jeltex
Legacy Member
Volgens mij neemt geen enkel team risico's op een eerste vrije training, ik wou daar enkel mee aangeven dat die tijden niet echt representatief waren. De tweede is vaak al stukken representatiever, en dat lijkt ook nu weer het geval te zijn, want Hamilton is eerste geëindigdden-kimi zei:en waarom zou ferrari wel al risico's nemen en mclaren niet?.

Ja maar daar zit niemand op te wachten toch?den-kimi zei:te zien aan hun voorsprong op de rest van de circuits zou het wel eens heel goed kunne dat ferrari op 1 en 2 eindigd.

Dus dank u maar ik ga toch bij mn mening blijven denk ik.


