Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Typhon` zei:
piquet is toch altijd wel lachen vind ik, misschien eens een gokje wagen, na hoeveel ronden ligt hij eruit in monaco? :p.
Ik gok na de 3de!

Ik denk na de eerste bocht zelfs al.

Piquet was een jongen waar ik enorm veel van verwachtte feitelijk. Ik had die vorig jaar op de testen te Spa bezig gezien en ik had zoiets van 'jezus, die jongen heeft ballen', maar uiteindelijk blijkt gwn dat hij er niets van bakt.

falc.be

Legacy Member
aangezien piquet in GP2 een serieus pak rammel gekregen heeft van hamilton, hadden ze toch iets beter moeten weten imo

Lucian

Legacy Member
Donderdag 22 mei 2008
Buien in de voormiddag
Temperatuur: 22°C
Regenkans: 30%
Wind: WZW 13 km/u

Zaterdag 24 mei 2008
Buien
Temperatuur: 19°C
Regenkans: 60%
Wind: OZO 14 km/u

Zondag 25 mei 2008
Buien
Temperatuur: 19°C
Regenkans: 60%
Wind: OZO 16 km/u

:love:

TX.Conn

Legacy Member
Hopelijk gaat het regenen, alhoewel iedere keer ze zeggen dat het gaat regenen of dat er een grote kans is dat het gaat regenen op de race dag, de regen dan gewoon uit blijft :(.

Iedereen is Coulthard vergeten, wie zal deze keer zorgen dat hij moet opgeven :D. Vettel heeft ook al veel pech gehad, ik hoop dat zijn pech er eindelijk op zit voor de rest van het seizoen.

bwa top 3 zou ik niet meteen kunnen zeggen, vooral in Monaco waar er altijd wel iets gebeurd.

Rm^^

Legacy Member
falc.be zei:
aangezien piquet in GP2 een serieus pak rammel gekregen heeft van hamilton, hadden ze toch iets beter moeten weten imo

Vorig seizoen als testrijder bij Renault vond ik Piquet al aardig arrogant, met zijn uitspraken dat hij minstens zo goed is als Hamilton, maar dat Hamilton het geluk heeft van in een topwagen te zitten.

Ok, ik kan best begrijpen dat hij niet meekan met Alonso, maar wat hij nog maar met die Renault heeft laten zien..

IK ben ergens wel blij dat hij nu echt niet presteert.. zo zal hij zijn grote mond misschien wat houden en zich meer concentreren op zijn prestaties op de baan.

Rm^^

Legacy Member
Eerste vrije training zit er op: Alonso 7e en Piquet 18e. Het is maar training maar toch...

Voor de rest: Ferrari en McLaren zijn aan elkaar gewaagd, en een knappe 5e tijd voor Rosberg.

Bl4ckburn

Legacy Member
binnen een paar uur zit ik op de vlieger richting monaco . alleen spijtig dat het weer er niet geweldig is opt moment . maar voor de F1 te zien daar kan me het weer gestolen worden eigelijk :)

jeltex

Legacy Member
Volgens mij kan die McLaren nog veel sneller hoor. Het is gewoon niet raadzaam om in de eerste training al onnodige risico's te nemen en je wagen in de muur parkeren, zeker niet op een onvergeeflijk circuit als Monaco.

Het lijkt me sterk mocht Ferrari de enorme achterstand die ze vorig jaar hadden in Monaco t.o.v. McLaren helemaal hebben kunnen wegwerken.

Rm^^

Legacy Member
jeltex zei:
Volgens mij kan die McLaren nog veel sneller hoor. Het is gewoon niet raadzaam om in de eerste training al onnodige risico's te nemen en je wagen in de muur parkeren, zeker niet op een onvergeeflijk circuit als Monaco.

Het lijkt me sterk mocht Ferrari de enorme achterstand die ze vorig jaar hadden in Monaco t.o.v. McLaren helemaal hebben kunnen wegwerken.

volledig akkoord, ik denk dat in de kwali de McLaren's wel de bovenhand zullen hebben tegenover de Ferrari's.
Weet iemand eigenlijk waarom de eerste vrije trainingen op donderdag worden gehouden, en niet op vrijdag zoals gewoonlijk ?

hatetn

Legacy Member
Rm^^ zei:
volledig akkoord, ik denk dat in de kwali de McLaren's wel de bovenhand zullen hebben tegenover de Ferrari's.
Weet iemand eigenlijk waarom de eerste vrije trainingen op donderdag worden gehouden, en niet op vrijdag zoals gewoonlijk ?



gp2 en supercup. gewoon om alles meer gespreid te hebben voor mocht er iets gebeuren dat er geen moeilijkheden komen. zelfs die races vinden niet op hun normale tijd plaats.

Stancke

Legacy Member
LuCian zei:
Donderdag 22 mei 2008
Buien in de voormiddag
Temperatuur: 22°C
Regenkans: 30%
Wind: WZW 13 km/u

Zaterdag 24 mei 2008
Buien
Temperatuur: 19°C
Regenkans: 60%
Wind: OZO 14 km/u

Zondag 25 mei 2008
Buien
Temperatuur: 19°C
Regenkans: 60%
Wind: OZO 16 km/u

:love:

Yes, klinkt goed!

noccy zei:
verse link voor de ITV-stream (vorige zijn precies allemaal opgedoekt) :

http://mad-max.runhost.net/simulcastPlayer_02.swf

FP2 begint in 17minuten :)

Formule Porsche 2?:p

noccy

Legacy Member
Stancke ge moet meer F1-engels leren jong :P

FP2 = free practice 2
Nu bezig btw :)

Stancke

Legacy Member
Ja, had het nu pas door:p

Aangezien de communicatie toch transparant is, waarom laten ze dan nooit de boordradio horen van Ferrari of McLaren?

Lucian

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, had het nu pas door:p

Aangezien de communicatie toch transparant is, waarom laten ze dan nooit de boordradio horen van Ferrari of McLaren?

niet alle teams hebben toelating gegeven om die van hun uit te zenden, alleen bmw van de topteams dacht ik

TX.Conn

Legacy Member
Mooie stream idd... de beide Toyota's waren al bijna gecrashed tegen de vangrail in bocht 16, eerst Glock die daar bijna tegen crashte, dan later Trulli... maar die van Trulli scheelde echt geen mm :eek:.

denkimi

Legacy Member
jeltex zei:
Volgens mij kan die McLaren nog veel sneller hoor. Het is gewoon niet raadzaam om in de eerste training al onnodige risico's te nemen en je wagen in de muur parkeren, zeker niet op een onvergeeflijk circuit als Monaco.
en waarom zou ferrari wel al risico's nemen en mclaren niet?

jeltex zei:
Het lijkt me sterk mocht Ferrari de enorme achterstand die ze vorig jaar hadden in Monaco t.o.v. McLaren helemaal hebben kunnen wegwerken.
te zien aan hun voorsprong op de rest van de circuits zou het wel eens heel goed kunne dat ferrari op 1 en 2 eindigd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan