schumi
Legacy Member
Ferrari bespioneert de pitstops van BMW Sauber
http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=2212
Blijkbaar zijn de Italianen jaloers op de snellere pitstops van BMW.
Al vind ik dat punt dat de BMW minder zou verbruiken wel interessant. is iets wat ik me eigenlijk al meerdere jaren afvroeg, waarom teams ook niet gewoon ervoor zorgen dat ze soms iets zuiniger zijn dan de anderen. Al vrees ik dat er dan ook in verhouding te veel aan snelheid wordt ingeboet.
http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=2212
Blijkbaar zijn de Italianen jaloers op de snellere pitstops van BMW.
Al vind ik dat punt dat de BMW minder zou verbruiken wel interessant. is iets wat ik me eigenlijk al meerdere jaren afvroeg, waarom teams ook niet gewoon ervoor zorgen dat ze soms iets zuiniger zijn dan de anderen. Al vrees ik dat er dan ook in verhouding te veel aan snelheid wordt ingeboet.





