Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Hamiltoe zei:
massa is ferrari - onwaardig en da was echt een saaie race

alonso in die ferrari en plots zou de F1 o zo boeiend worden,
maar daar hebben de Italianen het lef niet voor

Ach wat een bullshit joh. Ik vind Massa nu ook niet meteen de beste piloot in de F1, maar vandaag heeft hij zijn kwaliteiten meer als genoeg bewezen.

schumi2003

Legacy Member
Hamiltoe je zit hier niet op een mclaren forum he, ga aub daar zeiken.


Hou het hier dan neutraler en over de race ipv ;)

marlboroken

Legacy Member
Alonso,please man.
Raikkonen is beter dan alonso om te beginnen en schumacher kan niemand vervangen,zo simpel is het.
Massa heeft vandaag een sterke race gereden maar heeft zich langs de andere getoond het geen grote is.

Lucian

Legacy Member
schumi2003 zei:
Hamiltoe je zit hier niet op een mclaren forum he, ga aub daar zeiken.


Hou het hier dan neutraler en over de race ipv ;)

hij heeft toch gelijk? + dit is toch een discussieforum dus kzou niet weten waarom hierover moet gezwegen worden...

met die ene actie vandaag heeft massa nog maar eens laten zien waarom hij nooit van zen leven wereldkampioen zal worden, degelijke 2de rijder, maar mist dat tikkeltje extra dat je een kampioen maakt, dat raikkonen, alonso, hamilton wel hebben
bij het eerste pogingetje van hamilton, wat hij heel gemakkelijk moest verdedigd hebben, laat hij zich al gelijk een totale beginneling pakken...

protnie

Legacy Member
Zalig hoe Hamilton Massa voorbijstak maar kben toch blij dat Massa heeft gewonnen, Ferrari ftw!

schumi2003

Legacy Member
hamilton is heel de race niet zwaarder geweest dan 16 ronden brandstof, als hij op een 2 stopper zat was hij 3e geworden.

Wow daarom is massa gene grote ofwat? Omdat hij op zijn verstand heeft gereden.


Bye.

Scifo

Legacy Member
Door het foutje van Massa, is Kimi wel niet 2de geworden. Dus ik was ook aan het vloeken door die "beginnersfout", hoewel het wel een knappe actie was van Hamilton (veel ruimte had em nu niet) :p

Al bij al een spannende race gezien en veel spektakel. Echt wel een mooi circuit, 1 van mijn favorieten toch :)

protnie

Legacy Member
schumi2003 zei:
hamilton is heel de race niet zwaarder geweest dan 16 ronden brandstof, als hij op een 2 stopper zat was hij 3e geworden.

Wow daarom is massa gene grote ofwat? Omdat hij op zijn verstand heeft gereden.


Bye.
Ik vind Massa wel een grote, anders zou hij toch nie winnen, of wel misschien?
Ik versta sommigen hier echt niet.

Hamiltoe

Legacy Member
nja, ik ben niet geen mclaren fan, ik ben vooral fan van de sport

ik zie hamilton als alonso als kubica even graag winnen, al heb ik voorkeur voor hamilton (die heeft echt talent)

maar ik betreur vooral de dominantie van Ferrari, het hoort bij de sport om snellere wagen dan andere teams te bouwen; maar mochten er drie gelijkwaardige topteams zijn of zelfs vier; dat zou pas mooi zijn om naar te kijken!

dit seizoen is het vooral ferrari die een beduidend snellere wagen heeft en vaak te snel voor mclaren (ok ik weet dat we monaco nog niet gezien hebben, het kan nog keren)
daarom vind ik het jammer dat er bij ferrari enerzijds kimi rijdt en anderzijds een Massa, vind de politiek van ferrari om een 2de slechtere rijder te nemen nogal slecht voor de sport

KOMAAN FAN VAN KIMI OF NIET, ZEGT NIET DAT GE NIET GENOTEN HEBT VERLEDEN JAAR VAN ALONSO EN HAMILTON IN EEN TEAM (gelijke wapens en twee toppers!!!!!)

daarom: mocht ferrari alonso en kimi hebben zou dat knallen! met dan nog eens hamilton in mclaren en bijvoorbeeld kubica in mc laren

bovendien: marketinggericht toch nog niet zo slecht gezien; alonso en kimi zouden superhard strijden en veel meer in beeld zijn; want als kimi of massa of whatever mijlen voor zit en gewoon afstand neemt interesseert dat geen kat; tegenwoordig vind ik het achterveld dan ook veeeeeeel mooier om naar te kijken

ah ja, F1 zou veel mooier kunnen zijn

marlboroken

Legacy Member
Der is niemand die met alonso overeen kan komen,die gast heeft een mentaliteitsprobleem.
Die zal eerst wat professioneler moeten worden.

Scifo

Legacy Member
protnie zei:
Ik vind Massa wel een grote, anders zou hij toch nie winnen, of wel misschien?
Ik versta sommigen hier echt niet.

Tuurlijk Massa is een goede coureur en hij is snel. Als hij zijn rondjes kan rijden op de ideale lijn is er geen vuiltje aan de lucht. Maar eens hij in duel moet gaan merk je gewoon dat hij net dat tikkeltje "grootsheid" mist. (vandaag nog maar eens bewezen)

Elke rijder in de F1 die je in een Ferrari zet, zal dezelfde rondetijden kunnen rijden maar sommigen beschikken nu eenmaal over dat tikkeltje extra en Massa heeft dat niet IMO :D

ps: ik zeg het niet graag maar Alonso is wel iemand die over die race-kwaliteiten beschikt als je vandaag weer naar z'n 6de plaats ziet :/

Hamiltoe

Legacy Member
Alonso is de topper naast Hamilton. Kimi heeft minder kwaliteiten en Massa geen.

TX.Conn

Legacy Member
Grappig interview met Bernie Ecclestone,
Sammy Neyrinck: "How would you discribe your character" vraagt ie zo 3x aan Bernie.
Bernie: "I was told to talk about the Belgian Grand Prix, this is just nonsens" :rofl:, ma ie heeft wel gelijk.

Mooi inhaalmaneuvre van Hamilton toen ie Massa inhaalde.
Kovalainen had ook zijn dag precies.

Zouden meer van dat soort mooi inhaalmaneuvre's moeten zien!

falc.be

Legacy Member
De enige reden waarom Alonso en Kimi volgend jaar in 1 team zouden rijden is omdat kimi na 2009 stopt. Hij is zo 'iceman' dat ik hem dat effectief nog zie doen en rally gaat doen ofzo. Alonso heeft dan een jaar de tijd om zich in te werken omdan ferrari te leiden vanaf 2010.


Massa is geen slechte rijder maar ik plaats hem in rijtje Coulthard, fisichella, heidfeld, webber en barrichello: goede rijders en race (potentiele) winnaars, maar missen net dat beetje extra voor een wereldtitel. Hamilton, kimi en Alonso hebben dat extra wel.

Coulthard, barrichello en fisichella mogen stilaan op pensioen voor mij, zeker coulthard, die weent alleen nog over de veiligheid tegenwoordig.

EternalSilence

Legacy Member
Iemand die weet waar je de hoogtepunten/hele race kan bekijken op het internet , van vandaag?

kheb namelijk de race gemist :x

eniac

Legacy Member
Hamiltoe zei:
vind de politiek van ferrari om een 2de slechtere rijder te nemen nogal slecht voor de sport

...

daarom: mocht ferrari alonso en kimi hebben zou dat knallen!

Ja hoor. Na drie races begint het zaagspelletje van Alonso dat hij niet de nummer 1 status krijgt, na vijf races dat hij niet genoeg gesteund wordt, na zeven races dat hij benadeeld wordt en dat hij volgend jaar naar een ander team gaat.

NightFlyer

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Alonso is de topper naast Hamilton. Kimi heeft minder kwaliteiten en Massa geen.

Gij hebt u avatar duidelijk niet gestolen..

Ontopic: Massa vrij foutloze race,buiten dat hij Hamilton veel te makkelijk doorliet.
Ook Kimi sterk gereden wetende dat hij een hele race met een beschadigde voorvleugel heeft gereden.

protnie

Legacy Member
NightFlyer zei:
Gij hebt u avatar duidelijk niet gestolen..

Ontopic: Massa vrij foutloze race,buiten dat hij Hamilton veel te makkelijk doorliet.
Ook Kimi sterk gereden wetende dat hij een hele race met een beschadigde voorvleugel heeft gereden.
Beschadigde voorvleugel? oO

NightFlyer

Legacy Member
protnie zei:
Beschadigde voorvleugel? oO

Ja ik had da gelezen. Kimi en Heikki hadden elkaar schijnbaar geraakt in de 1ste bocht. Daardoor moest Kovaleinnen ook zo rap binnenkomen...

schumi2003

Legacy Member
Backplate was afgebroken van kimi, heiki had een puncture opgelopen toen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan