denkimi
Legacy Member
hatetn zei:montoya doet niet meer mee dus ik denk niet dat er nog zo lomp zijn om op de voorligger te rijden bij sc als ze efkes vertragen
moest alonso dat doen, het kot zou te klein zijn.
dat was volledig schumachers fout, zonder reden eventjes gaan braketesten op het snelste stuk van het circuit (waar ze dan nog pas vanuit de zon in de schaduw gekomen zijn) dat doet een normale piloot gewoon niet.
Laat ze please toch gewoon starten, ongelukken gaan er zowiezo toch gebeuren.
crashes ^^

