Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
Dit weekend heel goede odds voor jupiler league.
Kijk maar naar mons, ohl, zulte enz

Maxwell

Legacy Member
Lospeed zei:
ik heb een 2/X bet staan @15 dus het mag zo blijven. :p
EDIT:
Valencia - R. Madrid 2/X
Santos - Botafogo 1 (2-0 staat het nu)
Vasco da Gama - Macae 1
@26.53

Gewonnen toch hé ? Nice one..
Zo'n hoge odds..

Straks:

Ghani - Mali: 1
Malaga - Barca: over 2,5
@ 3

Lospeed

Legacy Member
Maxwell zei:
Gewonnen toch hé ? Nice one..
Zo'n hoge odds..

Jep, gewonnen. :woohoo:
Ik wist niet waarom maar ik was nog bijna het meest zeker van die 2/X.(@15) :p

Maxwell zei:
Straks:

Ghani - Mali: 1
Malaga - Barca: over 2,5
@ 3
Same, maar heb er nog del Bonis, F - Massu, N 1 bij gesmeten --> 3.46

lorre81

Legacy Member
Napoleon Games, de nieuwe tweede sponsor van het Sunweb-team van Jurgen Mettepenningen, kwam recent op de markt met online sportweddenschappen. Veldritfans die een gokje willen wagen op hun favoriete sport, moeten echter elders terecht. “Om de volledige neutraliteit van de ploeg te verzekeren werd beslist om het veldrijden te schrappen uit de sportweddenschappen op Napoleongames.be. Het inzetten op wegwielrennen wordt wel behouden in alle wedstrijden waarin het team van Jurgen Mettepenningen niet aan de start komt”, klinkt het in een persbericht.

Wat voor een domme reden is me dat ? Dus als Bwin real madrid sponsort, zouden we zogezegd ook niet meer op wedstrijden van Real kunnen gokken ? :s

Lospeed

Legacy Member
ik zet 1 euro @ 16 2min voor de rust dat atletico voor zou staan bij de rust
10 sec later blundert die keeper van betis toch wel zeker :lol:

Mickelangelo

Legacy Member
Zonet €200 via paysafe overgezet op Unibet. €6 transactiekosten even recupereren door €15 aan 1.4 op Lille winst te zetten tegen Plabennec. Vanaf dan zullen het telkens €2 bets worden :)

Kr¥pT

Legacy Member
je kan ook gwn met bankkaart en u baksken van internetbankieren betalen hoor :p ja zat ook te twijfelen voor die match, maar levert net iets te weinig op ^^

Iemand al leuke bets voor dit weekend? Belgische competitie?

Kenis

Legacy Member
gewoon hopen dat Barca nie oppermachtig is , miss na hun verliest van de week nu nog een erbij

Kenis

Legacy Member
moet natuurlijk de match gaan kijken nu haha, anders was het bed in :)
commentator is lachen, Barca is gewond nu dat ze verloren hebben en hoe diep is die wonde enz.. lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan