xDama
Legacy Member
Typhon` zei:piquet is toch altijd wel lachen vind ik, misschien eens een gokje wagen, na hoeveel ronden ligt hij eruit in monaco?.
Ik gok na de 3de!
Ik denk na de eerste bocht zelfs al.
Piquet was een jongen waar ik enorm veel van verwachtte feitelijk. Ik had die vorig jaar op de testen te Spa bezig gezien en ik had zoiets van 'jezus, die jongen heeft ballen', maar uiteindelijk blijkt gwn dat hij er niets van bakt.
.
.
. Vettel heeft ook al veel pech gehad, ik hoop dat zijn pech er eindelijk op zit voor de rest van het seizoen.
.