Mao Tse Tung
Legacy Member
jeltex zei:Ten tweede is Hamilton weer sterk bezig de laatste tijd. In Turkije reed hij een dijk van een wedstrijd (zalig inhaalmanoeuver op Massa toch) en wist hij Raikkonen voor te blijven in een Ferrari die toch nog steeds iets beter is.
Was inderdaad zalig en zeker voor iemand als ik die enkel F1 kijkt om McLarens Ferraris te zien inhalen

Voor Monaco zal er al veel moeten gebeuren om Hamilton van de overwinning te houden. Monaco is een circuit dat Ferrari niet ligt en nu hun auto maar één of twee tiende per ronde meer sneller is dan de McLaren in plaats van een halve seconde maken ze geen schijn van kans meer

