Enzmx
Legacy Member
jep met telenetLospeed zei:Telenet?
Ik zou niet weten hoe dat anders geblokkeerd zou zijn hier behalve door provider...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep met telenetLospeed zei:Telenet?
Ik zou niet weten hoe dat anders geblokkeerd zou zijn hier behalve door provider...
Enzmx zei:jep met telenet

Enzmx zei:jep met telenet

super-styler zei:Dit weekend heel goede odds voor jupiler league.
Kijk maar naar mons, ohl, zulte enz
Lospeed zei:ik heb een 2/X bet staan @15 dus het mag zo blijven.
EDIT:
Valencia - R. Madrid 2/X
Santos - Botafogo 1 (2-0 staat het nu)
Vasco da Gama - Macae 1
@26.53
Maxwell zei:Gewonnen toch hé ? Nice one..
Zo'n hoge odds..


Same, maar heb er nog del Bonis, F - Massu, N 1 bij gesmeten --> 3.46Maxwell zei:Straks:
Ghani - Mali: 1
Malaga - Barca: over 2,5
@ 3

Kenis zei:Vanavond 1 combotje
Betis X
Malaga win <-- Gooooo MALA
Ghana win