Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Het is inmiddels al gestopt met regenen. Als dat nog 45min niet regent, en ze starten, dan is de baan na 10 ronden droog.

Hopelijk begint het terug te druppelen ^^

FORZA M

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het is inmiddels al gestopt met regenen. Als dat nog 45min niet regent, en ze starten, dan is de baan na 10 ronden droog.

Hopelijk begint het terug te druppelen ^^

Rain clouds coming in from the mountains an lowering down above Monaco momenteel!

Foose

Legacy Member
Heb toch €40 op Raikkie gezet @Bwin :). Don't dissapoint me Kimi!!!!!!

Kimi pakt Massa van in't begin, let op mijn woorden. Waar hij vorig jaar in eerste ronde voor start/finish Webber (dacht ik) inhaalde, daar. Ofwel bij de start, dat kan ook.

Brick Top

Legacy Member
Vind ik ook! Het is niet meer dan normaal dat wij zware regen en veel crashes (weliswaar zonder slachtoffers) eisen! :D

FORZA M

Legacy Member
dragjeh zei:
Heb toch €40 op Raikkie gezet @Bwin :). Don't dissapoint me Kimi!!!!!!

Bij een droge race had ik hem ook zoveel vertrouwen durven geven, maar in deze omstandigheden durf ik niks voorspellen over de uitslag.

Foose

Legacy Member
FORZA M zei:
Bij een droge race had ik hem ook zoveel vertrouwen durven geven, maar in deze omstandigheden durf ik niks voorspellen over de uitslag.

Yeah idd, maar bij droog is er dan ook soms niks spannends aan. Nu gok ik vanwege "het fanzijn" en zijn kwaliteiten kennende + dat hij start op P2 :)

xDama

Legacy Member
dragjeh zei:
Heb toch €40 op Raikkie gezet @Bwin :). Don't dissapoint me Kimi!!!!!!

Kimi pakt Massa van in't begin, let op mijn woorden. Waar hij vorig jaar in eerste ronde voor start/finish Webber (dacht ik) inhaalde, daar. Ofwel bij de start, dat kan ook.

Als het regent zal Kimi zelfs met gemak Massa opzij kunnen zetten tijdens een gewone ronde.

Cash

Legacy Member
Twijfel op de grid momenteel, de baan is min of meer droog, maar er beginnen opnieuw druppels te vallen.

xDama

Legacy Member
Het zou met de start terug gaan regenen. Hoe cool is dat niet zeg ^^ Dan zie ik wel een herhaling van '97 gebeuren.

falc.be

Legacy Member
97 viel nog mee, 96 was chaotischer (incl schumacher die in in de eerste ronde al in de muur stond

falc.be

Legacy Member
ik denk dat het met of zonder regen zowiezo een interessante race zal worden.

het heeft heel de nacht geregend dus al het rubber is weggespoeld. de baan zal ook in het droge redelijk glad zijn

Brick Top

Legacy Member
Iemand trouwens die 'oude' beelden gezien? Die kerel die met de vlag zwaaide voor de start van de race moest maken dat die van de baan was of die werd gewoon plat gereden! :lol:

LET THERE BE RAIN!!!! :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan