Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gianelli

Legacy Member
de topper naast hamilton lol

hamilton heeft imo nog ni superveel bewezen in zijn nog prille f1 carriere , ik vind hem wel goed , maar om hem hier zo te zitten ophemelen... zo zwaar heeft hij de f1 ook nog ni geowned...
vorig jaar met 17 punten voorsprong op de 2de in de stand naar de laatste 2 races gaan en het kampioenschap nog verliezen.
nee meneer wou den held uithange en hij glijdt in de grindbak aan de pitstraat.
hetgene in brazilie ... ja , das gewoon pech hebben . ni zo erg dan suzuka 2006 (voor schumacher dan) waar een ferrari motor ontplofte na ... 4-5 seizoenen? das gewoon dikke pech natuurlijk
steekt sutil ofzo in die mclaren of ne ferrari en die finisht ook gewoon opt podium hoor...
staat ergens interview op youtube ervan. met mark brundle enzo

en nee , we hebben niet genoten van alonso en hamilton in hetzelfde team :s
costant gezaag wie als 1ste driver moet worden behandeld etc , ja das wel heel tof da ....

eniac

Legacy Member
Gianelli zei:
steekt sutil ofzo in die mclaren of ne ferrari en die finisht ook gewoon opt podium hoor...

Het verschil tussen Hamilton en Kovalainen is dan weer heel erg duidelijk.

Wat mij betreft heeft Hamilton vorig jaar heel veel bewezen. Bewezen dat hij een supertalent is (hij was uiteindelijk minstens de evenknie van Alonso en dat in zijn eerste jaar), maar ook dat de druk nog wat zwaar op zijn schouders woog. Zijn prestaties afzwakken met de slagzin "steek [insert driver] in die Mclaren en die finisht ook op het podium" is toch wat overdreven vind ik.

Lucian

Legacy Member
eniac zei:
Het verschil tussen Hamilton en Kovalainen is dan weer heel erg duidelijk.

Wat mij betreft heeft Hamilton vorig jaar heel veel bewezen. Bewezen dat hij een supertalent is (hij was uiteindelijk minstens de evenknie van Alonso en dat in zijn eerste jaar), maar ook dat de druk nog wat zwaar op zijn schouders woog. Zijn prestaties afzwakken met de slagzin "steek [insert driver] in die Mclaren en die finisht ook op het podium" is toch wat overdreven vind ik.

ff overdrijven?
australie, falen van de ferrari's + veel geluk met de safety car waardoor kovelainen achteruit geslagen wordt naar 5de plaats, overwinning hamilton
maleisie: onzichtbaar 4 punten, kovelainnen 3de
bahrein: 0 punten, kovelainnen 5de
spanje: mooi gevolgd achter de ferraris zonder ooit maar in de buurt te komen, heikki crashed door die fout in de velg
turkije: 2de, pech voor heikki
+ in kwalificaties is het (maar)3-2 in het voordeel van hamilton
uiteindelijk heeft heikki hier dit jaar al veel pech gehad en voor de rest zijn zijn prestaties zeker zo goed als die wat hamilton vorig jaar nodig had om de hemel ingeprezen te worden...
is dit "heel duidelijk"?

Hamiltoe

Legacy Member
eniac zei:
Het verschil tussen Hamilton en Kovalainen is dan weer heel erg duidelijk.

Wat mij betreft heeft Hamilton vorig jaar heel veel bewezen. Bewezen dat hij een supertalent is (hij was uiteindelijk minstens de evenknie van Alonso en dat in zijn eerste jaar), maar ook dat de druk nog wat zwaar op zijn schouders woog. Zijn prestaties afzwakken met de slagzin "steek [insert driver] in die Mclaren en die finisht ook op het podium" is toch wat overdreven vind ik.

Dit is de enige post waar ik mee akkoord ga.

Kijk eens wat Hamilton verricht heeft in de GP2 van inhaalacties. Heiki is geen talent zoals hem hoor. En Sutil of Piquet in een ferrari of mc laren wordt puur humor, net zoals Massa er nu inzit.

Hamiltoe

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Dit is de enige post waar ik mee akkoord ga.

Kijk eens wat Hamilton verricht heeft in de GP2 van inhaalacties. Heiki is geen talent zoals hem hoor. En Sutil of Piquet in een ferrari of mc laren wordt puur humor, net zoals Massa er nu inzit.

En Hamilton heeft vorig jaar bewezen dat hij massa's natuurtalent heeft. T'was zijn eerste seizoen, hij heeft jammergenoeg ook bewezen dat hij soms te veel wilde eruit halen als het niet nodig is en niet goed met druk om kon.

De laatste race en voorlaatste race vorig seizoen wilde hij nog supergaaf rijden, terwijl hij rustig aan het kampioenschap ook binnengehaald kon hebben. Dat zijn risico's dat hij nam he, maar ik heb er wel respect voor.

protnie

Legacy Member
Hamilton heeft enorm veel talent maar moet nog veel leren, ik denk dat hij pas binnen 2-3 seizoenen echt de topper zal zijn.

falc.be

Legacy Member
Hoe meer ik er erover nadenk eigelijk, hoe beter het had geweest dat hamilton eerst beter een jaar testpiloot was geweest. Dat was ook de bedoeling, maar door zijn prestaties in GP2 mocht ie ineens racen.

langs de andere kant/ schumacher stond bij zijn debuut ook meteen vooraan de grid en heeft daar heel zijn carriere gestaan. in 1992 en 1993 heeft ie ook wel wat stomme dingen gedaan ( paar keer op senna gebotst)

chemfrog

Legacy Member
Hamilton moet inderdaad nog rijpen ook heiki waar toch ook een toptalent inzit, sommige piloten duurt het langer natuurlijk. Maar er zijn er natuurlijk al veel geweest die hun 1ste en 2d jaar zeer goed rijden en dan is het gedaan, je mag de drukbestendigheid niet onderschatten natuurlijk en daar heeft en is hamilton aan het falen. Goede rijder maar kan wel eens een eeuwige tweede worden. Kimi heeft gewoon veel pech gehad bij mc laren of hij was al meer dan 1 keer kampioen geweest zoveel is duidelijk. Hou kubica maar in de gaten dat is een mooi rijder om bezig te zien en presteert ook zeer goed.

falc.be

Legacy Member
Kubica is idd zeer goed en nog belangrijker zeer constant aan het rijden, zit altijd rond de 2-3-4 plaats.

Als hioj bij BMW blijft zal een titel nog niet voor direct zijn.

Als massa buiten vliegt bij ferrari en kimi stopt niet, dan zit kubica bij ferrari volgens mij

protnie

Legacy Member
falc.be zei:
Kubica is idd zeer goed en nog belangrijker zeer constant aan het rijden, zit altijd rond de 2-3-4 plaats.

Als hioj bij BMW blijft zal een titel nog niet voor direct zijn.

Als massa buiten vliegt bij ferrari en kimi stopt niet, dan zit kubica bij ferrari volgens mij
Kubica bij Ferrari zou zalig zijn :)

Hamiltoe

Legacy Member
kubica bij ferrari is idd zalig en de meest mogelijke optie

hamilton doet het dit seizoen nogal slecht door de wagen van mc laren; die is te traag

RaZoR be

Legacy Member
falc.be zei:
mclaren ligt terug op gelijke hoogte met ferrari.

dat weet ik toch nog niet hoor. De enige reden waarom Hamilton echt sneller was dan Massa & Raikkonen was waarschijnlijk omdat em telkens lichter geladen was.

Gianelli

Legacy Member
idd , toen raikonnen met een vrij lichte wagen rondreed , had hij direct fastest lap gereden

falc.be

Legacy Member
RaZoR be zei:
dat weet ik toch nog niet hoor. De enige reden waarom Hamilton echt sneller was dan Massa & Raikkonen was waarschijnlijk omdat em telkens lichter geladen was.

en in de laatste stint waren ze even snel

Lucian

Legacy Member
falc.be zei:
en in de laatste stint waren ze even snel

kan aan mij liggen maar aangezien raikkonen (met beschadigde voorvleugel nb) naar hamilton toe reed lijkt me dat toch niet even snel ^^

chemfrog

Legacy Member
Hamiltoe zei:
nuja, in monaco wint Hamilton gegarandeerd, you'll see

ik peins het niet, monaco is voor kimi. Ferrari is gewoon te goed dit jaar, starten van pole en finishen 1/2, mits gebrek aan pech natuurlijk en aan massa heb ik ook veel twijfels. Ok heeft de drie laatste races gewonnen maar dan zijn de pisten die hem goed liggen en monaco moet je foutloos rijden das niet echt de stijl van massa en hamilton. Als ze maar opletten of kubica is er mee weg.lol

TX.Conn

Legacy Member
chemfrog zei:
ik peins het niet, monaco is voor kimi. Ferrari is gewoon te goed dit jaar, starten van pole en finishen 1/2, mits gebrek aan pech natuurlijk en aan massa heb ik ook veel twijfels. Ok heeft de drie laatste races gewonnen maar dan zijn de pisten die hem goed liggen en monaco moet je foutloos rijden das niet echt de stijl van massa en hamilton. Als ze maar opletten of kubica is er mee weg.lol

Massa heeft van de laatste 3 GP's maar 2 gewonnen, niet alle 3.

Bahrein GP: Massa
Spanish GP: Raikkonen
Turkish GP: Massa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan