Cash
Legacy Member
Hamiltoe zei:Alonso is de topper naast Hamilton. Kimi heeft minder kwaliteiten en Massa geen.
Wat een mop!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hamiltoe zei:Alonso is de topper naast Hamilton. Kimi heeft minder kwaliteiten en Massa geen.

Gianelli zei:steekt sutil ofzo in die mclaren of ne ferrari en die finisht ook gewoon opt podium hoor...
eniac zei:Het verschil tussen Hamilton en Kovalainen is dan weer heel erg duidelijk.
Wat mij betreft heeft Hamilton vorig jaar heel veel bewezen. Bewezen dat hij een supertalent is (hij was uiteindelijk minstens de evenknie van Alonso en dat in zijn eerste jaar), maar ook dat de druk nog wat zwaar op zijn schouders woog. Zijn prestaties afzwakken met de slagzin "steek [insert driver] in die Mclaren en die finisht ook op het podium" is toch wat overdreven vind ik.
eniac zei:Het verschil tussen Hamilton en Kovalainen is dan weer heel erg duidelijk.
Wat mij betreft heeft Hamilton vorig jaar heel veel bewezen. Bewezen dat hij een supertalent is (hij was uiteindelijk minstens de evenknie van Alonso en dat in zijn eerste jaar), maar ook dat de druk nog wat zwaar op zijn schouders woog. Zijn prestaties afzwakken met de slagzin "steek [insert driver] in die Mclaren en die finisht ook op het podium" is toch wat overdreven vind ik.
Hamiltoe zei:Dit is de enige post waar ik mee akkoord ga.
Kijk eens wat Hamilton verricht heeft in de GP2 van inhaalacties. Heiki is geen talent zoals hem hoor. En Sutil of Piquet in een ferrari of mc laren wordt puur humor, net zoals Massa er nu inzit.
Kubica bij Ferrari zou zalig zijnfalc.be zei:Kubica is idd zeer goed en nog belangrijker zeer constant aan het rijden, zit altijd rond de 2-3-4 plaats.
Als hioj bij BMW blijft zal een titel nog niet voor direct zijn.
Als massa buiten vliegt bij ferrari en kimi stopt niet, dan zit kubica bij ferrari volgens mij

falc.be zei:mclaren ligt terug op gelijke hoogte met ferrari.
RaZoR be zei:dat weet ik toch nog niet hoor. De enige reden waarom Hamilton echt sneller was dan Massa & Raikkonen was waarschijnlijk omdat em telkens lichter geladen was.
falc.be zei:en in de laatste stint waren ze even snel
Hamiltoe zei:nuja, in monaco wint Hamilton gegarandeerd, you'll see
chemfrog zei:ik peins het niet, monaco is voor kimi. Ferrari is gewoon te goed dit jaar, starten van pole en finishen 1/2, mits gebrek aan pech natuurlijk en aan massa heb ik ook veel twijfels. Ok heeft de drie laatste races gewonnen maar dan zijn de pisten die hem goed liggen en monaco moet je foutloos rijden das niet echt de stijl van massa en hamilton. Als ze maar opletten of kubica is er mee weg.lol