Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr¥pT

Legacy Member
Kenis zei:
Jongens Kortrijk presteerd alleen thuis goed tegen topploegen , buitenshuis is het nooit gene vette da ik weet
dus vandaag combitje
Lyon win
Bielefeld win
AZ X
Standard 1 goal win

En alles weer goed :D was net te laat voor je post :( doe morgen iets sneller aub haha, hoe waren de odds?

Kr¥pT

Legacy Member
Hekje# zei:
Euhm, niet alles is goed he, Standard was 2-0, dus een goal teveel?

ik dacht dat hij bedoelde wie er won als Kortrijk 1 doelpunt voorsprong kreeg ^^
NBA iemand?

Kenis

Legacy Member
Benfica 1 goal win,Frankfurt win,Roda win,Leverkusen win
Troyes win,Valencia win,Charleroi X,Arsenal H1 win
Mainz win,PSV X,Evian win, Lazio X
Waasland win,Rennes X,Wolfsburg win,Mechelen win
Gladbach win,Anderlecht X,Zwolle win,Augsburg win

hopen dat er wat goeds uit de bus valt :P

Akrisha

Legacy Member
Wat is de minimumleeftijd vanaf wanneer je in België mag gokken? 18 jaar of 21 jaar?

Kr¥pT

Legacy Member
ik neem net hetzelfde omdat je een held bent, trouwes is zwolle Zulte ofzo? xD

Akrisha

Legacy Member
Kr¥pT zei:
ik neem net hetzelfde omdat je een held bent, trouwes is zwolle Zulte ofzo? xD

Zwolle is ploeg in Nederland hé ;)
Straks trouwens keuring van veld voor Lokeren - Anderlecht.
Denk niet dat het gaat doorgaan, er is nog wat sneeuw bijgevallen

Kr¥pT

Legacy Member
Akrisha zei:
Zwolle is ploeg in Nederland hé ;)
Straks trouwens keuring van veld voor Lokeren - Anderlecht.
Denk niet dat het gaat doorgaan, er is nog wat sneeuw bijgevallen

Thanks :D dacht dat het 1 of andere west vloamse uitspraak was voor zulte :D haha

Kenis

Legacy Member
nog 1 combotje met uitleg wat zeker haalbaar is
GBA-Mons 1, aangezien perbet onmiddelijk vertroken is naar Villareal zie ik beerschot wel winnen vandaag, dus hier zijn belangrijke punten te pakken vandaag
Mechelen-Genk 1X, Mechelen is altijd sterk thuis tegen KRC 4-5-1 W-D-L En spelen op Malinwa is altijd moeilijk voor iedere ploeg
Depo-Valencia 2, Valencia is aan een goede run bezig, alleen Real heeft ze klein gekregen de laatste 2 matchen.Depo daarentegen
staan ni vor niks laatste zekers haha
laatste match,Gladbach-Dusseldorf 1 geen mening, ik zie Gladbach gewoon winne :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kheb combi
KVM 1x
Gba 1x
Anderlecht (lokeren zonder coppa, harbaoui)
Gladbach

Kr¥pT

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Kheb combi
KVM 1x
Gba 1x
Anderlecht (lokeren zonder coppa, harbaoui)
Gladbach

Buiten dat goeje combo, jeroentje kapoentje, ge zou beter naar kenis luisteren, anderlecht gelijk!!!!!!!!!!

Mickelangelo

Legacy Member
Ok mijn combi van gisteren was al fout door Standard:
voorlopig deze wedstrijden voor het weekend:

Single bets
Stoke - Man City: €5 x 1.70 (0-1, doelpunt in 90ste minuut :) )
Waasland - OHL: €2 x 2.9
Huddersfield - Leicester: €3 x 1.72
Mallorca - Malaga: €2 x 2.4
Augsburg - Schalke: €2 x 2.05
Deportivo - Valencia: €3 x 2.35
Mechelen - Racing Genk: €1 x 2.40
Lokeren - Anderlecht: X €1 x 3.75

Combi
Oldham - Liverpool
Brentfort - Chelsea
Frankfurt
- Hoffenheim
€2 x 3.12

Nu nog even Voetbal International zien en mss een bet doen in de Nederlandse competitie.
Uiteindelijk is het deze combi geworden:
Waregem - Lierse: 1
Waalwijk - Breda: X2
€1.5 x 3.41

gilly

Legacy Member
voila , men bonus is rondgespeeld: van 60€ naar 250€ , allemaal single bets.
leuk verdiend maar nu is het weer gedaan voor een tijdje, mss enkel op marathonbet als de belgische basket goeie odds heeft.

Veriac

Legacy Member
gilly zei:
voila , men bonus is rondgespeeld: van 60€ naar 250€ , allemaal single bets.
leuk verdiend maar nu is het weer gedaan voor een tijdje, mss enkel op marathonbet als de belgische basket goeie odds heeft.

Bij welke bookie?

Poco_Loco

Legacy Member
gilly zei:
voila , men bonus is rondgespeeld: van 60€ naar 250€ , allemaal single bets.
leuk verdiend maar nu is het weer gedaan voor een tijdje, mss enkel op marathonbet als de belgische basket goeie odds heeft.

Heb je al geprobeerd om dat geld af te halen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan