Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TX.Conn zei:Massa heeft van de laatste 3 GP's maar 2 gewonnen, niet alle 3.
Bahrein GP: Massa
Spanish GP: Raikkonen
Turkish GP: Massa
Hamiltoe zei:kvind eigenlijk spijtig dat massa wint de laatsten tijd,
khad die echt graag zien buitensmijten
hopelijk ist volgend jaar gedaan met em,
wil die wel eens zien rijden in een honda ofzo;
ben zeker dat die bij bmw mc laren en renault niet welkom is
falc.be zei:laatste 3 races in turkije bedoelt hij, die zijn gewonnen door massa
.saavres zei:vreemd dat iedereen tegen Massa is. Kvinnet nen goeie piloot. Waarom zou hij niet in het rijdje van hamilton, alonso, kimi,.. passen? Kvind dat jullie vreemde uitspraken doen. Waarom zouden ze hem buitensmijten? Hij wint races. Of vergeten jullie dat?
kan wel racen ^^
LuCian zei:en voor de rest zijn zijn prestaties zeker zo goed als die wat hamilton vorig jaar nodig had om de hemel ingeprezen te worden...
chemfrog zei:ik peins het niet, monaco is voor kimi. Ferrari is gewoon te goed dit jaar, starten van pole en finishen 1/2, mits gebrek aan pech natuurlijk en aan massa heb ik ook veel twijfels. Ok heeft de drie laatste races gewonnen maar dan zijn de pisten die hem goed liggen en monaco moet je foutloos rijden das niet echt de stijl van massa en hamilton. Als ze maar opletten of kubica is er mee weg.lol
zoiets als schumacher in zen laatste race op fisichella dus, die f1 banden zijn echt wel niet veel waard he, als ik denk wa stoepen ik al heb opgevlamd met die van mij ^^Boris Barowski zei:op ITV zag je wel contact, niet zwaar, maar wel genoeg voor een lekke band (zonder dat de band er echt afvliegt). Ze hebben het op het einde eens opnieuw getoond en het was subtiel, maar als je erop let wel duidelijk. je zag duidelijk kimi zijn rechtervoorvleugel wat buigen en het wiel raken.
EDIT: kimi was dan blijkbaar een stukje voorvleugel kwijt (was mij niet opgevallen) + het is idd bijna onmogelijk om foto's te vinden. Ik zal u anders binnenkort een screenshot nemen van de "botsing", ma da staat ni op deze laptop.
LuCian zei:zoiets als schumacher in zen laatste race op fisichella dus, die f1 banden zijn echt wel niet veel waard he, als ik denk wa stoepen ik al heb opgevlamd met die van mij ^^

Dillyracer zei:http://www.f1today.nl/nieuws/2008/05/16/mogelijke-shootout-bij-renault-met-takuma-sato/
Wat moet je hier van denken, zouden ze piquet zo snel afdanken ?


Boris Barowski zei:www.barowski.be/F1-RK-1.jpg
www.barowski.be/F1-RK-2.jpg
voor Damarus
sorry voor minder-dan-super-fotokwaliteit
je ziet wel de wing van Raikkonen naar boven buigen en precies een scheur in de band van heikki
Bedankt voor de screens! Ik merk precies ook een scheurtje op bij Kova