falc.be
Legacy Member
den-kimi zei:en waarom zou alonso wel nog veel langer doorgaan?
9 seizoenen F1 is een korte carriere voor een wereldkampioen, maar gezien raikonnen zijn iceman karakter is dit typisch iets voor hem. F1 is nu eenmaal niet het van het voor hem. we zullen hem zo goed als zeker in de rally zien na de F1.
het ziet er stilaan naar uit dat raikonnen op weg is naar zijn 2de titel. dus hij zal waarschijnlijk meervoudig kampioen zijn tegen het einde van zijn F1 carriere.
En waarom zou Alonso nog doorgaan ?? zijn doel is om wereldtitels te halen met 2 verschillende teams.
niet vergeten dat Alonso nog maar aan zijn 7de seizoen bezig is.
schumacher heeft 15 seizoenen gereden. Barrichello is aan zijn 16de seizoen bezig. Senna had waarschijnlijk tot 1998-1999 gereden



).

