Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LuCian zei:als het regent en massa rijdt die race uit in de punten eet ik mijn schoenen op![]()


Dillyracer zei:Heidfeld stelt toch ook wel teleur...
Hamiltoe zei:pff massa heeft een voordeel doordat hij minder weegt

Dillyracer zei:Heidfeld stelt toch ook wel teleur...
TX.Conn zei:Ik zie Heidfeld nog es buiten de top 10 eindigen dit jaar in de qualify's, tijdens Q2 zit ie altijd nipt op de 9de a 10de plaats.
.
.
!Scifo zei:Het was wel grappig zo in Q2, ineens Rosberg op P2. Waar kwam die vandaan?
Ook Alonso weer netjes op P7, hoe dattem het doet weet ik toch niet zunne
En gvd Massa, ik wilde Kimi op pole![]()
falc.be zei:http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12921&part=sports
links voor GP2 race die binnen kwartier begint.
en idd in de regen :applause:
