,Wolfsburg win,Mechelen win
1tje fout en die andere combo 1tje fout :(
dus dit zijn de combies voor vandaag
Nice win,Brugge win,Atletico M win,Twente X
Marocco X,Angola X,Leeds win
Bremen X,Brentford scoort,Malaga win,Vallecano win

Mickelangelo

Legacy Member
Voorlopige stand:

Single bets
Stoke - Man City: €5 x 1.70 (0-1, doelpunt in 90ste minuut :) )
Waasland - OHL: €2 x 2.9
Huddersfield - Leicester: €3 x 1.72
Mallorca - Malaga: €6 x 2.4
Augsburg - Schalke: €2 x 2.05
Deportivo - Valencia: €3 x 2.35
Mechelen - Racing Genk: €1 x 2.40
Lokeren - Anderlecht: X €1 x 3.75


Combi 1
Oldham - Liverpool
Brentfort - Chelsea

Frankfurt
- Hoffenheim
€2 x 3.12

Combi 2
Waregem - Lierse: 1
Waalwijk - Breda: X2
€1.5 x 3.41


Nieuwe single bets:
Samsunsport - Goztepe: X €1 x 3.10
Vitesse - Ajax: Fischer to score - Ja €2 x 2.90

stijnd

Legacy Member
Aan het twijfelen om volgende combi te maken:

zuqy8u5u.jpg


Meningen graag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

NemesisBE

Legacy Member
Tricko scoort 3 @3
Club-Gent over 2.5, Real (0-1 handicap), Twente X2, Inter 5 @ 5.79
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan