Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcturus

Legacy Member
gilly zei:
waarom speel je "goal/ no goal" zonder 100% zeker te weten wat het inhoud?
Alsook, je kan denk ik zo'n cooling down periode van 24h aanvragen bij meeste bookies, soms is overwegen om dit te doen?


wie is da mens eigenlijk in uw sig? zon knappe trien

Maxwell

Legacy Member
Ola, gene zever over wijven hier hé. Das voor homo's.

Kom Zlatan, scoort is trut.

saikon

Legacy Member
gilly zei:
jep dit is ze. Maar normaal heb ik een avatar van een nog mooier meisje maar die gebruik ik hier niet ;)

Ze zou er geld voor vragen als ge het toch doet...

Juist nog een livebetje ingesmeten...
65ste minuut bilbao - Atl Madrid ( 1-0 )
2 @ 13.00

Mickelangelo

Legacy Member
De eindstand van dit weekend (als malaga wint):

Single bets
Stoke - Man City: €5 x 1.70 (0-1, doelpunt in 90ste minuut :) )
Waasland - OHL: €2 x 2.9
Huddersfield - Leicester: €3 x 1.72
Mallorca - Malaga: €6 x 2.4
Augsburg - Schalke: €2 x 2.05
Deportivo - Valencia: €3 x 2.35
Mechelen - Racing Genk: €1 x 2.40
Lokeren - Anderlecht: X €1 x 3.75


Combi 1
Oldham - Liverpool
Brentfort - Chelsea

Frankfurt
- Hoffenheim
€2 x 3.12

Combi 2
Waregem - Lierse: 1
Waalwijk - Breda: X2
€1.5 x 3.41


Nieuwe single bets:
Samsunsport - Goztepe: X €1 x 3.10
Vitesse - Ajax: Fischer to score - Ja €2 x 2.90


€14.89 + €29 winst met poker = 43.89 euro winst = zalig eerste weekend :)

Kr¥pT

Legacy Member
saikon zei:
Ze zou er geld voor vragen als ge het toch doet...

Juist nog een livebetje ingesmeten...
65ste minuut bilbao - Atl Madrid ( 1-0 )
2 @ 13.00
Denkje dat atletico nog zal winnen? :o khoop het ook

Mickelangelo

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Denkje dat atletico nog zal winnen? :o khoop het ook

Ik had nog gezegd dat Bilbao roet in het eten zou gooien.
Zie Atletico niet terugkomen.
En wat gedacht van Cristiano Ronaldo (hattrick) en Messi (4 goals) :o

Edit: Shit Malaga 2-3, dat wordt nog spannend :s
Als ze niet winnen heb ik noch winst noch verlies op mijn weddenschappen dit weekend

Atletico trouwens 2-0 gescoord

saikon

Legacy Member
Kr¥pT zei:
Denkje dat atletico nog zal winnen? :o khoop het ook

Was live aan't kijken & ze kregen een paar serieuze kansen.
2-0 nu dus fail :D

Edit: Inderdaad Malaga 2-3 + Dimechelis rood... Als ze dit nog uit handen geven smijt ik mijne laptop tot daar denk'k :doh:

Lospeed

Legacy Member
3-0 bilbao, verkloot een combi maar heb mijn geld van de verloren combi's al terugverdiend met hoekschoppen :)

Kr¥pT

Legacy Member
saikon zei:
Was live aan't kijken & ze kregen een paar serieuze kansen.
2-0 nu dus fail :D

Edit: Inderdaad Malaga 2-3 + Dimechelis rood... Als ze dit nog uit handen geven smijt ik mijne laptop tot daar denk'k :doh:

Idem als ze winnen, goed weekend achter de rug, anders wel wat verlies gemaakt :D

-edit- Pfweeww, ff men hart vastgehouden xD

Lospeed

Legacy Member
20 --> 43,19 vandaag :)
En volgende staat nog open:
Norwich - Tottenham 2
Mallorca - Malaga 2
Sevilla - Granada 1
Reading - Chelsea 2
@9.01

Mickelangelo

Legacy Member
Yes, Malaga heeft ons nog nipt een goed weekend bezorgt :)
43 euro winst en op naar het volgende!

Kr¥pT

Legacy Member
Vandaag 19 euro gemaakt, gisteren 90, dus verry good :D, 100 euro trug op rekening zetten lijkt me verstandig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan