Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mickelangelo

Legacy Member
Mooie combi bet, aan hoeveel stond hij?
Morgen men combi's en singles maar weer eens posten voor volgend weekend :)

Kenis

Legacy Member
gooi anders met kaarten , altijd het zelfde tegen Barca pfff
Malaga zal geluk nodig moeten hebben

Mickelangelo

Legacy Member
Zeer leuke match tussen malaga en Barca. Knap voetbal
Ondertussen al een combi voor dit weekend samengesteld:

Standard - Kortrijk: X2
Zulte Waregem - Lierse: 1
Mallorca - Malaga: 2
€2 x 8.53 = €17.05

Lospeed

Legacy Member
Millwall - Aston Villa 2
Betis - Atletico X2
Malaga - Barcelona 2

@5.31

Voor dit weekend al 2 kleine combi's voor JPL: Anderlecht en Standard win in combi en ZW en Genk win in combi.
En ook nog:
QPR - City 2
Bilbao - Atletico X2
Deportivo - Valencia 2 (@2.35)
Stuttgart - Bayern 2
@ 6.71
Sevilla - Granada 1
Mallorca - Malaga 2
Reading - Chelsea 2
Norwich - Tottenham 2
@9.01

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Nba voor vannacht
hyqyqy3y.jpg

Lospeed

Legacy Member
Boston Celtics - NY Knicks Under 188.5
Orlando Magic - Toronto Raptors Handicap Toronto 4

Phoenix Suns - LA Clippers 2 :doh:
@4.96

Kr¥pT

Legacy Member
VOORAF
Standard zag deze week Goreux en Pocognoli vertrekken. Van Damme en Ciman zitten voorlopig nog wel in de selectie. De Japanner Yuji Ojo zit meteen in de selectie en mag bewijzen dat hij niet alleen commercieel maar ook sportief een meerwaarde kan beteken. Vainquer en Mpoku zijn geschorst.

KV Kortrijk wil op Sclessin zijn laatste kans grijpen voor ply-off I. Op Ragolle na zijn alle spelers fit. Vanhaezebrouck start wellicht met dezelfde elf die Beerschot van de mat veegden.


Zou wel op Kortrijk durven zetten, ze gaan alles geven om in de playoffs te zitten, en bij standaard zit het precies nie zo lekker..

stijnd

Legacy Member
Combi voor het weekend:
- Zulte Waregem vs Lierse
- Club Brugge vs Gent
- Dortmund (-1) vs Nurnberg

--> 3,89

Mickelangelo

Legacy Member
Kr¥pT zei:
VOORAF
Standard zag deze week Goreux en Pocognoli vertrekken. Van Damme en Ciman zitten voorlopig nog wel in de selectie. De Japanner Yuji Ojo zit meteen in de selectie en mag bewijzen dat hij niet alleen commercieel maar ook sportief een meerwaarde kan beteken. Vainquer en Mpoku zijn geschorst.

KV Kortrijk wil op Sclessin zijn laatste kans grijpen voor ply-off I. Op Ragolle na zijn alle spelers fit. Vanhaezebrouck start wellicht met dezelfde elf die Beerschot van de mat veegden.


Zou wel op Kortrijk durven zetten, ze gaan alles geven om in de playoffs te zitten, en bij standaard zit het precies nie zo lekker..

Is ook de rede waarom ik X2 heb genomen. Duchatelet zet weer enkele sterkhouders in de verkoop en het rommelt wat op Standard terwijl Kortrijk erg goed voetbal speelt en zo snel mogelijk bij de top 6 wil zitten. Wordt een leuke match met weinig doelpunten denk ik!

Kr¥pT

Legacy Member
heb ongeveer dezelfde combi als u genomen, ben benieuwd wat Kenis zal doen ^^

Kenis

Legacy Member
Jongens Kortrijk presteerd alleen thuis goed tegen topploegen , buitenshuis is het nooit gene vette da ik weet
dus vandaag combitje
Lyon win
Bielefeld win
AZ X
Standard 1 goal win
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan