Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi

Legacy Member
Ferrari bespioneert de pitstops van BMW Sauber
http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=2212

Blijkbaar zijn de Italianen jaloers op de snellere pitstops van BMW.

Al vind ik dat punt dat de BMW minder zou verbruiken wel interessant. is iets wat ik me eigenlijk al meerdere jaren afvroeg, waarom teams ook niet gewoon ervoor zorgen dat ze soms iets zuiniger zijn dan de anderen. Al vrees ik dat er dan ook in verhouding te veel aan snelheid wordt ingeboet.

Lucian

Legacy Member
moet zeggen massa verbaasd mij toch wel, niet verwacht dat hij in monaco de pole zou nemen
en ik hoop zo hard op regen morgen he :(

schumi

Legacy Member
LuCian zei:
moet zeggen massa verbaasd mij toch wel, niet verwacht dat hij in monaco de pole zou nemen
en ik hoop zo hard op regen morgen he :(

Massa on pole was ook een verrassing voor mij. Had gedacht dat Räikkönen toch wel snelelr ging zijn dan de Braziliaan, al was het verschil nu ook were niet zo groot. De top drie zit op een zakdoek ...

't is te hopend at het morgen een spectaculaire en spannende race wordt, en geen treintje rijden zoals het vaak het geval is in Monaco.

Tsubasa

Legacy Member
tis te hopen da mclaren morgen wint he, anders kunnen we maar weer eens lachen met die grote fan hier die elke race zegt da mclaren gaat terugslaan :p:lol:

denkimi

Legacy Member
zou coulthard zijn wiel dan toch niet goed vastgezeten hebben? vlak voor zijn crash toonden ze toch beelden van de mecanicien die zijn bouloneuse niet meer loskreeg.

Hamiltoe

Legacy Member
gasten, serieus

massa weegt toch veel minder dan kimi (hij is kleiner);
dat moet toch een voordeel zijn in een sport waar een paar liter brandstof al een verschil maakt

sash1m1

Legacy Member
Het minimum gewicht is auto zonder benzine + rijder na de race als ik mij niet vergis.

falc.be

Legacy Member
de wagen met lege benzine tank + de rijders wordt gewogen

moet minimum 605 kg zijn.

het lage gewicht van massa heeft idd wel een licht voordeel, ferrari kan meer ballast verdelen over de wagen wat een betere balans geeft. maar dit levert nu ook weer geen tienden op

Hamiltoe

Legacy Member
ah ok ik begrijp het, de invloed is dan toch nog te relativeren

alle
op naar morgen dan

hoop dat hamilton wint
vind wel dat ze iets moeten doen aan hun pit stops, die zijn seconde trager dan ferrari

schumi2003

Legacy Member
Hamiltoe zei:
gasten, serieus

massa weegt toch veel minder dan kimi (hij is kleiner);
dat moet toch een voordeel zijn in een sport waar een paar liter brandstof al een verschil maakt


ge zijt en zult altijd ne zeveraar blijven manneke ga nu aub naar u .co.uk forumpke

xDama

Legacy Member
Hamiltoe zei:
gasten, serieus

massa weegt toch veel minder dan kimi (hij is kleiner);
dat moet toch een voordeel zijn in een sport waar een paar liter brandstof al een verschil maakt

ROFL

ROFL

ROFL

Lots02

Legacy Member
Hamiltoe zei:
ah ok ik begrijp het, de invloed is dan toch nog te relativeren

alle
op naar morgen dan

hoop dat hamilton wint
vind wel dat ze iets moeten doen aan hun pit stops, die zijn seconde trager dan ferrari

hangt er van af hoeveel kerosine ze erin doen hé:D
...nafte...

Hamiltoe

Legacy Member
alonso eeft al gezegd dat ie der weer zin in eeft en nie ivgl met ten tijde schumacher ie al aan stoppen begon te denken

voor hem zit er weer meer spanning in
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan