nja, ik ben niet geen mclaren fan, ik ben vooral fan van de sport
ik zie hamilton als alonso als kubica even graag winnen, al heb ik voorkeur voor hamilton (die heeft echt talent)
maar ik betreur vooral de dominantie van Ferrari, het hoort bij de sport om snellere wagen dan andere teams te bouwen; maar mochten er drie gelijkwaardige topteams zijn of zelfs vier; dat zou pas mooi zijn om naar te kijken!
dit seizoen is het vooral ferrari die een beduidend snellere wagen heeft en vaak te snel voor mclaren (ok ik weet dat we monaco nog niet gezien hebben, het kan nog keren)
daarom vind ik het jammer dat er bij ferrari enerzijds kimi rijdt en anderzijds een Massa, vind de politiek van ferrari om een 2de slechtere rijder te nemen nogal slecht voor de sport
KOMAAN FAN VAN KIMI OF NIET, ZEGT NIET DAT GE NIET GENOTEN HEBT VERLEDEN JAAR VAN ALONSO EN HAMILTON IN EEN TEAM (gelijke wapens en twee toppers!!!!!)
daarom: mocht ferrari alonso en kimi hebben zou dat knallen! met dan nog eens hamilton in mclaren en bijvoorbeeld kubica in mc laren
bovendien: marketinggericht toch nog niet zo slecht gezien; alonso en kimi zouden superhard strijden en veel meer in beeld zijn; want als kimi of massa of whatever mijlen voor zit en gewoon afstand neemt interesseert dat geen kat; tegenwoordig vind ik het achterveld dan ook veeeeeeel mooier om naar te kijken
ah ja, F1 zou veel mooier kunnen zijn