Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
hatetn zei:
montoya doet niet meer mee dus ik denk niet dat er nog zo lomp zijn om op de voorligger te rijden bij sc als ze efkes vertragen

moest alonso dat doen, het kot zou te klein zijn.

dat was volledig schumachers fout, zonder reden eventjes gaan braketesten op het snelste stuk van het circuit (waar ze dan nog pas vanuit de zon in de schaduw gekomen zijn) dat doet een normale piloot gewoon niet.

falc.be

Legacy Member
Als ze niet achter de safety car starten klapt het hele veld op elkaar bij de start.

kans is trouwens groot dat ze de start dan ook nog s uitstellen.

maak u in ieder geval maar op voor een race van 2u

falc.be

Legacy Member
protnie zei:
Ferrari had die geruchten toch al ontkend dat Alonso ooit bij Ferrari zou gaan?

Wel jammer moest Kimi stoppen :(

Dat was voornamelijk Jean todt, die nu weg is bij ferrari

falc.be

Legacy Member
den-kimi zei:
moest alonso dat doen, het kot zou te klein zijn.

dat was volledig schumachers fout, zonder reden eventjes gaan braketesten op het snelste stuk van het circuit (waar ze dan nog pas vanuit de zon in de schaduw gekomen zijn) dat doet een normale piloot gewoon niet.

idd, het alleen nog in de tunnel :)

squan

Legacy Member
falc.be zei:
Als ze niet achter de safety car starten klapt het hele veld op elkaar bij de start.

Starten achter de safety car is minstens even gevaarlijk nu, banden opwarmen lukt toch niet op zo'n traag en nat circuit. Het enige wat je ze nu geeft is wat meer afstand, maar tegelijk ook meer snelheid, dus het kan nog fouter aflopen dan bij een stilstaande start.

Brick Top

Legacy Member
Het klinkt cru maar ik hoop dat er maar vijf rijders de finish halen. Zonder crashes zou Monaco ongehoord saai zijn.

falc.be

Legacy Member
die kans zit er dik in.

Zoals ik al gezegd heb, iemand gaat zijn eerste race winnen volgens mij.

falc.be

Legacy Member
schumi2003 zei:
Dat was Luca Dimontezemelo.

Het is net Di montezemelo die Alonso wil.

Massa is naar ferrari gehaald omdat Jean todt er fan van was en omdat zijn zoon manager van massa is.

FORZA M

Legacy Member
falc.be zei:
die kans zit er dik in.

Zoals ik al gezegd heb, iemand gaat zijn eerste race winnen volgens mij.

Heeft raikonnen trouwens ooit al een regenrace gewonnen ??

Weet ik niet, maar met wat hij vorig jaar in Fuji liet zien ben ik er wel van overtuigd dat hij wel degelijk kan rijden in de regen.

falc.be

Legacy Member
iemand trouwens al een werkende link voor itv ??

hoe werkt dat sopcast gedoe trouwens ?

schumi2003

Legacy Member
Di montezemolo heeft een tijdje terug al gezegd geen interesse te hebben in fonzo :D

Hamiltoe

Legacy Member
betandwin geeft 1,15 euro terug per euro dat je inzet op: Safety car tijdens de race of niet? Ja

conclusie: zet 1000 euro in hierop en je hebt gegarandeerd 115 euro in je zak, maar ge moet durven hé ;)

FORZA M

Legacy Member
Het is nu aan het opklaren, dus misschien een normale start, en dan terug regen eens ze onderweg zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan