Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
666-Damarus-666 zei:Het is inmiddels al gestopt met regenen. Als dat nog 45min niet regent, en ze starten, dan is de baan na 10 ronden droog.
Hopelijk begint het terug te druppelen ^^
dragjeh zei:Heb toch €40 op Raikkie gezet @Bwin. Don't dissapoint me Kimi!!!!!!
FORZA M zei:Bij een droge race had ik hem ook zoveel vertrouwen durven geven, maar in deze omstandigheden durf ik niks voorspellen over de uitslag.

dragjeh zei:Heb toch €40 op Raikkie gezet @Bwin. Don't dissapoint me Kimi!!!!!!
Kimi pakt Massa van in't begin, let op mijn woorden. Waar hij vorig jaar in eerste ronde voor start/finish Webber (dacht ik) inhaalde, daar. Ofwel bij de start, dat kan ook.
falc.be zei:mag toch wel s na de laatste verschrikkelijk saaie races