Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

falc.be

Legacy Member
den-kimi zei:
en waarom zou alonso wel nog veel langer doorgaan?

9 seizoenen F1 is een korte carriere voor een wereldkampioen, maar gezien raikonnen zijn iceman karakter is dit typisch iets voor hem. F1 is nu eenmaal niet het van het voor hem. we zullen hem zo goed als zeker in de rally zien na de F1.

het ziet er stilaan naar uit dat raikonnen op weg is naar zijn 2de titel. dus hij zal waarschijnlijk meervoudig kampioen zijn tegen het einde van zijn F1 carriere.

En waarom zou Alonso nog doorgaan ?? zijn doel is om wereldtitels te halen met 2 verschillende teams.
niet vergeten dat Alonso nog maar aan zijn 7de seizoen bezig is.

schumacher heeft 15 seizoenen gereden. Barrichello is aan zijn 16de seizoen bezig. Senna had waarschijnlijk tot 1998-1999 gereden

Kermit

Legacy Member
als ge stikt van t geld (zoals alle f1-rijders) dan blijft ge alleen doordoen als ge ofwel uzelf wilt bewijzen ofwel omdat ge t graag doet

raikonen lijkt mij niet zo direct iemand die voortdurend zichzelf in de kijker wil werken, en ik betwijfel ook of hij er veel lol aan beleeft, misschien heeft ie dat wel gedaan, ma hij zal t nu wel beu zijn zeker

marlboroken

Legacy Member
Alonso bij ferrri,o my god,doe mij dat niet aan.
Ferrari is geen kinderclub.

protnie

Legacy Member
Ferrari had die geruchten toch al ontkend dat Alonso ooit bij Ferrari zou gaan?

Wel jammer moest Kimi stoppen :(

Wesdude

Legacy Member
Op BBC zeggen ze nu predominant weather for Monte Carlo: Showers.

Op wunderground.com geven ze 90% kans op neerslag.

Volgens weather.com zelfs 100%.

Het zou weer moeten lukken dat we net tijdens de race geen druppel zien vallen. :sop:

Brick Top

Legacy Member
Hoe laat start de race? Want op sporza begint de uitzending om 11:00 maar naar 't schijnt eerst iets over Henin en dat moet ik nu niet zien (lees: geen tijd tijdens blok ;)).

hatetn

Legacy Member
zo nat da het is en het blijft gieten. op bepaalde plaatsen staat er effectief water op het circuit. wel sc nu bij porsche supercup omdat het te gevaarlijk is:s

falc.be zei:
schumacher heeft 15 seizoenen gereden. Barrichello is aan zijn 16de seizoen bezig. Senna had waarschijnlijk tot 1998-1999 gereden

senna had zelf aangegeven na 94 of 95 te stoppen dus zo lang ging hij niet doorgaan

Muismat

Legacy Member
Wesdude zei:
Op BBC zeggen ze nu predominant weather for Monte Carlo: Showers.

Op wunderground.com geven ze 90% kans op neerslag.

Volgens weather.com zelfs 100%.

Het zou weer moeten lukken dat we net tijdens de race geen druppel zien vallen. :sop:

De porsche supercup (die nu aan de gang is) wordt gereden in precies een rivier. Dus droog zal de omloop zeker niet zijn :D

squan

Legacy Member
Tis maar te hopen da ze nie gaan overdrijven en de helft van de race achter de SC gaan moeten rijden.

hatetn

Legacy Member
squanman zei:
Tis maar te hopen da ze nie gaan overdrijven en de helft van de race achter de SC gaan moeten rijden.



met al de ongelukken die gaan gebeuren is dat 100% zeker

sash1m1

Legacy Member
Zelfs achter de safty car kan het tof worden. Zie schumacher een paar jaar geleden in Monaco.

hatetn

Legacy Member
sash1m1 zei:
Zelfs achter de safty car kan het tof worden. Zie schumacher een paar jaar geleden in Monaco.


montoya doet niet meer mee dus ik denk niet dat er nog zo lomp zijn om op de voorligger te rijden bij sc als ze efkes vertragen

Dr. Doezel

Legacy Member
hatetn zei:
montoya doet niet meer mee dus ik denk niet dat er nog zo lomp zijn om op de voorligger te rijden bij sc als ze efkes vertragen

Als hamilton weer zo achterlijk doet mss wel (die keer met Vettel) ;)

Anoniem04

Legacy Member
T'is al bijna zeker dat het een nat circuit wordt. Als je ziet hoeveel slippers er gisteren al gemaakt werden, dat belooft :unsure:

Lots02

Legacy Member
nat circuit wordt?
't Circuit ligt al nat... 't regent er al sinds deze nacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan